Skip to main content

GALERIE FOTO. Ultimele Visuri la cheie din sezon au pus Pro TV lider la oraşe şi pe comercial. Naţionalul a fost al Kanal D

 
GALERIE FOTO. Ultimele Visuri la cheie din sezon au pus Pro TV lider la oraşe şi pe comercial. Naţionalul a fost al Kanal D

AUDIENŢE. Visuri la cheie, la ultima ediţie. Emisiunea Pro TV prezentată de Dragoş Bucur a fost urmărită de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară. Postul TV a avut poziţia a doua, la nivel naţional, dar a condus la oraşe şi pe publicul comercial.

Publicitate

GALERIE FOTO cu ultima transformare de la Visuri la cheie

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de miercuri, pe intervalul ultimei ediţii Visuri la cheie din acest sezon:

NAŢIONAL. Visurile la cheie au fost urmărite de 1,7 milioane de persoane, media pe minut, la nivelul întregii ţări. Pro TV a avut poziţia a doua pe tronson. Liderul a fost Kanal D, cu serialul turcesc, urmărit de 1,8 milioane de persoane, medie. Antena 1, cifre de trei ori mai mici decât primele două posturi.

URBAN. La oraşe, Pro TV şi Kanal D au fost la mică distanţă unul de celălalt. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a avut o medie de 975.000 de persoane, n mediul urban. Kanal D, locul al doilea, cu 909.000.

COMERCIAL. Peste 543.000 de persoane a fost media Pro TV, pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Kanal D şi Antena 1 au fost aroape la egalitate, cu un mic avand pentru postul turcesc. Antena 3, în top cinci pe comercial, cu o medie de 48.000 de persoane.

GALERIE FOTO cu ultima transformare de la Visuri la cheie

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

 

  NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.830.000 10.2 20.8
2 Pro TV 1.774.000 9.9 20.1
3 Antena 1 700.000 3.9 7.9
4 Antena 3 561.000 3.1 6.4
5 Romania TV 398.000 2.2 4.5

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:

 

  URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 PRO TV 975.000 10.0 19.6
2 Kanal D 909.000 9.3 18.3
3 Antena 1 447.000 4.6 9.0
4 Antena 3 352.000 3.6 7.1
5 Romania TV 283.000 2.9 5.7

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 543.000 12.0 28.1
2 Kanal D 289.000 6.4 15.0
3 Antena 1 283.000 6.3 14.6
4 Acasa 67.000 1.5 3.4
5 Antena 3 48.000 1.1 2.5

 

În ultima ediţie a acestui sezon din Visuri la cheie a fost prezentată povestea familia Onea din Afumaţi, formată din Viorel, Mariana şi fiica lor, Luiza.. Viaţa lor s-a schimbat în anul 2008, când Mariana s-a îmbolnăvit. După foarte multe investigaţii, femeia a fost diagnosticată cu scleroză în plăci şi de atunci a început suferinţa. Familia a sistat lucrările pentru construcţia casei, deoarece trebuiau plătite tratamentele pentru boala Marianei, iar Luiza şi Viorel au preluat toate îndatoririle casei.

Faţadele au fost recondiţionate şi interpretate într-un stil de locuinţă colonială americană, semnătura exteriorului casei fiind o inimă stilizată şi retroluminată. Pentru Mariana a fost creată o rampă uşoară de la intrarea în curte până la uşa casei, fără nicio treaptă sau prag. De asemenea, a fost asamblată şi o balustradă, cu ajutorul căreia să se poată plimba singură în jurul casei.

GALERIE FOTO.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mai luyt antenistule . fictiune e in capul tau manipulat de trustul intact , invidiosilor, . totul este real
  • Aoleu. Când pro e pe 2 pe național nu mai taci. Când antena e pe 3 pe comercial este bine. Atat de mile.
  • http://cyd.ro/casa-aia-frumoasa-pe-care-au-filmat-o-nu-a-fost-niciodata-a-mea-emisiunea-visuri-la-scheie-foloseste-traumele-oamenilor-necajiti-doar-pentru-audienta/ .Fictiunile fac audienta
  • Postati si audientele emisiunilor tv pe luna octombrie 2016.Vrem sa stim si noi ce rating au emisiunile:La Maruta, Acces Direct, O data n viata etc.
  • Văd eu bine. Kanal D peste Antena 1 pe comercial? Ăsta este un dezastru.
  • Ce audienta mica face Antena cu un film

    De saptamana viitoare au pus X Factor miercurea, urmand sa inceapa Blondele
  • mai bine mareane , decat sa se uite la plangaciosii de la pro tv
  • Toate pensionarele la tricotat mizeri turcesti , Stefane unde esti sa vezi ca ne am turcit ,

Trimite un comentariu

sus