Skip to main content

AUDIENŢE. O seară încărcată: Las Fierbinţi şi Steaua, lideri pe interval. Atletico, depăşit de NextStar pe naţional şi la oraşe.

 
AUDIENŢE. O seară încărcată: Las Fierbinţi şi Steaua, lideri pe interval. Atletico, depăşit de NextStar pe naţional şi la oraşe.

Joi seara, cea mai aglomerată zi din această săptămână la capitolul programe. A fost debutul noilor sezoane din Las Fierbinţi şi Atletico Textila. Dan Negru a revenit cu Next Star, iar Steaua a jucat în Europa League cu Osmanlispor.

Publicitate

Cum au stat audienţele?

LAS FIERBINŢI. Debutul Las Fierbinţi a plasat Pro TV pe primul loc pe toate targeturile, cu sute de mii de telespectatori în faţa următoarelor clasate.

ATLETICO TEXTILA. Altfel au stat lucrurile pe intervalul Atletico Textila, difuzat de Pro TV după Las Fierbinţi. Debutul Atletico Textila a avut primul loc doar pe segmentul comercial. La nivelul întregii ţări şi la oraşe, Atletico Textila a fost depăşit de NextStar cu Dan Negru, care a început aseară noul sezon la Antena 1.

STEAUA. Meciul Stelei a readus Pro TV pe prima poziţie pe toate segmentele de public.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii:

LAS FIERBINŢI, start pe primul loc în sezonul zece

NAŢIONAL. Las Fierbinţi, la sezonul zece, a fost urmărit joi seara de 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară. Kanal D a avut poziţia a doua cu o medie de 887.000 de telespectatori, în întreaga ţară. Antena 1 a avut poziţia a patra, după Antena 3.

URBAN. 823.000 de orăşeni au urmărit serialul de comedie, joi seara. Şi aici, Pro TV a fost lider. Cifre la jumătate pentru locul al doilea, ocupat de Kanal D, care a avut serialul turcesc Gunes. Antena 1 a fost aproape de locul al doilea, cu o medie de 431.000. Postul a avut pe interval Observator Special, 30 de minute, urmat de prima jumătate de oră din NextStar. Interesant este că Antena 3 a avut cifre peste Antena 1, la nivel naţional, o medie de 770.000 de persoane, cu emisiunea Subiectiv, în care invitat a fost Călin Popescu Tăriceanu.

COMERCIAL. Peste 430.000 de telespectatori a obţinut serialul de comedie, pe publicul comercial. Antena 1 a avut poziţia a doua cu o medie de 175.000 de privitori. Locul patru pentru Happy Channel, din grupul Intact, care a fost urmărit de 63.000 de persoane pe publicul comercial.

Audienţele posturilor TV joi, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.00-21.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.464.000 8.2 21.2
2 Kanal D 887.000 4.9 12.8
3 Antena 3 769.000 4.3 11.1
4 Antena 1 400.000 2.2 5.8
5 Antena Stars 366.000 2.0 5.3

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 823.000 8.5 21.6
2 Kanal D 453.000 4.6 11.9
3 Antena 1 431.000 4.4 11.3
4 Antena 3 270.000 2.8 7.1
5 National TV 221.000 2.3 5.8

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 437.000 9.7 31.7
2 Antena 1 175.000 3.9 12.7
3 Kanal D 112.000 2.5 8.1
4 Happy Channel 63.000 1.4 4.6
5 National TV 54.000 1.2 3.9

Atletico Textila, bătută de NextStar pe naţional şi urban. A a avut comercialul

Sezonul doi al serialului de comedie Atletico Textila, care a durat o oră, a avut locul secund la oraşe şi în toată ţara. Liderul a fost, pe intervalul 21.00 - 22.00, Antena 1 care avea la acel moment NextStar.

La nivel Naţional, Antena 1 avea 1,3 milioane de telespectatori, media la nivel naţional. Pro TV a avut poziţia a doua, cu o medie de 1,29 de persoane, iar Kanal D, locul al treilea, cu 943.000 de persoane, cifrele fiind ceva mai mari decât pe intervalul Las Fierbinţi.

Şi la oraşe, Antena 1 a fost lider pe intervalul Atletico Textila. Emisiunea lui Negru avea o medie de 713.000 persoane. Pro TV a avut locul secund, cu o medie de 668.000 de persoane.

Pe publicul comercial, liderul a fost Pro TV cu o medie de 369.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut poziţia a doua cu 293.000 de telespectatori, pe intervalul Atletico.

Audienţele posturilor TV joi, 15 septembrie, pe intervalul Atletico Textila (21.00-22.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.324.000 7.4 16.3
2 Pro TV 1.290.000 7.2 15.9
3 Kanal D 943.000 5.3 11.6
4 Antena 3 620.000 3.5 7.6
5 Romania TV 272.000 1.5 3.4

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 713.000 7.3 16.0
2 Pro TV 668.000 6.9 15.0
3 Kanal D 500.000 5.1 11.2
4 Antena 3 376.000 3.9 8.4
5 Romania TV 147.000 1.5 3.3

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 396.000 8.8 22.7
2 Antena 1 293.000 6.5 16.8
3 Kanal D 139.000 3.1 8.0
4 Antena 3 79.000 1.8 4.5
5 TVR 1 67.000 1.5 3.9

Osmanlispor - Steaua, peste 1,5 milioane de telespectatori

Partida de fotbal din Europa League, difuzată de la de la 22.00, la miezul nopţii, a ţinut în faţa televizoarelor. În acelaşi timp, Antena 1 avea puţin peste un milion de persoane. Kanal D era pe poziţia a treia: cu o medie de 535.000 de privitori, cifre de trei ori mai mici decât ale meciului.

La oraşe, meciul din grupele Europa League a fost urmărit de aproape un milion de persoane. În acelaşi timp, Antena 1 avea 567.000.

Aproape 500.000 de persoane a avut meciul Osmanlispor - Steaua, pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, cifre duble faţă de Antena 1, care avea 225.000 de persoane.

Audienţele posturilor TV joi, 15 septembrie, pe intervalul meciului Osmanlispor - Steaua (22.00-00.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.560.000 8.7 25.9
2 Antena 1 1.046.000 5.8 17.4
3 Kanal D 535.000 3.0 8.9
4 Antena 3 469.000 2.6 7.8
5 Romania TV 200.000 1.1 3.3

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 929.000 9.5 26.6
2 Antena 1 567.000 5.8 16.3
3 Kanal D 295.000 3.0 8.4
4 Antena 3 294.000 3.0 8.4
5 Romania TV 115.000 1.2 3.3

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 495.000 11.0 32.9
2 Antena 1 225.000 5.0 15.0
3 Kanal D 105.000 2.3 6.9
4 TVR 1 69.000 1.5 4.6
5 Antena 3 54.000 1.2 3.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Este ceva greșit în cifrele A1. Intervalul 20-21 au 400 mii spectatori national si de la 21 la 22 au de 3,5 ori mai mulți. De unde apar + 1 milion de telespectatori? Pro pierde 200 mii, A3 100, dar kanal d câștigă și el 100 mii. Sunt cca 700 mii spectatori în plus pe national de la 21 si toți la A1. Mai să fie, chiar așa?
    Am făcut adunarea pe national si pe urban pe cele 3 intervale. Ce se constată? Numarul de spectatori pe national si urban este apx. egal pe intervalul 20-21 si 22-00 (3,8 national si 2,2 urban), dar în intervalul 21-22 este un plus de 700 mii national si 200 mii urban, toți la...A1.
    Oare chiar este posibil ca aproape un milion de rom ani dea năvală de la ora 21( 2-300 mii de la concurenta si 700 mii...de la câmp) la next star si peste încă 1h să dispară? Un adevărat miracol sociologic:-)
  • @marian
    Si pe site-ul protv scrie ca a fost lider pe toate segmentele de public, Atletico Textila. Poate a gresit Iulia, se mai intampla.
  • Celalalt site spune ca si ATLETICO a fost lider de audienta pe toate categoriile pe cine sa credem
  • Joia, Audientele ProTV in Prime Time, sunt trase in jos de Atletico Textila. Cu Atletico Textila de la 21.30, Next Star mai traieste inca un sezon. Atletico trebuie mutat urgent de la 22.30, iar Las Fierbinti, cel mai tare serial din istoria televiziunii din Romania, trebuie lasat cu episod dublu.
  • Antena 1 mai bine difuza altceva, si cu un film faceau audienta mai buna. In loc sa bage bani in Next Star mai bine ar baga bani in filme 2015-2016, asa ar castiga public tanar.

Trimite un comentariu

sus