Skip to main content

Ovidiu Miculescu, citat de procurori în dosarul achiziţiilor de servicii de turism, internat de trei zile în spital

 
Ovidiu Miculescu, citat de procurori în dosarul achiziţiilor de servicii de turism, internat de trei zile în spital
Sursa foto: Romania Actualitati

Șeful radioului public, Ovidiu Miculescu, a fost citat pentru a fi audiat luni în dosarul privind achiziţii de servicii de turism, însă nu se poate prezenta pentru că este internat de trei zile la Spitalul "Sfântul Pantelimon” din Capitală, anunță agenția de presă News.ro.

Surse judiciare au declarat, pentru News.ro, că Ovidiu Miculescu a fost citat, săptămâna trecută, să se prezinte luni la Poliţia Română pentru a da declaraţii în dosarul în care 11 membri ai Consiliului de Administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune sunt urmăriţi penal pentru abuz în serviciu şi conflict de interese, întrucât ar fi participat la luarea unor decizii în urma cărora au fost încheiate ilegal mai multe contracte privind achiziţii de servicii de turism. Sursele citate nu au putut preciza în ce calitate a fost citat preşedintele director general al SRR.

Publicitate

Ovidiu Miculescu nu va putea fi audiat luni, întrucât acesta este internat de trei zile la Spitalul „Sfântul Pantelimon” din Capitală.

Managerul Spitalului "Sfântul Pantelimon”, Gheorghe Popescu, a declarat, pentru News.ro, că Ovidiu Miculescu este internat de la sfârşitul săptămânii trecute, starea acestuia fiind "destul de gravă”. Gheorghe Popescu a precizat că nu poate da alte date medicale despre Ovidiu Miculescu.

Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 a anunţat, în 17 noiembrie, că a început urmărirea penală faţă de 11 membri ai Consiliului de Administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune, printre care Mirela Fugaru, Stejărel Olaru, Demeter Andras Istvan, Mihai Voicu şi Doina Moşneag, pentru abuz în serviciu şi conflict de interese.

"Din probatoriul administrat în cauză, până în acest moment al urmăririi penale, a rezultat faptul că în perioada iulie 2011 - ianuarie 2014 aceştia ar fi participat la luarea unor decizii în cadrul şedinţelor Consiliului de Administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune în urma cărora au fost încheiate mai multe contracte de prestări servicii, în baza cărora aceştia au obţinut în mod ilegal foloase patrimoniale în cuantum total de aproximativ 400.000 lei", au arătat procurorii.

Citește și:

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu