Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV a condus audienţele cu meciul Real Madrid - Sevilla. Câţi oameni au urmărit partida

 
AUDIENŢE. Pro TV a condus audienţele cu meciul Real Madrid - Sevilla. Câţi oameni au urmărit partida

AUDIENŢE. Supercupa Europei a mers la Real Madrid, iar aproape un milion de români au urmărit partida, la Pro TV. Meciul, difuzat marţi seara, a pus Pro TV în fruntea posturilor.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele, obţinute marţi seara, de Pro TV, pe intervalul partidei Real Madrid - Sevilla, închiat 3 - 2:

NAŢIONAL. Partida dintre cele două echipe, Real Madrid şi Sevilla, a fost urmărit de 951.000 de persoane, din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 a avut locul al doilea, cu o medie de 676.000 de privitori, iar Kanal D a avut locul al treilea, cu o medie de 461.000 de telespectatori.

URBAN. Meciul care a decis câştigătoarea Supercupa Europei a fost urmărit, la oraşe, de 577.000 de persoane. Şi aici Antena 1 a avut poziţia a doua: 351.000 de orăşeni, media, pe intervalul partidei.

COMERCIAL. Din cei 577.000 de orăşeni care au urmărit meciul, 325.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Postul a avut o cotă de piaţă de aproape 25%, ceea ce înseamnă că un sfert din publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, a fost pe Pro TV

Antena 1 a avut poziţia a doua pe publicul comercial, cu o medie de 172.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 august, pe intervalul meciului Real Madrid - Sevilla (21.45-00.00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 951.000 5.3 16.0
2 Antena 1 676.000 3.8 11.4
3 Kanal D 461.000 2.6 7.8
4 Antena 3 315.000 1.8 5.3
5 National TV 269.000 1.5 4.5


*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 august, pe intervalul Insula iubirii (21.45-00.00), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 577.000 5.9 17.4
2 Antena 1 351.000 3.6 10.6
3 Kanal D 216.000 2.2 6.5
4 Antena 3 208.000 2.1 6.3
5 TVR 1 170.000 1.7 5.1


*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 august, pe intervalul Insula iubirii (21.45-00.00), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 325.000 7.3 24.4
2 Antena 1 172.000 3.9 12.9
3 Kanal D 62.000 1.4 4.6
4 Prima TV 60.000 1.3 4.5
5 National TV 46.000 1.0 3.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Mile, pai daca "tot ce e turcesc, nu e bun", de ce Acasa si Happy dau seriale turcesti? Iti zic eu, pentru ca isi doresc audienta KANAL D! Daca erau atat de slabe serialele, nu le mai dadeau si principalele televiziuni: ProTV & Antena1
  • @mile, degeaba au Acasa si Happy seriale turcesti, daca sunt pe locurile 9/10. Tot Kanal D are cele mai bune seriale turcesti.
  • Audienta Pro tv la meciul din Super Cupa Europei e foarte slaba doar 951 00 pe national si 325 00 pe comercial eu zic ca e slab de tot
  • de acum si la acasa si la happy vor fi seriale turcesti in fiecare seara , va mai scadea kanal d
  • @mile, noul serial de pe Kanal D nu este cumparat, este transferat de fratele Kanal D din Turcia.

    Cat despre audienta Splash, sa vedem ce face diseara cand se lupta cu BAHAR
  • splash in reluare face rating foarte bun , kanal d de trei ori mai putini telespectatori decat antena cu reluari , cel mai rentabil e cu reluari

Trimite un comentariu

sus