Skip to main content

Prima lună Starea Naţiei la Digi: vârfuri de 200.000 de români. Locul trei cu vârful comercial. Pătraru, cifre de peste două ori mai mari decât media staţiei

 

ANALIZĂ. August, primul Pătrar’. Cum s-a descurcat Dragoş Pătraru în prima lună de Starea Naţiei la Digi 24?

Publicitate

Audienţele arată că emisiunea, difuzată de la 22.30, a avut un rating de peste două ori mai mare decât media postului de ştiri pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.

În ediţia de vârf la nivelul întregii ţări, peste 200.000 de români s-au uitat la Pătraru. În cea mai bună emisiune pe targetul comercial, Starea Naţiei a plasat Digi 24 pe locul al treilea în topul posturilor TV.

De notat că Pătraru a început sezonul în …extrasezon. August este o lună de vacanţă pentru posturile TV, care revin în toamnă cu emisiunile de forţă pe post.

Din cele 23 de difuzări ale emisiunii din luna august (luni- joi plus Best Of-uri duminica), doar patru au fost sub 1 rating pe targetul urban, pragul pe care şi l-a impus realizatorul Dragoş Pătraru. Este vorba de ediţiile Best of date duminica, în fapt reluări ale unor fragmente din emisiunile date de luni până joi. Difuzările de luni până joi au avut ratinguri între 1 şi 1,9.

”Pariul” lui Dragoş Pătraru, a fost făcut în exclusivitate la interviurile PaginademediaTV, la plecarea de la TVR 1:

“Eu nu vreau să merg acolo şi să fac 0,5, să zic că am bifat o emisiune, că fac nişte bani şi mă duc acasă să spun "mamă, ce jurnalist sunt eu". Nu.
Noi vrem performanţă. Minimul este 1%.

Dacă facem sub 1%, dacă vreţi ca emisiunea Starea Naţiei să nu mai fie, nu vă mai uitaţi. Merg şi vând banane în piaţă, mi-am dorit întotdeauna. Facem emisiunea pentru că oamenii se uită, depindem total de acest public.”

Paginademedia.ro vă prezintă analiza primei luni, cu datele ediţie cu ediţie:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, media celor 23 de emisiuni Starea Naţiei la Digi 24 (cu tot cu Best Of-uri) a fost de 154.000 de români, adică 0,8 rating. În comparaţie, media Digi 24 în luna august, în Prime-Time, a fost de 62.000 de telespectatori (0,3 rating).

Cea mai bună ediţie după targetul naţional a fost cea din 25 august: o medie de 210.000 de telespectatori. Cifre apropiate de 200.000 au mai făcut ediţiile din 3, 10, 17, 23, 24 şi 30 august.

Cea mai slabă ediţie: duminică, 7 august, un Best of cu fragmente din timpul săptămânii, cu 77.000 de telespectatori medie. Din difuzările de luni până joi, cea mai slabă a avut o medie de 125.000 de români.

URBAN. La oraşe, targetul vizat de Pătraru în “pariu”, media pe toată luna a sărit de 1 rating. Mai exact: 1,3 şi 131.000 de telespectatori media pe ediţie. Pe acest target, media Digi 24 în Prime-Time a fost de 52.000 de persoane de la oraşe, adică un rating de 0,5.

Cea mai bună ediţie Starea Naţiei pe urban: 185.000 de telespectatori (1,9 rating) pe 10 august.

Cea mai slabă: Best of-ul de duminică, 14 august, cu 61.000 medie. Pe urban, cele mai mici cifre de luni până joi au fost de 96.000 de telespectatori (1 rating)

COMERCIAL. Aproape 50.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani media pe luna august Starea Naţiei. Ratingul este de peste două ori mai mare decât media staţiei în intervalul de maximă audienţă în august: 20.000.

Vârf comercial: 81.000 de telespectatori din acest target, pe 22 august.

Cea mai slabă emisiune pe comercial: Best of-ul din 7 august, ediţie cu o medie de 15.000 de telespectatori pe acest segment. Din ediţiile de luni până joi, audienţa cea mai mică pe acest target a fost de 25.000 de telespectatori.

Ce spune Pătraru despre prima lună?

Dragoş Pătraru, pentru Paginademedia.ro:

"A fost prima noastră lună. Cred că şi noi ne-am acomodat cu publicul Digi, şi ei s-au obişnuit cu noi. Le mulţumim foarte tare celor care au venit după noi. Încă sunt mulţi telespectatori care au probleme cu recepţia postului, dar sunt sigur că lucrurile vor merge din ce în ce mai bine."

Audienţa emisiunii Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru la Digi 24, ediţie cu ediţie*:

NATIONAL URBAN COMERCIAL
1 aug 145.000 (0,8) 129.000 (1,3) 29.000 (0,6)
2 aug 160.000 (0,9) 140.000 (1,4) 46.000 (1)
3 aug 189.000 (1,1) 164.000 (1,7) 44.000 (1)
4 aug 176.000 (1) 141.000 (1,4) 57.000 (1,3)
7 aug - Best Of 77.000 (0,4) 65.000 (0,7) 15.000 (0,3)
8 aug 160.000 (0,9) 149.000 (1,5) 33.000 (0,7)
9 aug 141.000 (0,8) 127.000 (1,3) 42.000 (0,9)
10 aug 191.000 (1,1) 185.000 (1,9) 55.000 (1,2)
11 aug 136.000 (0,8) 128.000 (1,3) 32.000 (0,7)
14 aug - Best Of 84.000 (0,5) 61.000 (0,6) 17.000 (0,4)
15 aug 125.000 (0,7) 96.000 (1) 25.000 (0,6)
16 aug 145.000 (0,8) 110.000 (1,1) 43.000 (1)
17 aug 183.000 (1) 177.000 (1,8) 60.000 (1,3)
18 aug 175.000 (1) 135.000 (1,4) 54.000 (1,2)
21 aug - Best Of 98.000 (0,6) 77.000 (0,8) 42.000 (0,9)
22 aug 192.000 (1,1) 148.000 (1,5) 81.000 (1,8)
23 aug 188.000 (1,1) 153.000 (1,6) 63.000 (1,4)
24 aug 184.000 (1) 151.000 (1,6) 62.000 (1,4)
25 aug 210.000 (1,2) 169.000 (1,7) 69.000 (1,5)
28 aug - Best Of 97.000 (0,5) 79.000 (0,8) 33.000 (0,7)
29 aug 156.000 (0,9) 117.000 (1,2) 37.000 (0,8)
30 aug 186.000 (1) 178.000 (1,8) 78.000 (1,8)
31 aug 160.000 (0,9) 134.000 (1,4) 38.000 (0,9)
MEDIA 154.000 (0,9) 131.000 (1,3) 46.000 (1)

*Număr telespectatori (Rating%)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pana si astia de la Academia de politie reloaded din 1970 pe Paramount au facut mai mult pe comercial decat Patraru. *** baieti si pe urban si pe rural!
  • Ii doresc sa rămână la audientele astea fabuloase afișate mai sus. =))))
  • Alo, baietii care ati comentat? Imi pare rau sa va spun, dar Patraru a spus de audienta 1 in mediul urban si din cate se vede in tabel l-a facut. De vandut banane in piata inca se mai poate apuca in octombrie cand o sa fie si emisiunile "grele" ale posturilor. Sa vedem daca atunci face 1, e numai bine, mai ales ca Digi nu se receptioneaza pe antenele Dolce, numai prin IPTV.
  • Teo, daca ai sti ca libidinosul tine lectii de jurnalism la universitati, incearca sa-l imita pe Caragiu si se plange de cenzura doar ca sa faca rating, el pretinzand ca o face in spiritul adevarului atunci chiar nu ti s-ar mai parea deloc amuzant. Ma intreb cine ii sponsorizeaza emisiunea? Din audiente se vede ca vinde mai nimic.
  • Nu ca zic, dar mai amuzant mi se pare tetelutv :) ..Macar ala pare mai cinstit, nu libidinos cu interese ca asta :D.
  • "şi la impus"? La ce şcoală aţi învățat gramatică?
  • Ce aveti cu baiatul? Face si el un ban gramada pentru zile negre pretinzandu-se o alta voce a poporului. Daca i-ar cere cineva sa faca public pe cei care ii platesc factura la emisiune i s-ar darama tot castelul cu carti cenzurate pe care sta. Nu cumva tot Sebi Ghita ii deconteaza leafa, ca in vremurile bune? O sti si Teszari? Jos cenzura!
  • Nu inteleg titlu optimist al acestui articol. Din tabel rezulta evident ca face audiente foarte slabe, chiar mai slabe decat le avea la TVR. Iar Digi e un post decent de stiri. De ce oare se incurca in prime-time cu un actor de o asa slaba factura si cu o echipa neprofesionista? Emisiunea arata ca una pe care o producea OTV in vremurile proaste.
  • Pentru prime-time audienta lui patraru e penibila, luand in considerare resursele financiare si logistice de care dispune digi. Cu de-astea se lauda? O carte de matematica de liceu nu ti-ar strica sa intelegi ce inseamna cifrele de mai sus. Cred ca ai fost corijent la stiintele exacte. Ai zis ca te apuci de banane daca faci sub 1. Pai ai facut mult sub 1, nici de vandut banane in piata nu esti bun amice. Iei media unui post de stiri si te mandresti ca ai facut mai mult. Media de audienta a unui post tv e facuta din 24 de ore de emisie. Pacat de tine, la TVR faceai audienta dubla fata de digi chiar si atunci cand injurai de mama focului si in necunostinta de cauza TVR. Daca iti plangi un pic de mila cred ca ai toate sansele sa te primeasca inapoi, ca asa e tvr-ul ii primeste pe toti inapoi.
  • Deci a facut rating sub 1 de la bun inceput si cam atat. Cu cat dai e kilu' de banane patrare? Alt mincinos comentator de seara care ciripeste cand e lumea mai obosita sperand sa formeaze o parere colectiva in directia pe care "prietenii" lui si-o doresc. Nasol si cu "profetul" asta mincinos. Si daca te-ai apuca sa vinzi la taraba nu as cumpara de la tine patrare pentru ca nu stiu ce chimicale ai bagat in zarzavat, la fel cum faci la tv.
  • Micul imitator al lui Toma Caragiu minte fara jena. Sa observam la Digi audiente de 0,5 sau 0,8.

    D.P. dezinformeaza atunci cand se compara cu ce face la TVR. Aceleasi audiente le avea si acolo desi critica dur televiziunea tot pentru a face rating. Acum i-au inchis gura baietii de la digi, nu mai zice nimic de cenzura si se mandreste cu audiente contrafacute.

    Dupa cum se vede in audientele afisate de pagina de media, imitatorul a facut rating mult sub 1 la mai multe emisiuni si nu si-a tinut promisiunea de a vinde banane in piata. Te-ai diluat si tu patratel.
  • Numai ca, pe targetul urban, nu se fac incasari. Iar pe cel care conteaza, targetul comercial, clientul tau patraru sta cam nashpa, aiurea, cam nasol... Asa ca degeaba incerci sa-l ridici, petrisoare. Am mai vazut filmul asta la tv: nascut talent si mort speranță.
  • Se vorbeste prin Digi24 ca Patraru are salariu de 5.000 de euro si i se mareste la 10.000 de euro

    Ce audienta a facut primul caz social de la Acces direct vs. Ce spun romanii?

Trimite un comentariu

sus