Skip to main content

NOI NU SUNTEM CORUPȚI. Cine s-a ocupat de ultima campanie ANAF, pe creație și media

 
NOI NU SUNTEM CORUPȚI. Cine s-a ocupat de ultima campanie ANAF, pe creație și media

Mă, fraiere, tu chiar aveai de ce să fii cinstit! Corupția îți distruge viața! Acționează legal! Mesajele ultimei campanii ANAF împotriva corupției.

Publicitate

Cine s-a ocupat de campanie?

CREAȚIE. Reclama a fost făcută de agenția de publicitate Media One, o companie din Ploiești, pentru mai puțin de 100.000 de euro.

Obiectivul: o campanie pentru diminuarea perceptiei negative a populatiei cu privire la coruptia inspectorilor fiscali, dar și un demers intern, în ANAF. Mai exact cresterea nivelului de constientizare in randul personalului ANAF privind riscurile la care se expun prin incalcarea standardelor profesionale si comiterea faptelor de coruptie.

Campania a inclus spotul publicitar, dar și o serie de sesiuni la sediile ANAF din țară în vederea prevenirii corupției.

Detalii despre licitația pentru creație, pe Paginademedia.ro, aici.


MEDIA
. De cumpărarea spațiilor media se ocupă Agenția de Publicitate Media Center, aceeași care s-a ocupat și de promovarea de anul trecut (cea cu “taxele tale”).

Potrivit documentului de atribuire publicat în Monitorul Oficial zilele trecute, Agenția de Publicitate Media Center cumpără spații media pentru a distribui ultima execuție video.

Valoarea contractului: aproximativ 140.000 de euro (639.000 de lei), fără TVA.

Agenția de Publicitate Media Center este o companie deținută, prin alte firme, de companii ale fraților Micula.

Ce face agenția conform contractului:

- Servicii de difuzare TV a spotului video realizat în campania nationala de constientizare împotriva coruptiei în cadrul ANAF, la nivel national si local

- Campania face parte din proiectului “Cresterea integritatii în cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala prin cooperare institutionala si consolidarea capacitatilor”

- Se finanteaza în cadrul Mecanismului financiar norvegian 2009 – 2014, în domeniul de finantare „Consolidarea capacitatilor si cooperarii institutionale între statul român si institutiile publice, autoritatile locale si regionale din Norvegia”.

- Serviciile constau în difuzarea TV a unui spot video pentru care se va propune un mix de posturi TV nationale care sa asigure o vizibilitate maxima a spotului de catre grupul tinta vizat

VIDEO. Spotul ANAF

Citește și:


 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu