Skip to main content

Moise Guran le bate obrazul clienţilor unui site de tip agregator: "pagina este furt"

 
Moise Guran le bate obrazul clienţilor unui site de tip agregator: "pagina este furt"

Moise Guran îi apostrofează pe clienţii de publicitate ai agregatorului de ştiri informatiazilei.ro pentru că susţin un astfel de site, care, potrivit jurnalistului, este "un furt".

Publicitate

"In atentia emag.ro, elefant.ro, plantum.ro, fashiondays.ro, dar mai ales in atentia profitshare.ro! pagina de mai jos este furt. De ea sunt legate linkuri catre paginile voastre, ceea ce va face partasi la furt.

Sunteti siguri ca asta ati vrut, atunci cand ati ales sa finantati un astfel de site? Daca asta ati vrut, uite, o sharuiesc si eu
PS mai e si clickbait pe deasupra", a scris Guran, pe pagina sa de Facebook.

Site-ul informaţiazilei.ro a preluat în totalitate un articol de-al lui Moise Guran despre premierul Dacian Cioloş fără să citeze. Materialul aparţinea jurnalistului şi fusese publicat pe biziday.ro.

Agregatorul de ştiri a preluat articolul sub titlul "Moise Guran porneşte un atac dur la adresa lui Dacian Cioloş. Care este motivul".

După ce jurnalistul de la Digi 24 s-a revoltat pe Facebook, site-ul informatiazilei.ro a şters articolul şi a publicat o listă lungă cu precizări.

Printre altele, oficialii site-ului i-au cerut scuze lui Moise Guran şi au spus că nu vor mai prelua "niciodata de pe site-ul biziday, nici macar fragmente din ele".

"Informatia Zilei nu este platit de elefant, emag sau alti advertiseri. Articolul cu pricina nu a generat niciun ban de la advertiseri pe care i-a mentionat. Daca a generat, rugam partenerii nostri sa elimine acele venituri. Desi Profitshare poate sa confirme ca nu s-a generat niciun ban de pe acel articol, a preferat sa ne suspende", spun cei de la informatiazilei.ro.

Poziţia completă a reprezentanţilor site-ului informatiazilei.ro:

"Facem următoarele precizări ca urmare a postării domnului Moise Guran. Le-am fi făcut mai devreme, dar pe site-ul nostru au intrat mult prea multe persoane încât serverul a picat:

In primul rand ne cerem scuze domnului Guran si cititorilor nostri. Prima grija inainte de a da un raspuns a fost sa eliminam articolul in cauza.

Informatia Zilei nu este platit de elefant, emag sau alti advertiseri. Articolul cu pricina nu a generat niciun ban de la advertiseri pe care i-a mentionat. Daca a generat, rugam partenerii nostri sa elimine acele venituri. Desi Profitshare poate sa confirme ca nu s-a generat niciun ban de pe acel articol, a preferat sa ne suspende. Cand au intrat pe site au vazut ca este un site de stiri, care cateodata preia si informatii sau stiri.

Asemenea Realitatea.NET care nu a fost suspendat din programul de afiliere, chiar daca publica in fiecare zi un articol despre cate reduceri sunt pe magazinele online, prin intermediul platformei Profitshare. Dar noi suntem mai mici si Moise Guran cand tipa, sentinta se da fara a judeca la rece. Democratic.

Nu suntem platiti de nimeni din clasa politica. Avem stiri despre toate partidele, nu ne intereseaza nici PNL, PSD, PMP, ALDE etc. Ni se par la fel de corupţi Iohannis, Ponta, Cioloş, Gorghiu, Blaga, Tăriceanu, Băsescu şi orice alt lider politic. Ne-am dori sa o poata spuna si altii din presa.

Nu suntem platiti nici de banci sau cine stie ce entitati multinationale.
Domnul Guran e persoana publica, prin urmare, este normal sa apara articole despre el. Oricine participa la dezbaterea publica apare in presa. Nu putem schimba noi acest lucru.

Articolul preluat de noi este preluat pe o gramada de alte site-uri, o simpla cautare pe Google o sa va demostreze acest lucru. In articol am precizat sursa. De exemplu: http://www.gandul.info/moise-guran-atac-dur-la-guvernul-ciolos-asta-nu-e-un-program-de-guvernare-e-un-bla-bla-14889102.html

Precizam ca nu vom mai prelua niciodata de pe site-ul biziday, nici macar fragmente din ele. Vom verifica cu atentia orice stire pentru a nu fi preluata nici din terti. Ne cerem scuze pentru incident, daca se dorea remedierea, raspundeam foarte prompt, asa cum am incercat si acum, insa serverul nu ne-a permis.

In incheiere, reiteram scuzele publice pentru domnul Guran si toate persoanele care au fost implicate in acest “scandal” fara voia lor. Precizam insa ca modul in care ne redactam articolele, titlurile s.a.m.d. tine de libertatea fiecaruia si credem cu tarie ca presa nu trebuie evaluata dupa interpretarile pe care le dau stirile, altfel nu putem spune ca avem de-a face cu o presa libera. Vrem sa existe pe piata si jurnalisti buni, ca domnul Guran, si jurnalisti mai putini buni.

Si jurnalisti care isi pun intrebari, si jurnalisti care stiu deja tot fara sa mai intrebe. Ca e clickbait, ca scriem articole proaste sau bune, cititorii nostri decid. Nimeni nu obliga pe nimeni sa citeasca site-ul acesta sau oricare altul. Nu bagam oameni pe site cu forta, nu ne rugam de oameni sa intre, nu ponteaza nimeni de la partide vizitele pe site-ul nostru si nu se va intampla.
Ne cerem scuze inca o data pentru situatia de fata."

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sa ii spună cineva domnului Guran ca si colegii lui de la Digi fura in draci. Dar cred ca stie foarte bine lucrul asta. Hoții striga Hoții. Dar na... Cand i se fura lui știrile e o problema gravă. Cand fura ei de la alții nu se mai fac știri. Ei nici măcar nu se obosesc sa răspundă la sesizările făcute.
  • Foarte ok raspunsul. Si-au cerut scuze si au dreptate legat de Realitatea. In fine....
  • Rectificati stirea. Articolul A FOST CITAT. Mare atentie!

    Dovada: http://www.cachepage.net/domain.php?url=http%3A%2F%2Fwww.informatiazilei.ro%2F2016%2F07%2F12%2Fpolitica%2Fmoise-guran-porneste-atac-dur-adresa-lui-dacian-ciolos-care-este-motivul-10715.html

Trimite un comentariu

sus