Skip to main content

Discovery se vede pe UPC și în următorii ani. Cele două companii au reînnoit "pe termen lung" acordul de distribuție

 
Discovery se vede pe UPC și în următorii ani. Cele două companii au reînnoit "pe termen lung" acordul de distribuție
Televizor

UPC România şi Discovery România anunţă reînnoirea "pe termen lung" a acordului de distribuţie, care include difuzarea întregului portofoliu Discovery, din care fac parte posturi precum Discovery Channel, Eurosport, TLC şi IDx.

Acordul cuprinde şi drepturile digitale care asigură accesul clienților UPC la conținut Discovery Networks pe ecrane multiple, prin Horizon GO.

Publicitate

Grupul Discovery deține prin Eurosport drepturi la competiții sportive precum Premier League, turnee de tenis de Mare Șlem şi, din 2018, Jocurile Olimpice.

Reînnoirea contractului dintre UPC România şi Discovery România face parte dintr-un acord de distribuţie mai amplu între grupurile Liberty Global şi Discovery Communications, care include 12 ţări din Europa: Austria, Belgia, Cehia, Germania, Ungaria, Irlanda, Polonia, România, Olanda, Slovacia, Elveţia şi Marea Britanie.

Robert Redeleanu, CEO UPC România:

“Reînnoirea acestui parteneriat pe termen lung garantează clienţilor UPC România accesul complet la brandurile Discovery şi Eurosport, atât de îndrăgite la nivel mondial. (...) În același timp, combinația dintre platformele noastre TV inovatoare și investiția solidă în conținut realizată de Discovery – incluzând aici Jocurile Olimpice transmise de Eurosport începând din 2018 – reprezintă ocazia perfectă pentru a explora oportunități creative care vor adăuga și mai multă valoare acestui parteneriat.”

Victoria Davies, VP Country Manager, Discovery Networks CEE:

„De la evenimente sportive de talie mondială precum Jocurile Olimpice, turnee de tenis de Mare Șlem sau competiții precum Premier League, la emisiuni celebre, cum ar fi Goana după aur, Regele cofetarilor şi Shark week sau viitoarea miniserie Harley and The Davidsons, filmată integral în România, noul acord consolidează parteneriatul pe care l-am încheiat cu UPC România şi le oferă clienţilor mai mult conţinut premium Discovery Networks, pe mai multe dispozitive ca oricând.”  

În prezent, Discovery Channel este disponibil în grilele operatorilor UPC, Telekom Romania, Orange și a altor cabliști locali. Majoritatea posturilor din portofoliul Discovery lipsesc din oferta de programe a RCS&RDS, însă acest operator distribuie Eurosport 1 și Eurosport 2.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Canalele de tv marca DIGI de documentare nu mai este cum era acum 1 an sau 2 ani cand sau lansat , au slabit mult se da foarte multe reluari , iar premieri sunt documentare din sua ( americane ) acum + copy paste de doc de la alte posturi , BBC Earth a intercut DIGIurile , asa ca pa , vrem canalele DISCORERY si la RDS .
  • @Adi: Câți abonați a pierdut? Sunt pe locul 2 ca nr. de abonați pe cablu și net deci de ce să nu mai conteze? Ai văzut cifrele pe anul 2015 și 2016? Numărul abonaților e în continuă creștere plus foarte mulți trec de la analogic pe digital. În acest ritm UPC o să fie prmul care va elimina analogicul.
    Uite aici pentru 2015 http://www.paginademedia.ro/2015/11/rezultate-upc-venituri-de-358-milioane-de-euro-in-trimestrul-al-treilea-cati-abonati-are-compania#sthash.y8lSj6h1.dpuf
  • Mai conteaza UPC pe piata TV in Romania ? La cati abonati a pierdut in fata Telekom si Digi ? Oare se mai aboneaza cineva la UPC sau fac asta ca sa nu piarda si mai multi abonati?
  • @Genius - sa-mi dai te rog un exemplu dragul meu angajat Digi :) cum e Digi World peste Discovery. iti dai seama ca esti pe alta lume :D

Trimite un comentariu