Skip to main content

AUDIENŢE. Te cunosc de undeva: primul loc la oraşe. Locul doi pe naţional şi comercial, după un film cu Jason Statham

 
AUDIENŢE. Te cunosc de undeva: primul loc la oraşe. Locul doi pe naţional şi comercial, după un film cu Jason Statham

AUDIENŢE. Ediţia de aseară a emisiunii Te cunosc de undeva a plasat Antena 1 pe primul loc la oraşe şi pe cea de-a doua poziţie la nivel naţional şi comercial.

Publicitate

La nivel urban, programul de pe Antena 1 a avut prima poziţie. Pe segmentele de public naţional şi comercial, cel mai urmărit program pe interval a fost cu filmul Homefront: Oraşul fără legi, de pe Pro TV, care l-a avut ca protagonist pe Jason Statham. Te cunosc de undeva s-a intersectat şi cu o bucată din pelicula Vacanţă după gratii.

Pe toate cele trei targeturi, cifrele emisiunii de pe Antena 1, ajunsă la al zecelea sezon, au fost mai mari decât cele de săptămâna trecută. Show-ul Te cunosc de undeva a început la ora 20.00 şi s-a terminat puţin după ora 23.20.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute aseară de cea de-a treia ediţie Te cunosc de undeva din acest sezon:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,4 milioane de români s-au uitat la emisiunea de pe Antena 1, cu puţin peste 200.000 de persoane mai mult decât săptămâna trecută. Cu aceste cifre, Te cunosc de undeva s-a clasat pe cea de-a doua poziţie.

Lider pe intervalul 20.00-23.20 a fost Pro TV, cu peste 70.000 de telespectatori în plus faţă de Antena 1.

Kanal D a ocupat locul trei cu emisiunile Asta-i România! şi Se strigă darul.

Săptămâna trecută, Te cunosc de undeva a avut o medie de peste un milion de români, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

URBAN. Show-ul Te cunosc de undeva a plasat postul Antena 1 pe prima poziţie la oraşe. Emisiunea a fost urmărit de aproape 830.000 de persoane, în creştere cu 130.000 de telespectatori, faţă de ediţia de săptămâna trecută.

Pe intervalul show-ului, Pro TV s-a aflat la nivel urban pe cea de-a doua poziţie, postul fiind urmărit de peste 750.000 de persoane.

COMERCIAL. Un plus de aproape 80.000 de telespectatori pentru Antena 1 pe targetul comercial, în comparaţie cu săptămâna trecută. Te cunosc de undeva a fost urmărit aseară de peste 350.000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, cifre care au clasat show-ul pe cea de-a doua poziţie, după filmele de pe Pro TV.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 24 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20.00 - 23.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.456.000 8,1 20
2 Antena 1 1.383.000 7,7 19
3 Kanal D 819.000 4,6 11,2
4 Romania TV 407.000 2,3 5,6
5 TVR 1 218.000 1,2 3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 24 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20.00 - 23.20), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 827.000 8,5 21,4
2 Pro TV 752.000 7,7 19,5
3 Kanal D 341.000 3,5 8,8
4 Romania TV 209.000 2,1 5,4
5 DigiSport 1 163.000 1,7 4,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 24 septembrie, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20.00 - 23.20), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 384.000 8,6 27,1
2 Antena 1 356.000 8 25
3 Kanal D 94.000 2,1 6,6
4 DigiSport 1 67.000 1,5 4,7
5 AXN 28.000 0,6 2

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vremea influenteaza audientele. Normal ca odata cu sezonul rece audientele sa creasca. Daca audientele cresc la generaliste, logic ele scad la cele de stiri. Vara e exact invers.
  • @monk : găsești destule pe posturile de nișă. Discovery, history nu sunt televiziuni pentru toată lumea. Omul care aduce cartea probabil a fost ultima de la generaliste. Generalistele doar cu filmele mai nimeresc în zona de nișă . Am avut surpriza sa găsesc în grila Protv la un moment dat filmul Motoare sfinte, un film pretențios chiar sI pentru cinefilii înrăiți. Bineînțeles a fost la o ora imposibila. Asta nu înseamnă ca nu sunt diferențe intre emisiuni. Dar în afara celor care țintesc foarte jos precum mireasa sau acces, toate rămân accesibile pentru publicul larg.
  • F - da-mi, te rog, un exemplu de emisiune pentru cei cu inteligenta peste medie, de la ce televiziune vrei tu.
  • Emisiunea asta ar avea potential daca s-ar pastra anumite standarde si nu s-ar ajunge mereu in zona de "caterinca", tipic pentru divertismentul de la noi. Momentul Barbierul din Sevilla a fost foarte bun.
  • Romanii inca se mai uita la Maria Buza si la Pepe .
    Că .... Inteligență .....
  • Ce multa inteligenta Îți trebuie sa te uiți la emisiunea asta. :)) hai sa nu începem sa numărăm inteligenții ca doar televiziunile payperview și cele de pe cine știe ce nișă creează conținut special pentru persoane cu o inteligenta peste medie. Protv și Antena creează conținut accesibil pentru toată lumea. Ideea este sa fie cât mai puțin conținut gen mireasa, acces, marută. Ăla se adresează unui public aparte.

    Altfel, emisiunea se descurca precum în anii trecuți. E pe 1 sau 2 în funcție de ce film da Protv. E bine pentru ambele televiziuni, dar un pic mai bine la costuri pentru Protv.
  • iche , pt ca in romania sunt mai multi prosti decat destepti , e simplu
  • mile iar scoate bunul din rau. Cum sa ii bata un film cu jason statham? pana acum tipai ca Te cunosc de undeva e cea mai buna emisiune a Antenei, ca nimeni nu o intrece. Inca ceva, 8 e mai mic decat 8.6
  • DA dar a crescut si pro tv nu numai antena . cu filme bune poate sa contracareze pro cu aceasta emisiune de mascati d le mile .sta bine la comercial dar primul loc este al pro tv
  • la comercial e bine 8 rating , cat x factor , cu toate ca dureaza 3 ore , lumea nu s-a plictisit chiar si in al sezonul zece , si la rai uno si in rusia a inceput
  • Da, a fost mișto aseară cu Maria Buză și Pepe, sarea și piperul emisiunii

Trimite un comentariu

sus