Skip to main content

SCHIMBARE în acționariatul Graffiti PR: iese Burci, intră un antreprenor clujean din zona IT și comunicații

 
SCHIMBARE în acționariatul Graffiti PR: iese Burci, intră un antreprenor clujean din zona IT și comunicații
Cristian Burci - Sursa foto: QMagazine

Un nou acționar majoritar la Graffiti PR. Cătălin Chiș, antreprenorul clujean care deține grupul de companii Active Power Solutions, a preluat recent pachetul majoritar de acțiuni al Graffiti Public Relations Mai exact, el a preluat 86% din acțiunile companie de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA, firmă a lui Cristian Burci, proprietar al grupului BBDO.

Potrivit companiei, Graffiti PR a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2,64 milioane de euro și are în prezent o echipa formată din 33 de oameni de comunicare.

Publicitate

Întrebat de paginademedia.ro dacă Graffiti PR rămâne parte a grupului de publicitate deținut de Cristian Burci, Bogdan Tomoiagă, Director Executiv al Graffiti a a răspuns: ”Graffiti PR este în continuare parte din Grupul BBDO România, unde a început și a crescut în ultimii 20 de ani.” 

Cătălin Chiș (foto), noul acționar majoritar al Graffiti PR, consideră că agenția completează actualul portofoliu de business al APS, orientat în special către telecomunicații și tehnologie:

„În cei 15 ani de antreprenoriat, fie că am pornit construcții de la prima cărămidă, am susținut start-up-uri care făceau primii pași sau am investit în proiecte care aveau o bază solidă de funcționare, am considerat fiecare echipă care mi-a stat alături drept partener pentru creștere. Graffiti PR, cea mai recentă investiție din portofoliul meu, este o companie pe care am cunoscut-o în calitate de client".

„Principala expertiză a companiilor în care sunt implicat vizează zona de tehnologie și comunicații, fiind investiții cu viitor pe termen lung. În contextul în care generațiile se schimbă semnificativ, informațiile se transmit în noi coduri și limbaje, iar mediile sunt liberalizate și extrem de dinamice, comunicarea este, poate mai mult decât oricând, o artă, iar investiția într-o companie precum Graffiti PR aduce competențe care completează firesc zona de tehnologie", explică antreprenorul Cătălin Chiș.

Nora Marcovici, CEO al Grupului BBDO România, se așteaptă la consolidarea poziției ocupate în acest moment de Graffiti PR în industria de comunicare din România:

„Graffiti PR a fost copilul teribil al grupului BBDO, făcându-și din inovație un mod de a fi. Mă bucur să văd, cinci ani mai târziu, o companie solidă de consultanță de business (nu doar de PR), o echipă extrem de capabilă, muncitoare și atașată de ce reprezintă Graffiti PR. Nu e o surpriză că business-ul a fost interesant pentru investitori. Sunt convinsă că apropierea de un grup de tehnologie va întări poziția Graffiti PR în piață.” Începând cu 2012, Graffiti PR este agenția afiliată exclusiv în România a Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de comunicare.

Despre Cătălin Chiș și Grupul de companii APS

Fondator al grupului de companii Active Power Solutions (APS), Cătălin Chiș deține un portofoliu de afaceri concentrate pe domeniul tehnologiei și al comunicațiilor. Activitatea companiilor sale înseamnă 13 birouri în România și unul în Marea Britanie (Londra), 300 de angajați și o cifră de afaceri de 6 milioane de euro (2015).

Din Grupul APS fac parte:

LIFE IS HARD S.A. - prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București - piața AeRo.

Compania are 13 ani experiență în dezvoltarea de aplicații pentru piața B2B din România și este dezvoltatorul 24broker.ro, platformă de brokeraj, care tranzacționează asigurări în valoare de peste 150 de milioane euro în fiecare an. 

ACTIVE POWER SOLUTIONS (APS) - specializată în servicii telecom customizate pentru piețele B2B și B2C. Compania a fost fondată în 2001. Din 2005, a devenit partener Vodafone România;

RT SOLUTIONS - înființată în 2008, compania activează în prezent pe zona de distribuție B2B și B2C de servicii de energie (ENEL);

BARANDI SOLUTIONS - achiziționată în 2013, compania își concentrează activitatea pe zona de outsourcing IT;

NOAH Watches - start-up în industria fashion de lux, susținut din 2016 de către antreprenorul Cătălin Chiș, în calitate de acționar.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu