Skip to main content

FOTO. Facebook începe testarea reclamelor pe aplicaţia mobile Messenger

 
foto: marketingland.com
foto: marketingland.com

Facebook începe de astăzi testele pentru implementarea reclamelor pe aplicaţia de chat a reţelei, Facebook Messenger. Primele ţări în care va fi implementată modificarea vor fi Australia şi Thailanda, potrivit techcrunch.com.

Publicitate

Modificarea propusă de Facebook va permite firmelor să plaseze reclame pe ecranul de start al aplicaţiei mobile Messenger al fiecărui dintre cei un miliard de utilizatori lunar. Anunţurile vor include imagini în miniatură, însoţite de text şi un link. Ele vor apărea sub secţiunea “Conversaţii recente”, potrivit Facebook.

Link-ul în cauză poate direcţiona utilizatorii către mai multe direcţii, cum ar fi un click pentru a afla mai multe despre reclamă sau pentru a se înscrie într-un serviciu, pe lângă alte posibilităţi. Acest lucru este similar cu modul în care paginile de Facebook pentru afaceri de astăzi pot direcţiona utilizatorii spre o acţiune specifică, cum ar fi cumpărături de pe un site sau începerea unei discuţii.

Facebook spune că anunţurile nu vor apărea în conversaţii, cu excepţia cazului în care utilizatorul alege să dea click pe anunţ sau a începe o conversaţie cu brandul.

“Companiile ne-au spus de mult că sunt încântaţi de potenţialul platformei Messenger pentru a ajunge la clienţii lor şi de a-i ajuta să conducă mai bine vânzările, să-şi construiască imaginea de brand să crească gradul de satisfacţie al clientului”, spune Managerul de produs al Facebook, Eddie Zhang, într-un anunţ în care detaliază noile anunţuri, menţionat de techcrunch.com.

Aplicaţia Facebook Messenger are peste un miliard de utilizatori lunar în întreaga lume, iar fiecare dintre ei ar putea fi targetat prin reclame de acest gen. Facebook a remarcat, de asemenea, că utilizatorii trimit peste un miliard de mesaje pe lună, o cifră care ar oferi un indiciu potrivit căruia oamenii ar dori să vadă anunţuri de acest gen în Messenger.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus