Skip to main content

AUDIENȚE. Ce audiențe a făcut Pro TV cu Las Fierbinți și poezia lui Celentano

 
AUDIENȚE. Ce audiențe a făcut Pro TV cu Las Fierbinți și poezia lui Celentano

A fost cel mai lung episod Las Fierbinți din cele zece sezoane de până acum, dar și un episod cu unul dintre cele mai puternice mesaje de până acum. Poezia lui Celentano care a încheiat episodul special din Las Fierbinți a fost și viralul zilei. 

Publicitate

Episodul special de joi seara a avut ca invitate cele mai importante vedete ale postului, printre care Andreea Esca, Florin Călinescu, Mihaela Rădulescu, Cabral, Loredana și Marius Moga. 

GALERIE FOTO. Las Fierbinți, Marea petrecere națională

Paginademedia.ro prezintă cifrele Las Fierbinți de joi, seara:

NAȚIONAL. Cifre-record pentru Pro TV în seara de 1 decembrie. Episodul special Las Fierbinți care a avut joi trei ore. La nivelul întregii țări, serialul a obținut o medie de 2,7 milioane de persoane și o cotă de piață de 30%, ceea ce înseamnă că aproape o treime din cei cu televizoarele deschise erau pe Pro TV.

Kanal D a fost, cu serialul turcesc, pe locul al doilea și o medie de 1,4 milioane de privitori. 

Antena 1 a avut poziția a treia, cu o medie de aproape un milion de persoane. Postul a avut pe tot intervalul serialului Las Fierbinți o ediție specială a emisiunii NextStar. 

URBAN. Las Fierbinți a obținut la orașe o medie de 1,4 milioane de persoane. Kanal D a fost pe locul al doilea cu 782.000 de orășeni. 

Cifrele Pro au fost de trei ori mai mari decât Antena 1, care avea 540.000 de persoane. 

COMERCIAL. Serialul de comedie a obținut cifre record pe publicul comercial. Cu o medie de 816.000 de persoane, cifre de aproape patru ori mai mari decât Antena 1, aflată pe locul al treilea, episodul special de aseară a avut cele mai mare rating și cea mai mare cotă de piață din istoria serialului. 

Audiența posturilor TV de joi, 1 decembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinți, la nivel NAȚIONAL:

    Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.737.000 15.2 30.3
2 Kanal D 1.617.000 9 17.9
3 Antena 1 986.000 5.5 10.9
4 Antena 3 425.000 2.4 4.7
5 Romania TV 419.000 2.3 4.7

Audiența posturilor TV de joi, 1 decembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinți, în mediul URBAN:

    Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.416.000 14.5 28.4
2 Kanal D 782.000 8 15.7
3 Antena 1 540.000 5.5 10.8
4 Romania TV 288.000 3 5.8
5 Antena 3 258.000 2.7 5.2

Audiența posturilor TV de joi, 1 decembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinți, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 816.000 18.1 39.4
2 Kanal D 289.000 6.4 14.0
3 Antena 1 221.000 4.9 10.7
4 Romania TV 62.000 1.4 3.0
5 Antena 3 21.000 0.5 1.0
 

GALERIE FOTO. Las Fierbinți, Marea petrecere națională

 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ziua in care mi s-a scris destinul bate tot in afara de Pro TV, mai ceva ca Esmeralda pe vremuri :)) Daca vor prelua de la Star TV si noul serial cu Cansu Dere, "Mama", raman neclintiti in rating!
  • ProTv da o bataie postului de televiziune al unui infractor. Un lucru normal deja, ProTv s-a invatat sa-si bata joc de televiziunile de rahat inventate de puscariasul Voiculescu. Treceti mai departe, nu e nimic de vazut aici.
  • ProTv a avut un program impecabil dupa mine. fara greseli si alte erori si aici se intelege la ce ma refer. Poezia lui Celentano m-a facut sa plang, a avut un impact extraordinar si toti cred ca ne-am regasit. Probabil ca anul nou va fi al Antenei 1 pentru ca Pro nu mai face programe speciale pentru Revelion, insa anul a fost clar al Pro.
  • Deși sunt un antenist calificat, sunt dezamăgit de programul Antenei 1 de aseară. Cum să difuzezi Next Star, o emisiune necomercială, de 1 Decembrie? Mai bine dădeau un film și aveau rezultate mai bune pe comercial. Din punctul meu de vedere, Next Star și X-Factor sunt două emisiuni total depășite.
  • Deci Kanal D a fost peste Antena 1 pe toate target-urile. Ar fi interesant sa dati audienta Next Star si serialului de la Kanal D, fiecare pe target-ul sau, sa vedem ce diferente sunt..
  • Kanal D peste Antena 1 pe comercial? :)) Altfel, am prins vreo 10 minute din Las fierbinti și a fost în principiu un concert la care au participat Las fierbinti și vedetele Protv. Nu văd de ce nu ar face așa ceva și pentru Revelion. Eu unul credeam ca vor fi cifre apropiate.
  • #audiente:





    Pro TV, lider absolut de audienţă pe 1 decembrie!

    De 21 de ani, Pro TV are ce trebuie!



    Românii au petrecut 1 decembrie cu Pro TV! Întreaga zi, Pro TV a avut programe speciale de sărbătoare, iar milioane de telespectatori au urmărit poveşti de viaţă extraordinare, transmisiuni în direct, s-au distrat alături de îndrăgitele personaje din serialul de comedie Las Fierbinţi şi de vedetele Pro TV şi au trăit emoţia la intensitate maximă.

    Pe parcursul întregii zile, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 28.7% cotă de piaţă pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.4 puncte de rating şi 14.4% share.

    În prime time, Pro TV a continuat în acelaşi spirit, a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat în prime time 16.7 puncte de rating şi 37.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult faţă de locul secund, care a obţinut 5.8 puncte de rating şi 13.2% share.

    Dimineaţa de 1 decembrie a început cu Ştirile Pro TV, program în care românii au putut urmări poveşti impresionante ale unor oameni care merită toată admiraţia noastră. Ediția Știrilor Pro TV de dimineaţă a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.3 puncte de rating şi 30.6% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a înregistrat 3.4 puncte de rating şi 24.4% cotă de piaţă.

    Pro TV a continuat ziua cu o ediţie specială a Ştirilor Pro TV, în care telespectatorii au urmărit transmisiunea LIVE de la parada militară de 1 decembrie. Programul a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7.3 puncte de rating şi 28.2% share, de peste două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul secund, care a obţinut 3.3 puncte de rating şi 12.9% cotă de piaţă.

    Cove şi Adela Popescu au intrat rapid în atmosfera de sărbătoare la Vorbește lumea, alături de invitaţi speciali. Vorbeşte lumea a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.5 puncte de rating şi 19.3% share, faţă de locul secund, care a obţinut 3 puncte de rating şi 12.8% cotă de piaţă.

    Ziua de sărbătoare a continuat cu o ediţie specială La Măruţă, care le-a adus românilor material inedite, amuzante, pline de tradiţie şi talent autentic. Emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 5.8 puncte de rating şi 21.2% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.

    Familia lui Cove şi familia lui Răzvan Fodor au încercat să afle Ce spun românii într-o ediţie specială a emisiunii prezentate de Cabral. Ediţia specială Ce spun românii de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 10 puncte de rating şi 29.2% share, de aproape două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul secund, care a obţinut 6.2 puncte de rating şi 18.2% cotă de piaţă.

    Andreea Esca a spus, pentru a 21-a oară, Bună seara, România! Bună seara, București!, la ora 19:00 şi le-a adus românilor, de la pupitrul Ştirilor Pro TV, subiecte impresionante şi poveşti de succes ale unor oameni care au reuşit să ducă numele ţării noastre pe cele mai înalte culmi. Ediţia Ştirilor Pro TV de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 13.8 puncte de rating şi 36.8% share, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.

    Ziua de 1 decembrie s-a încheiat cu Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi, care a dat startul distracţiei, umorului, dar şi emoţiilor. Cele mai simpatice personaje din serialul de comedie Las Fierbinţi, împreună cu vedetele Pro TV, s-au distrat, au dansat şi au sărbătorit ziua naţională a României şi ziua Pro TV în mod tradiţional, pe terasa barului lui Bobiţă. Episodul special Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi a obţinut o audienţă record, înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 6.4 puncte de rating și 14% share.

    Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 2.7 milioane de telespectatori au urmărit programul special din prime time, iar în minutul de maximă audienţă de la 20:53, Marea petrecere naţională a adus în faţa televizoarelor peste 3.6 milioane de români.

    De 1 decembrie, Pro TV a sărbătorit 21 de ani de la lansare şi ziua naţională a României şi le-a oferit românilor o zi de neuitat, cu programe special şi cele mai îndrăgite vedete.



    România, ai ce trebuie!
  • Kanal d are 800 de mii de telespectatori pe urban care sunt de nevăzut pe național? :)) refaceți articolul.

Trimite un comentariu