Skip to main content

RECORD. Chefi la cuţite, cea mai mare audienţă a Antenei 1 din acest an

 
RECORD. Chefi la cuţite, cea mai mare audienţă a Antenei 1 din acest an

Antena 1 a obţinut marţi seara, cu Chefi la cuţite, cele mai bune cifre ale anului pentru o emisiune la Antena 1, pe toate cele trei targeturi de audienţă.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele de marţi seara ale Antenei 1:

NAŢIONAL. Antena 1 a condus la nivel naţional, fiind urmărit de 1,4 milioane de persoane, la nivelul întregii ţări. Kanal D a avut poziţia a doua, cu 1,3 milioane de privitori, în timp ce Pro TV a fost pe trei, cu filmul Cursă fără frâne, urmat de meciul City - FC Barcelona.

URBAN. Cifre bune pentru Antena 1 şi la oraşe. Peste 900.000 de orăşeni, media pe minut. Pro TV a fost pe poziţia a doua cu 663.000 de privitori.

COMERCIAL. Cifre-record şi pe publicul comercial pentru postul TV: o medie de 587.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani în cele trei ore de emisiune. Postul a avut şi o cotă de piaţă bună: 32%.

Pro TV, poziţia a doua, la 200.000 de telespectatori distanţă, pe intervalul Chefi la cuţite.

Audienta posturilor TV de marţi, 1 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.469.000 8.2 18.7
2 Kanal D 1.312.000 7.3 16.7
3 Pro TV 1.155.000 6.4 14.7
4 Antena 3 454.000 2.5 5.8
5 Romania TV 365.000 2 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de marţi, 1 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 905.000 9.3 20.5
2 Pro TV 663.000 6.8 15
3 Kanal D 649.000 6.7 14.7
4 Antena 3 280.000 2.9 6.3
5 Romania TV 248.000 2.5 5.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de marţi, 1 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 587.000 13 32
2 Pro TV 385.000 8.5 21
3 Kanal D 177.000 3.9 9.6
4 Acasa 61.000 1.3 3.3
5 Prima TV 52.000 1.2 2.8

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • la cat circ si scandal a fost , ca unu gras arunca si spargea tot prin bucatarie si normal sa faca audenta mare , poate pe viitor se si bat cu tigaile pe acolo :))
  • agitatorii de serviciu , expert si marean , isi fac datoria dar cam degeaba
  • Expertule . punct ochit , punct lovit , nu i baga inseama ca nu merita , oricum , suntem agitati si fustrati , , problema este greseala pro ului ca le a permis arogantilor , o sa si revine nu este o problema
  • @dadada, A1 merita felicitari pentru aceste performante, dar nu te-am auzit saptamana trecuta, cand ProTV cu redifuzarea filmului Taken 2 a spulberat chefi la cutite! Marti, 1 noiembrie, s-a intamplat ca ProTV sa aiba o seara mai slaba. De crapat cred ca o sa crapi tu, foarte curand! Sentinta definitiva pentru gasca de santajisti de la antenuta se apropie!
  • poate nu o sa va mai bateti joc de noi,voi ce i de la pagina media si luna asta o sa ne prezentati si un top 30 al emisiunilor de divertisment,stirilor ,talk show-urilor ,s.a.m.d. bravo antenei 1 dar eu m am uitat la acasa tv ,la un serial de comedie .....:)))=))))
  • Si eu m-am uitat mai des sezonul asta, mi s-a parut mai interesant. Insa am si observat cat de putin pregatiti sunt chefii experti. Au avut tema sa gateasca pentru sportivi, habar nu au avut ce e sanatos, nu mai zic ce e bun pentru sportivi.
    In alta editie au gatit pentru copilasi si le-au dat niste dulciuri cu tone de zahar, practic zahar cu garnitura zahar, sau hamburgeri cu "sos secret". Secretul presupun ca era niste MSG :)

Trimite un comentariu

sus