Skip to main content

AUDIENȚE. Emisiunea Visuri la cheie, depășită de Kanal D la nivel național, a condus la orașe și pe comercial

 
AUDIENȚE. Emisiunea Visuri la cheie, depășită de Kanal D la nivel național, a condus la orașe și pe comercial

Visuri la cheie, depășit de telenovela turcească a Kanal D la nivel național, dar pe primul loc la orașe și pe publicul comercial. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele de miercuri seara, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, prezentată de Dragoș Bucur:

NAȚIONAL. Kanal D a fost lider la nivelul întregii țări pe intervalul emisiunii Visuri la cheie. Postul a obținut cu telenovela turcească o medie de 1,7 milioane de persoane. Pro TV a avut poziția a doua cu 1,5 milioane de privitori. Antena 1, poziția a treia: 934.000 media la nivelul întregii țări. 

URBAN. La orașe, Pro TV a fost liderul, cu 902.000 de persoane. Kanal D a avut poziția a doua, la 100.000 de persoane distanță. Antena 1. România TV, a patra televiziune, a fost peste Antena 3 pe interval.  

COMERCIAL. Pro TV a avut pe comercial peste jumătate de milion de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani: 516.000, media celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1 a fost a doua cu 364.000 de persoane. 

Audiențele posturilor TV de miercuri, 9 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel NAȚIONAL: 

 
  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.708.000 9.5 19.5
2 Pro TV 1.549.000 8.6 17.7
3 Antena 1 934.000 5.2 10.6
4 Antena 3 437.000 2.4 5.0
5 Romania TV 410.000 2.3 4.7
 

Audiențele posturilor TV de miercuri, 9 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, în mediul URBAN: 

 
  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 PRO TV 902.000 9.3 18.6
2 Kanal D 805.000 8.3 16.6
3 Antena 1 546.000 5.6 11.3
4 Romania TV 279.000 2.9 5.8
5 Antena 3 247.000 2.5 5.1
 

Audiențele posturilor TV de miercuri, 9 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, pe publicul comercial NAȚIONAL: 

 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 516.000 11.4 27.0
2 Antena 1 364.000 8.1 19.0
3 Kanal D 214.000 4.8 11.2
4 Acasa 89.000 2.0 4.7
5 National TV 54.000 1.2 2.8
 

GALERIE FOTO

 
 
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cum sa zici de persoanele CARE STIU SA CITEASCA ca sunt inculte? Mai degraba inculti sunt aia care inca se uita la emisiuni lacrimogene!

    @claudiu, Acces direct este tot o emisiune despre caz social, ca visuri la cheie.
    Si emisiunile inculte sunt cele de la Maruta, cand sunt invitati ciobani sau saraci sa-si caute jumatatea, prostie maxima.
  • Asta e nivelul de culturaaromaniilor damdoar 50 de leianual pe cultura dar ne haobam la seriiale turcesti de 2 lei la Mireasa pentru fiul meu Capatos Acces Direct Wow *** etc si se ca suntem cel mai *** popor din Europa alaturi de Turcia
  • ieri si teo a avut pe comercial o crestere foarte mare 3,5 % rtg cu 19,2 % share fata de maruta care a avut 2,1 % rtg si 11,5 % share ,apropo voi ce i de la pagina de media cand ne puneti si noua topurile lunare de audienta pe toate categoriile de emisiuni,seriale ...s.a.m.d ?
  • Mai 1 antenistule du te si du i ceva lu seful tau la ,,,,,,,,,,, nu te am intrebat cat este ceasul , treci la mireasa pentru ,,,,,,,,,,
  • [email protected] pt ca visuri la cheie este o emisiune pt publicul tanar, nu o "siropeala" telenovelsitica gen "surprize-surprize" ,cu oameni saraci carora li se renoveaza casa. bati campii....

Trimite un comentariu