Skip to main content

AUDIENŢE. Emisiunea iUmor, lider de audienţă. Kanal D, locurile patru și cinci după mutarea Bravo, ai stil

 
AUDIENŢE. Emisiunea iUmor, lider de audienţă. Kanal D, locurile patru și cinci după mutarea Bravo, ai stil
AUDIENŢE. Antena 1, Pro TV, Prima TV sunt cele trei posturi care se regăsesc pe podiumul audiențelor, duminică seara, pe intervalul iUmor. Postul de televiziune Antena 1, lider pe toate targeturile cu emisiunea de talente în care jurați sunt Mihai Bendeac, Delia și Cheloo. 
 
Pro TV pe locul secund, la mică distanţă de Antena 1, cu filmul X-Men de la origini: Wolverine. Prima TV a ocupat locul al treilea cu emisiunea Schimb de mame, la o distanţă semnificativ mai mică faţă de primele două poziţii.
 
Kanal D ajunge și mai jos în audiențe, după ce a mutat gala Bravo, ai stil, înlocuind-o cu emisiunea Se strigă darul. Postul turcesc a ajuns pe locurile patru și cinci, duminică seara. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de sâmbătă, pe intervalul iUmor:

NAŢIONAL. Show-ul de la Antena 1 a obţinut o medie de aproape 1,6 milioane de persoane la nivelul întregii ţări. Pe locul al doilea s-a poziţionat Pro TV, cu filmul X-Men de la origini: Wolverine, preferat de 1,4 milioane de persoane la nivel național. 837.000 de persoane la s-au uitat aseară la emisiunea Schimb de mame de la Prima TV, poziţionând postul pe locul al treilea. Kanal D a fost a patra televiziune cu cifre la jumătate față de Antena 1 și Pro TV. 

URBAN. La nivelul oraşelor, emisiunea iUmor a menţinut de asemenea postul Antena 1 pe primul loc, cu o medie pe fiecare minut de 909.000 de persoane. Pro TV a ocupat locul al doilea, cu 812.000 de privitori la nivelul oraşelor. Poziția a treia a fost a Prima TV, care a adunat aseară 337.000 de persoane din mediul urban în faţa micilor ecrane.

COMERCIAL. Antena 1 şi-a adjudecat şi targetul de audienţă 18-49 de ani. Aproape jumătate de milion de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani au urmărit show-ul iUmor. Pro TV a ocupat locul al doilea cu 462.000 de persoane. 

Audiența posturilor TV de duminică, 6 noiembrie, pe intervalul iUmor, la nivel NAȚIONAL

Publicitate

  NATIONAL   Nr persoane   RTG%   Shr%  
1 Antena 1 1.597.000 8.9 17.8
2 Pro TV 1.422.000 7.9 15.9
3 Prima TV 837.000 4.7 9.3
4 Kanal D 761.000 4.2 8.5
5 Antena 3 420.000 2.3 4.7

Audienţa posturilor TV de duminică, 6 noiembrie, pe intervalul iUmor, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 909.000 9.3 18.3
2 Pro TV 812.000 8.3 16.3
3 Prima TV 337.000 3.5 6.8
4 DigiSport 1 299.000 3.1 6
5 Kanal D 289.000 3 5.8

Audienţa posturilor TV de duminică, 6 noiembrie, pe intervalul iUmor, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 499.000 11.1 24.7
2 Pro TV 462.000 10.2 22.8
3 Prima TV 151.000 3.3 7.5
4 DigiSport 1 114.000 2.5 5.6
5 Kanal D 110.000 2.4 5.4

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

  • @marean, ai luat-o razna! Audienta este masurata pe intervalul iUmor, daca pro-ului nu-i convine, sa inceapa de la 20.00, oricum Stirile din Sport nu mai vorbesc despre sport de mult, acum e un sport tabloid.

    Am zis de la inceput ca Kanal D o sa faca audiente si mai mici fara Bravo, ai stil. Mai bine ar muta Se striga darul sambata de la 20.00, iar Bravo sa revina duminica de la 20.00

    P.s.: Se pare ca PrimaTV mai traieste, pe spatele "Schimb de mame" :)), alta emisiune nu face asa audiente
  • @ marian : alea sunt detalii. :)) serios, emisiunea se descurca binișor. Sigur, nu e fenomenul din capul lui mile, ca doar abia are un avans de 1 punct fata de sport filmul de pe Protv, dar nu este vreo drama ca lumea se mai uita și la antena1 cum crezi tu.
  • Problema este ca se face audienta de la 20 ar trebui sa se faca de la 20 .30 nu cand este sport si vremea precum si publicitate pe pro , asa ca sunt false per total pro are toata ziua .
    Bani din publicitate mai multi merg la pro decat la copia facuta de antenuta cu jurati care vorbesc porcos , ar trebui CNA sa se sesizeze dar ei nu merg la lucru sa auda

Trimite un comentariu