
Cifre mult peste medie pe posturile de știri, miercuri, într-o zi post-cutremur și într-o perioadă tensionată politic. Audiența cumulată a stațiilor de știri a fost de aproximativ două ori mai mare decât într-o zi obișnuită. La fel cota de piață.
România TV și Antena 3 au fost cele mai urmărite stații, cu un ușor avans (mai vizibil la nivel național), al postului controlat de Sebastian Ghiță.
Detalii, în continuare:
NAȚIONAL. Cumulat, aproape 1,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut pe stațiile de știri, aproape dublu față de media lunii noiembrie. Cota de piață a fost de asemenea dublă: 22,5%, ceea ce înseamnă că aproape un sfert dintre românii care aveau televizoarele deschise erau pe unul din posturile de știri.
URBAN. Interes și la orașe, unde cota de piață a stațiilor de știri a fost și mai mare: aproape 30%, adică aproape o treime din telespectatorii care aveau televizoarele deschise erau pe un post de știri.
În cifre, peste 700.000 de români de la orașe s-au uitat, în fiecare minut, la posturile de știri, față de aproape 400.000 în mod normal.
COMERCIAL. Și publicul tânăr s-a uitat la știri mai mult decât de obicei: 165.000 de persoane cumulat pe stațiile informative, de peste două ori mai mult ieri decât în restul lunii noiembrie. Cota de piață: dublă.
Numărul de telespectatori total și cota de piață cumulată a posturile de știri miercuri, 28 noiembrie, comparativ cu media lunii noiembrie:
NATIONAL | URBAN | COMERCIAL | |
---|---|---|---|
Medie noiembrie | 619.000 (14,4 share) | 394.000 (17,4) | 77.000 (9,2) |
28 noiembrie | 1.081.000 (22,5) | 717.000 (28,5) | 165.000 (18) |
România TV și Antena 3, bară la bară. Avans pentru postul lui Sebastian Ghiță la nivel național, egalitate la orașe
Cele mai urmărite posturi TV au fost, ieri, România TV și Antena 3, cu cifre foarte apropiate.
La nivel național, între România TV și Antena 3 a fost o diferență de 30.000 de telespectatori.
La orașe, cele două canale au avut același rating, diferența fiind foarte ușoară la număr de persoane: un plus de 5.000 la România TV.
Ușoară diferență în favoarea România TV și pe segmentul comercial 18-49 de ani: 57.000 de persoane la România TV și 43.000 la Antena 3.
Media pe zi a posturilor de știri miercuri, 28 decembrie, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Romania TV | 415.000 | 2.3 | 8.6 |
Antena 3 | 385.000 | 2.1 | 8 |
B1TV | 116.000 | 0.6 | 2.4 |
Realitatea TV | 85.000 | 0.5 | 1.8 |
Digi 24 | 79 | 0.4 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Media pe zi a posturilor de știri miercuri, 28 decembrie, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Romania TV | 266.000 | 2.7 | 10.6 |
Antena 3 | 261.000 | 2.7 | 10.4 |
B1TV | 66.000 | 0.7 | 2.6 |
Digi 24 | 64.000 | 0.7 | 2.5 |
Realitatea TV | 60.000 | 0.6 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Media pe zi a posturilor de știri miercuri, 28 decembrie, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Romania TV | 57.000 | 1.3 | 6.3 |
Antena 3 | 43.000 | 1 | 4.7 |
Digi 24 | 29.000 | 0.6 | 3.2 |
Realitatea TV | 18.000 | 0.4 | 2 |
B1TV | 17.000 | 0.4 | 1.9 |
Comentarii