Skip to main content

EXCLUSIV. Mutarea anului în creaţie. Telekom schimbă agenţia. Cine le va face reclamele?

 
EXCLUSIV. Mutarea anului în creaţie. Telekom schimbă agenţia. Cine le va face reclamele?

EXCLUSIV. Schimbare importantă pe piaţa românească de publicitate. Contul Telekom schimbă agenţia de publicitate care se ocupă de creaţia reclamelor. Cine le va face campaniile?

Publicitate

Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, Telekom, care avea ca agenţie de creaţie GMP Advertising, s-a orientat spre o nouă companie. Noua agenţie de publicitate a contului Telekom este Leo Burnett.

În ultimii ani, contul de creaţie al Telekom a fost la GMP Advertising. Telekom a mai colaborat cu Leo Burnett pe proiecte digitale. Un proiect special făcut de Leo Burnett – Tadaaam, cu Mikey Haş şi mascota Pandalie, a câştigat trei trofee Effie, plus Marele Premiu al festivalului dedicat eficienţei în publicitate.

Contactaţi de Paginademedia.ro, oficialii Telekom nu au comentat subiectul. De asemenea, reprezentanţii Leo Burnett nu au dorit să comenteze informaţiile Paginademedia.ro.

Cum va fi împărţit contul Telekom? În urma acestei schimbări, contul de creaţie al operatorului de comunicaţii trece la Leo Burnett, agenţia fondată de Ştefan Iordache, iar bugetul de media este la agenţia Media Investment, condusă de Zoltan Szigeti.

Felix Tătaru: “Sunt recunoscător că am avut un asemenea cont”

“Sunt recunoscător că am avut un asemenea cont, cu care am făcut istorie, atât în timpul Romtelecom, cât şi în timpul Telekom”, a declarat Felix Tătaru, GMP Advertising, pentru Paginademedia.ro.

GMP Advertising s-a ocupat de creaţia Telekom timp de cinci ani, perioadă care a inclus şi rebrandingul Romtelecom şi Cosmote în Telekom. Agenţia GMP a creat inclusiv sloganul “Experienţe împreună”.

Felix Tătaru, GMP Advertising, pentru Paginademedia.ro:

“Sunt recunoscător că am avut un asemenea cont, cu care am făcut istorie, atât în timpul Romtelecom, cât şi în timpul Telekom. Mai cu lansarea Telekom care, conform ultimului studiu AdMarket realizat de UAPR, a fost declarată cea mai creativă campanie din ultimii ani realizată în România. Este vorba de rebrandingul din Romtelecom şi Cosmote în Telekom.

Mulţumim clientului pentru toţi aceşti ani şi le dorim succes.

Le mulţumim pentru experienţele din ultimii cinci ani şi le dorim “Experienţe împreună” de succes."

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus