Skip to main content

AUDIENȚE. Taken 2, lider de audiență. Chefi la cuțite a recuperat pe intervalul cu Supraviețuitorul

 
AUDIENȚE. Taken 2, lider de audiență. Chefi la cuțite a recuperat pe intervalul cu Supraviețuitorul

Cum s-a văzut întâlnirea Taken - Chefi la cuțite. Dacă pe intervalul Taken, film care a fost mai scurt decât emisiunea Antenei 1, lider a fost Pro TV, după ce producția cu Liam Neeson s-a încheiat, Antena 1 a recuperat audiența. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de marți, pe intervalul Taken (20.30 - 22.10), dar și pe tronsonul de difuzare Chefi la cuțite (20.30 - 23.30): 

Pe intervalul Taken, care a fost mai scurt decât emisiunea Antenei 1, a dominat Pro TV. Producția care îl are pe Liam Neeson în rol principal a fost urmărită de 1,8 milioane de persoane, media în întreaga țară. Pro-ul a avut un plus de 600.000 de persoane față de Antena 1. 

La orașe, distanța s-a micșorat. 990.000 de persoane a fost media pentru Taken, în timp ce Antena 1 a avut 754.000 de persoane. 

Pe publicul comercial Taken a obținut o medie de 568.000 de privitori, iar Antena 1 - 415.000 de persoane. 

Chefi la cuțite a recuperat pe intervalul cu Supraviețuitorul. Cooking show-ul Antenei 1 a fost, după medie, lider la orașe și pe publicul comercial. Pro TV a rămas lider la nivelul întregii țări. 

Chefii au avut, în cele trei ore de difuzare o medie de 806.000 de persoane, media la orașe. Cu aproape 30.000 mai mulți telespectatori decât Pro TV. 

Pe publicul comercial, Antena 1 și Pro TV au fost apropiate: 466.00 vs 449.000. 

Audiența posturilor TV, de marți, 25 octombrie, pe intervalul Taken (20.30 - 22.10), la nivel NAȚIONAl, URBAN și COMERCIAL: 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 PRO TV 1.837.000 10.2 20.5
2 Kanal D 1.324.000 7.4 14.7
3 Antena 1 1.262.000 7.0 14.0
4 Antena 3 432.000 2.4 4.8
5 Romania TV 397.000 2.2 4.4

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 PRO TV 990.000 10.2 20.1
2 Antena 1 754.000 7.7 15.3
3 Kanal D 686.000 7.0 13.9
4 Antena 3 274.000 2.8 5.5
5 Romania TV 260.000 2.7 5.3

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 PRO TV 568.000 12.7 30.2
2 Antena 1 415.000 9.2 22.1
3 Kanal D 183.000 4.1 9.7
4 Prima TV 65.000 1.5 3.5
5 Happy Channel 62.000 1.4 3.3

Audiența posturilor TV, de marți, 25 octombrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.30 - 23.30), la nivel NAȚIONAl, URBAN și COMERCIAL: 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.405.000 7.8 17.6
2 Antena 1 1.285.000 7.2 16.1
3 Kanal D 1.182.000 6.6 14.8
4 Antena 3 406.000 2.3 5.1
5 Romania TV 371.000 2.1 4.6

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 806.000 8.3 17.7
2 Pro TV 770.000 7.9 16.9
3 Kanal D 633.000 6.5 13.9
4 Antena 3 256.000 2.6 5.6
5 Romania TV 253.000 2.6 5.5

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 466.000 10.4 25.6
2 Pro TV 449.000 10 24.7
3 Kanal D 175.000 3.9 9.6
4 Prima TV 59.000 1.3 3.2
5 Acasa 58.000 1.3 3.2

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @moise, Antena baga HD din 29 noiembrie, de ziua A1 :) Pentru Antena 1, Stars si Happy. La ZU si A3 vor baga o imagine mai clara, dar nu HD pe motiv ca A3 scade in audienta iar batranii se vor uita la A3 SD, nu HD. Iar la ZU, lumea asculta muzica, nu neaparat se uita la imagine. Happy primeste HD pentru cresterea spectaculoasa de 80%, pe locul 13-15, pe vreea Euforiei era pe 25-30, Stars, la fel creste.


    Si poate SD si HD sunt masurate impreuna sau nu, dar nu zice nimeni nimic..
  • probabil de asta nici nu baga antenele HD, se tem ca daca o fac, audientele pe antena sd, acolo unde sunt masurate azi, vor scadea drastic
  • ce zice c++ e foarte ok; si eu ma uit doar la protv hd si nu e masurat, si asa cred ca fac toti cei care au teelevizoare hd. sunt sute de mii de tv de acest fel in tara, audientele nu reflecta realitatea
  • Da...interesant...pe intervalul de intersecție, un film reredifuzat de Pro TV a bătut Chefii de pe A 1...chefi care, pe național, au fost chiar pe locul 3, între orele 20.30 - 22.10. Probleme în bucătărie, Mile ?
  • AUDIENTELE din 25 octombrie 2016, pe toata ziua, targe 18-49 urban (Comercial):
    ProTV - 24.2% share
    Antena 1 - 20.5% share
    Kanal D - 8.3% share
    TOP19 >>>>>> http://prntscr.com/czkae6

    Alt top, cu televiziunile din pachetul special "Thematic Channels":
    Disney Junior - 2.7% share
    Minimax - 0.9% share
    Boomerang - 0.8% share
    Disney Channel - 0.6% share
    TOPUL >>>>>>> http://prntscr.com/czkcdz
  • @c++, pai multi romani care au Digi, Telekom sau alte companii cu plata, au ProTV HD, doar prin cablu nu este HD-ul. Deaia si zic, multi poate se uita la ProTV HD, mai ales ca Paginademedia.ro a publicat un articol in care aratau ca romanii sunt interesati de televiziunile cu HD si ca ar plati mai multi bani pentru o calitate buna.
  • @iuli ce vrei sa spui ca avea locul 4-5 asigurat? eu vreau sa-mi dau seama daca mutarea supravietuitorului dupa ora 10 si clasarea lui pe locul 1 sau 2 pe comercial cu undeva intre 18-20% audienta e real cat de mare tinind cont si de partea HD, eu urmaresc HD doar pro tv ul dar nu e contorizat de nimeni
  • poate cineva sa ne spuna cam cat % reprezinta audienta pe HD care nu apare in graficele de la kantar media. ma refer evident la pro tv HD. multumesc

Trimite un comentariu