Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi, locurile doi şi trei cu Atletico Textila şi Jocuri de celebritate

 
AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi, locurile doi şi trei cu Atletico Textila şi Jocuri de celebritate

AUDIENŢE. Las Fierbinţi a obţinut joi seara cele mai bune cifre din sezon. Atletico Textila, serialul care a urmat după Las Fierbinţi, a avut însă cifre mai mici, care au pus Pro TV pe locurile doi, trei în audienţe. Cum s-au descurcat Jocurile de celebritate, emisiunea lui Mihai Bobonete, în continuare.

Publicitate

Pro TV a început seara de joi din poziţia de lider, dar a terminat-o pe locurile doi şi trei.

Las Fierbinţi a avut cele mai bune cifre din acest sezon. Peste 1,9 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit serialul de comedie. Postul s-a distanţat pe acest tronson de locul al doilea, pe care a fost Antena 1: 700.000 de persoane a fost diferenţa dintre cele două televiziuni.

După ce s-a încheiat serialul de comedie, audienţa Pro TV a coborât la 1,2 milioane de posturi, pe intervalul Atletico Textila. Postul a ajuns pe locul trei la nivelul întregii ţări, după Antena 1 şi Kanal D, dar a rămas lider pe publicul comercial.

Au jucat pe locurile doi şi trei Jocurile de celebritate. Emisiunea prezentată de Bobonete a avut cifre la jumătate faţă de Antena 1 pe publicul din întreaga ţară.

Audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi, la nivel naţional, urban şi comercial (20.30 - 21.30):

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.902.000 10.6 22.1
2 Antena 1 1.201.000 6.7 13.9
3 Kanal D 1.156.000 6.4 13.4
4 National TV 414.000 2.3 4.8
5 Antena 3 359.000 2.0 4.2

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.047.000 10.7 22.3
2 Antena 1 651.000 6.7 13.9
3 Kanal D 541.000 5.6 11.5
4 Antena 3 243.000 2.5 5.2
5 Romania TV 196.000 2.0 4.2

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 550.000 12.3 31.4
2 Antena 1 280.000 6.2 16.0
3 Kanal D 174.000 3.9 9.9
4 Acasa 54.000 1.2 3.1
5 TVR 2 50.000 1.1 2.8

Audienţa posturilor TV, pe intervalul Atletico Textila, la nivel naţional, urban şi comercial (21.30 - 22.30):

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 1.434.000 8.0 18.2
2 Kanal D 1.272.000 7.1 16.1
3 Pro TV 1.213.000 6.8 15.4
4 Antena 3 511.000 2.8 6.5
5 TVR 2 325.000 1.8 4.1

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 820.000 8.4 18.5
2 Pro TV 682.000 7.0 15.4
3 Kanal D 660.000 6.8 14.9
4 Antena 3 324.000 3.3 7.3
5 Romania TV 187.000 1.9 4.2

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 415.000 9.3 23.8
2 Antena 1 371.000 8.3 21.3
3 Kanal D 210.000 4.7 12.1
4 DigiSport 1 67.000 1.5 3.9
5 Antena 3 41.000 0.9 2.4

Audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi, la nivel naţional, urban şi comercial (22.30 - 23.30):

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 1.313.000 7.3 22.6
2 Kanal D 1.001.000 5.6 17.3
3 Pro TV 629.000 3.5 10.9
4 Antena 3 398.000 2.2 6.9
5 Romania TV 220.000 1.2 3.8

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 771.000 7.9 22.9
2 Kanal D 539.000 5.5 16.0
3 Pro TV 373.000 3.8 11.1
4 Antena 3 252.000 2.6 7.5
5 DigiSport 1 170.000 1.7 5.0

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 316.000 7.1 23.5
2 Pro TV 229.000 5.1 17.0
3 Kanal D 197.000 4.4 14.7
4 DigiSport 1 92.000 2.0 6.8
5 Pro Cinema 43.000 1.0 3.2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mi s-a parut mie sau Las Fierbinti simte lipsa scenaristului?
  • daca-mi dati voie si mile - Pro TV rămâne lider pe comercial, orice ați zice.
  • Cand Antena este pe primul loc zecii de comentarii, cand Pro este pe locul cateva comentarii. Oare pastacii Antenei sunt platiti mai bine
  • deci gata cu jocuri , nu mai fac rating in afara de las fierbinti nu le merge
  • Am auzit un zvon ca-n lumea reala numai comercialul conteaza. Mersi.
  • vedeti ca la tabelul trei ,orele 22.30-23.30 ,ati scris gresit "las fierbinti." era "jocuri de celebritate."
    in rest, protv incepe sa piarda. des. concedierile, lipsa investitiilor, eliminarea formatelor de succes, dar scumpe (exceptie "supravietuitorul", scump dar esec), incepe sa ii coste la audiente. jocuri de celebritate a fost o surpriza, dar se stinge. cabral si el surpriza, dar si asta s-a stins. producatorii sunt rupti de particularitatile romanesti.
    antena a avut o linie coerenta. investim, investim, cu orice risc. si incepe sa se vada.

Trimite un comentariu

sus