Skip to main content

AUDIENŢE Visuri la cheie, la a doua ediţie. Câţi oameni au urmărit emisiunea prezentată de Dragoş Bucur

 
AUDIENŢE Visuri la cheie, la a doua ediţie. Câţi oameni au urmărit emisiunea prezentată de Dragoş Bucur

Peste 1,8 milioane au urmărit cea de-a doua ediţie a emisiunii Visuri la cheie, prezentată de Dragoş Bucur, la Pro TV. Cifrele au fost aproape duble faţă de următorul clasat.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute miercuri seara de emisiunea de pe Pro TV:

NAŢIONAL. Emisiunea a fost urmărită de 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară. Locul al doilea a fost al Kanal D, care a avut pe intervalul emisiunii 1,1 milioane de privitori.

URBAN. Puţin peste 938.000 de persoane de la oraşe au fost, în medie, pe Pro TV în timpul emisiunii prezentate de Dragoş Bucur. Cifre aproape la jumătate pentru locul al doilea, pe care s-a aflat tot Kanal D.

COMERCIALUL a fost tot al Pro TV. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a avut o medie de 509.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut 253.000.

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.868.000 10.4 21.9
2 Kanal D 1.160.000 6.5 13.6
3 Antena 1 888.000 4.9 10.4
4 National TV 450.000 2.5 5.3
5 Antena 3 420.000 2.3 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 21 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 938.000 9.6 20.5
2 Kanal D 598.000 6.1 13.1
3 Antena 1 469.000 4.8 10.3
4 Antena 3 276.000 2.8 6.0
5 Romania TV 242.000 2.5 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 21 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 509.000 11.4 28.8
2 Antena 1 253.000 5.7 14.3
3 Kanal D 192.000 4.3 10.9
4 National TV 72.000 1.6 4.0
5 Prima TV 54.000 1.2 3.0

GALERIE FOTO

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus