Skip to main content

Câţi români au stat cu ochii pe Nicolae Stanciu când a ratat penalty-ul din meciul cu Muntenegru

 
Foto: Sebastian Tataru, Mediafax Foto
Foto: Sebastian Tataru, Mediafax Foto

AUDIENŢE. Lovitura de pedeapsă ratată de Nicolae Stanciu în finalul partidei România-Muntenegru a fost urmărită la TVR 1 de peste 1,9 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Minutul cu penalty-ul a fost văzut de aproape 38% dintre românii care se uitau la televizor în acel moment.

Publicitate

Câte persoane au fost aseară cu ochii pe egalul echipei Naţionale cu Muntenegrul? Peste 1,8 milioane de români au stat aseară în faţa micilor ecrane pentru a urmări toată partida România - Muntenegru din preliminariile Cupei Mondiale din 2018. Meciul inaugural al României a fost transmis în direct de Televiziunea Română, de la 21.45 la 23.40.

Meciul care s-a încheiat la egalitate (1-1), după penalty-ul ratat de Nicolae Stanciu, i-a adus canalului TVR 1 primul loc în topul audienţelor pe toate cele trei target-uri de audienţă: naţional, urban şi comercial.

Pe intervalul partidei, TVR 1 a fost urmărit de peste 1,8 milioane de telespectatori din întreaga ţară, audienţă de trei ori mai mare decât Kanal D, al doilea în clasament.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele televiziunilor pe intervalul meciului România - Muntenegru.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, TVR 1 s-a aflat pe prima poziţie, meciul fiind urmărit de 1.841.000 de români. Postul public a avut o cotă de piaţă de aproape 30%. Pe locul doi în clasament s-a aflat Kanal D care a difuzat, pe intervalul meciului de la TVR, emisiunile "Bravo, ai stil!" şi "Ochii din umbră", în reluare. Pro TV s-a aflat pe locul trei cu filmele "Să fie război" şi "Inamicul din umbră". Cele două pelicule s-au intersectat parţial cu partida România - Muntenegru.

TVR 1, minutul de aur la nivel naţional: 2.200.000, cotă de piaţă 27,3%, la ora 22.12.

URBAN. TVR 1 a fost lider şi în privinţa publicului de la oraşe. Meciul a fost urmărit de aproape 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban. Pe locul doi în clasament s-a aflat Pro TV cu cele două filme americane, care au fost urmărite pe intervalul partidei de fotbal de 355.000 de persoane. Kanal D a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu o audienţă de peste 260.000 de telespectatori de la oraşe.

TVR 1, minutul de aur la nivel urban: 1.382.000, cotă de piaţă 32,4%, la ora 22.31.

COMERCIAL.TVR 1 a fost cea mai urmărită televiziune pe intervalul meciului România - Muntenegru şi în privinţa publicului format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul public a atras jumătate de milion din targetul comercial, pe intervalul partidei de fotbal. Pro TV s-a aflat pe locul doi în clasament, fiind urmărit de aproape 230.000 de persoane. Antena 1 s-a aflat pe locul trei în topul audienţei pe targetul comercial, cu filmul de comedie "Un pic însărcinată", urmărit de peste 170.000 de persoane.

TVR 1, minutul de aur la nivel comercial: 612.000, cotă de piaţă 42,5%, la ora 23.29.

Audienţa posturilor TV duminică, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Muntenegru (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 TVR 1 1.841.000 10.3 26.8
2 Kanal D 591.000 3.3 8.6
3 Pro TV 590.000 3.3 8.6
4 Prima TV 538.000 3 7.8
5 Antena 3 381.000 2.1 5.6
6 Antena 1 380.000 2.1 5.5
7 Romania TV 378.000 2.1 5.5
8 B1TV 67.000 0.4 1
9 Realitatea TV 48.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Muntenegru (21.45-23.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 TVR 1 1.166.000 12 29.3
2 Pro TV 355.000 3.6 8.9
3 Kanal D 264.000 2.7 6.6
4 Antena 1 243.000 2.5 6.1
5 Antena 3 243.000 2.5 6.1
6 Prima TV 242.000 2.5 6.1
7 Romania TV 227.000 2.3 5.7
8 Realitatea TV 37.000 0.4 0.9
9 B1TV 36.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Muntenegru (21.45-23.40), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share
1 TVR 1 505.000 11.3 30.8
2 Pro TV 226.000 5.1 13.8
3 Antena 1 173.000 3.9 10.6
4 Prima TV 115.000 2.6 7
5 Kanal D 101.000 2.3 6.2
6 Antena 3 34.000 0.8 2.1
7 Romania TV 24.000 0.5 1.4
8 Realitatea TV 7.000 0.2 0.4
9 B1TV 3.000 0.1 0.2

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cei mareane , nu aceeasi echipa a jucat si la pro tv la euro , stai linistit, se poate si fara pro tv ,daca era la pro tv nu rata stanciu , sau ce vrei sa zici
  • iuli, kanal d e la comercial foarte jos , inseamna ca plasa de stele i-a invins , de s-au uitat multi la un film pe antena , probabil au ramas de la emisiune cei mai multi
  • geo, batranii nu se uita la antena , dupa cate stiu eu , te faci ca nu sti, ca si pt pro tv conteaza doar comercialul , tu spuneai inainte ca doar batranii se uita la antena , iata ca nu se uita , atata timp cat este peste kanal d si aproape de pro tv , restul e prostie, acum o dai la intors , nu spuneai tu ca pro tv vinde publicitate doar pe comercial, daca ne luam dupa national , cei saraci ,dau faliment toti, ce nu iti este clar
  • Mai bine un film decat un fotbal cu niste jucatori aroganti . . care cer bani multi si fotbal zero barat , o sa se califice cand o zbura porci , cu asa jucatori da ti audiente de la 20 30 la 23 45
  • Ce audienta buna face Bravo, ai stil. Acum se vede ca oricat de mult ai aduce vedete cunoscute in emisiuni TV, degeaba, daca programul este ***, gen Plasa de stele.

    Bineinteles, o sa zica Mile ca audienta era pe sfarsitul emisiunii, tocmai de aceea, vrem si audienta de la 20:00 - 22:30
  • probabil audientele ar fi fost mult mai mari daca s-ar fi masurat si TVR HD; nu inteleg de ce TVR nu a solicitat includerea TVR HD in masuratori.
  • Interesant. A 1 - abia 6 pe național - chiar sub Prima și A 3, pe 4 pe urban - la egalitate cu locul 5 - A 3 și puțin peste Prima și pe locul 3 la Comercial. Cei de la A 1 sunt foarte mulțumiți cu aceste cifre, ne va zice Mile.

Trimite un comentariu

sus