Skip to main content

AUDIENȚE. Pro TV, mai bine cu un film de mâna a doua decât cu MasterChef. Chefi la cuțite de pe Antena 1, record pe comercial

 
AUDIENȚE. Pro TV, mai bine cu un film de mâna a doua decât cu MasterChef. Chefi la cuțite de pe Antena 1, record pe comercial

Pro TV a scos, ieri, cifre mai bune cu un film de mâna a doua decât avea în urmă cu o săptămână cu MasterChef. Postul a obţinut luni seara audiențe vizibil mai bune față de săptămâna trecută. A mai recuperat din diferență, însă a fost tot pe locurile doi și trei, sub Antena 1 și Kanal D. 

Show-ul Chefi la cuțite, produs de Mona Segall, a fost lider pe toate categoriile de public și, potrivit reprezentanților Antenei 1, emisiunea a avut cea mai mare cotă de piață, pe publicul comercial, de când se produce emisiunea. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de luni, pe intervalul de intersecție dintre Chefi la cuțite și Savage Dog, un film lansat în 2017, difuzat de Pro TV: 

NAȚIONAL. Antena 1 a avut luni seara cea mai bună audiență: peste 1,6 milioane a fost media Chefi la Cuțite, pe intervalul în care s-a intersectat cu filmul Savage Dog. Kanal D și Pro TV au avut cifre la egalitate, fiecare cu câte 1,4 milioane de persoane media.

Săptămâna trecută, Pro TV a obținut cu MasterChef sub un milion de privitori la nivel național.

Pozițiile patru și cinci au fost ocupate de România TV și Antena 3, cu cifre apropiate. 

URBAN. La orașe, show-ul Antenei 1 a avut o medie de un milion de persoane, mult peste media postului în prime-time. Kanal D a fost cu serialul turcesc la 300.000 de persoane distanță. Pro TV a avut 622.000, media, față de 450.000, săptămâna trecută.

COMERCIAL. Aproape 600.000 a fost media Antenei 1, pe intervalul în care a concurat cu filmul Savage Dog.  Pe toată emisiunea Chefi la cuțite, care s-a întins până la 23.30, a avut o cotă de piață record, de 32,5%. Ceea ce înseamnă că aproape o treime din persoanele cu vârte între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise, erau pe Antena 1. 

Reamintim că emisiunea MasterChef de pe Pro TV, care până săptămâna trecută a fost difuzată lunea și marțea de la 20.30, a rămas din această săptămână cu o singură difuzare, marțea, de la 22.15.  

Audiența posturilor TV de luni, 27 februarie, pe intervalul Chefi la Cuțite - Savage Dog (20.30 - 22.30), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.602.000 8.9 18.3
2 Kanal D 1.421.000 7.9 16.2
3 Pro TV 1.421.000 7.9 16.2
4 Romania TV 491.000 2.7 5.6
5 Antena 3 479.000 2.7 5.5

Audiența posturilor TV de luni, 27 februarie, pe intervalul Chefi la Cuțite - Savage Dog (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.007.000 10.3 21
2 Kanal D 697.000 7.2 14.5
3 Pro TV 622.000 6.4 13
4 Antena 3 337.000 3.5 7
5 Romania TV 284.000 2.9 5.9

Audiența posturilor TV de luni, 27 februarie, pe intervalul Chefi la Cuțite - Savage Dog (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 596.000 13.2 30.9
2 Pro TV 350.000 7.7 18.2
3 Kanal D 198.000 4.4 10.3
4 Romania TV 58.000 1.3 3
5 DigiSport 1 57.000 1.3 3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ediția de marți, 28 februarie, a condus topul audiențelor pe toate categoriile de public, în intervalul orar în care a fost difuzată, 20.29 – 23.26. Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 12,5 puncte de rating și 32,1 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,7 puncte de rating și 19,8 % cota de piață.
  • @ mile : filmele bune nu se dau pe un singur post. Protv a dat vineri și sâmbătă filme de Oscar, dar shhh. Sa ne prefacem ca nu știm și sa luam TV5 în brațe, deși ne uitam la cine știe ce mediocrități de pe știm noi ce post.
  • Cred ca este primul proiect al Monei Segall la A1 care perfomeaza cu adevarat. Nu prea am ce comenta, dar este de admirat audienta acestui program(personal nu imi place, dar conteaza ce spune audienta, iar daca audientei ii place, este un succes).Din pacate insa , sunt convins ca Intact va "abuza" de acest program pana se va uza, intr-un timp scurt!
  • expert, mai uit la filme dar la tvr sau tv5monde sau rai uno, in special , aici vorbim de filme bune ,cu subiecte relevante, pe care nu le vezi la pro tv , dupa cum se vede la rural pro tv sta bine , dar la comecial nu
  • @mila, Tu n-ai auzit de semnul intrebarii? Daca nu esti capabil sa citesti subtitrarea la filme, nu inseamna ca sunt proaste sau mizerii. Cand a concurat Vocea Junior cu chefi la cutite? Cred ca e mai relevant sa comparam productii care se bat pe aceeasi nisa: Masterchef VS chefi la cutite, Vocea Junior VS Next Star, Romanii au talent VS iumor, Las Fierbinti VS in puii mei, StirileProTV VS Observator.
  • @ mile : pai tocmai ca nu. Dar ce legătură are emisiunea de dans, vocea româniei cu asta? De ce nu te bucuri ca Protv investește într o emisiune așa de scumpa ca uite cine dansează? Mai faci și lumea penibila, doar pentru ca nu e de acord cu tine. :))
  • Mile .nu ma intereseaza aberatiile tale de om fara minte si manipulat . esti un ZERO , ar fi cazul sa nu mi mai rostesti numele ,ca nu ma intereseaza ce face mocirla de antenuta ta , tu si iuli ar fi bine sa mai si lucrati nu toata ziua sa cere ti audiente
  • ce te ingrijorezi f , ai ceva de castigat, trebuie sa se uite la mizerii de filme doar pt ca sunt la pro tv , cele mai interesante programe trebuie vizionate , esti penibil , acum nu mai vrei programe de calitate
  • mile stii sa citesti ?nu am zis ca lumea trebuie sa se uite la ,,uite cine danseaza,, doar faceam un pronostic pentru saptamana viitoare,eu nu fac parte din nici una din tabere ,intact sau pro..... ok ,ai inteles ?
  • Lucrurile rămân la fel. :)) chefi la cuțite bate protv, dar lumea nu e mulțumită. Vocea nu a fost destul de lider, Uite cine dansează e o emisiune proasta fără sa aibă vreo difuzare, prima sa se trezească fiindcă poate bate protv. Unde se va ajunge cu aberațiile? :))
  • Era de asteptat ca ProTV sa creasca difuzand filme! Astazi, cand difuzeaza Curierul, un film foarte iubit de telespectatori, cred ca va obtine peste 10 rating si peste 24% market share, pe targetul comercial. Incerc un pronostic pentru lunea viitoare: Uite cine danseaza in jur de 20% share VS chefi la cutite in jur de 30% share, pe comercial.
  • lipsa de optiuni. cu doar trei televiziuni generaliste decente, dintre care doar doua ,pro si A1, investesc in formate, este firesc ca protv sa fie mereu in top cu orice mi . ze. rie servita publicului. pt ca filmul a fost genul straight to video, de inchiriat si vizionat in vreo spelunca, la un pahar de tuica de pufoaica. asta inseamna quality ? daca prima, national tv, tvr s-ar trezi si ele, protv ar suferi teribil in urma managementului dezastruos actual.
  • de ce nu prezentati si duminica pe intervalul de intersectie , atunci dati pe voce , ce echidistanta , la comercial pro tv tot la jumate a ramas , a fost si peste vocea romaniei , asteptam reactia expertului si a lui marean , dunimica iumor a fost mutat la 20.30 cand incepe si vocea

Trimite un comentariu