Skip to main content

Americanii s-au plâns că NBC a difuzat prea multă reclamă în timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice 2016

 
Americanii s-au plâns că NBC a difuzat prea multă reclamă în timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice 2016

Americanii s-au plâns pe reţelele de socializare că televiziunea NBC a difuzat prea multe reclame în timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, scrie revista Campaign.

Publicitate

Momentul a fost urmărit în Statele Unite de 26,5 milioane de telespectatori, o audienţă cu 35% mai mică decât cea obţinută de ceremonia de deschidere de la Londra din 2012.

În ciuda scăderii de audienţă şi a nemulţumirii telespectatorilor, reţeaua americană de televiziune a vândut deja publicitate în valoare de 1,2 miliarde de dolari, în creştere cu 20% faţă de veniturile de publicitate obţinute la Olimpiada de acum patru ani din capitala Marii Britanii.

Rezultatele slabe de audienţă vin în contextul deciziei NBC de a difuza ceremonia de deschidere cu o oră întârziere şi a faptului că a alocat prea mult spaţiu reclamelor, după cum s-au plâns telespectatorii pe Twitter.

Exemple de mesaje în care americanii s-au plâns de modul în care NBC a transmis ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    la noi nu a fost publicitate , bravo tvr , audienta nu conteaza la noi , fiindca nu au pauze , se finanteaza din bani publici
  • geo geo
    Corect. Ce audiențe a avut la TVR ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio ?
  • F F
    degeaba dati audientele la americani. sunteti un site .ro. ne intereseaza ce audiente au facut jocurile olimpice la noi.

Trimite un comentariu

sus