
Echipa Visuri la cheie a amenajat, în ultima ediție, o casă bucovineană care a ars. Câți români s-au uitat?
Pe segmentul comercial, Visuri la cheie a avut cea mai mare cotă de piață din acest sezon: o treime din publicul între 18 și 49 de ani care se uita la televizor era pe emisiunea de pe Pro TV.
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 1,8 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Visuri la cheie. Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima poziție, urmată de Kanal D, cu un milion și jumătate de români. Antena 1 a fost pe trei cu În puii mei și serialul Băieți de oraș, producții cu Mihai Bendeac.
URBAN. Aproape un milion de telespectatori de la orașe pentru Visuri la cheie. Locul doi pe interval pentru Kanal D urmat, la distanță, de Antena 1.
COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru emisiunea de pe Pro TV, cifră dublă în comparație cu Antena 1, locul doi pe interval.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.772.000 | 9.9 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.515.000 | 8.4 | 18.3 |
3 | Antena 1 | 852.000 | 4.7 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 515.000 | 2.9 | 6.2 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 954.000 | 9.8 | 21.1 |
2 | Kanal D | 728.000 | 7.5 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 428.000 | 4.4 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 349.000 | 3.6 | 7.7 |
5 | Romania TV | 271.000 | 2.8 | 6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 535.000 | 11.9 | 32.2 |
2 | Antena 1 | 229.000 | 5.1 | 13.8 |
3 | Kanal D | 203.000 | 4.5 | 12.2 |
4 | Acasa | 81.000 | 1.8 | 4.9 |
5 | National TV | 47.000 | 1 | 2.8 |
GALERIE FOTO.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Las' ca bagam HD si televiozoarele Snagov vor avea o a doua viata .
Ce audienta a facut Survivor de la 22.30, imediat dupa Visuri la cheie?
In locul Antenei, zburam de mult productiile lui Bendeac si bagam filme, nu inteleg de ce au continuat alt sezon In puii mei, dupa ce precedentul a fost slab si batut de Pro si Kanal.
Un film este mai ieftim decat un episod cu Bendeac