Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, mai bine cu un film de mâna a doua decât cu MasterChef. Chefi la cuţite de pe Antena 1, record pe comercial

 
AUDIENŢE. Pro TV, mai bine cu un film de mâna a doua decât cu MasterChef. Chefi la cuţite de pe Antena 1, record pe comercial

Pro TV a scos, ieri, cifre mai bune cu un film de mâna a doua decât avea în urmă cu o săptămână cu MasterChef. Postul a obţinut luni seara audienţe vizibil mai bune faţă de săptămâna trecută. A mai recuperat din diferenţă, însă a fost tot pe locurile doi şi trei, sub Antena 1 şi Kanal D.

Publicitate

Show-ul Chefi la cuţite, produs de Mona Segall, a fost lider pe toate categoriile de public şi, potrivit reprezentanţilor Antenei 1, emisiunea a avut cea mai mare cotă de piaţă, pe publicul comercial, de când se produce emisiunea.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de luni, pe intervalul de intersecţie dintre Chefi la cuţite şi Savage Dog, un film lansat în 2017, difuzat de Pro TV:

NAŢIONAL. Antena 1 a avut luni seara cea mai bună audienţă: peste 1,6 milioane a fost media Chefi la Cuţite, pe intervalul în care s-a intersectat cu filmul Savage Dog. Kanal D şi Pro TV au avut cifre la egalitate, fiecare cu câte 1,4 milioane de persoane media.

Săptămâna trecută, Pro TV a obţinut cu MasterChef sub un milion de privitori la nivel naţional.

Poziţiile patru şi cinci au fost ocupate de România TV şi Antena 3, cu cifre apropiate.

URBAN. La oraşe, show-ul Antenei 1 a avut o medie de un milion de persoane, mult peste media postului în prime-time. Kanal D a fost cu serialul turcesc la 300.000 de persoane distanţă. Pro TV a avut 622.000, media, faţă de 450.000, săptămâna trecută.

COMERCIAL. Aproape 600.000 a fost media Antenei 1, pe intervalul în care a concurat cu filmul Savage Dog. Pe toată emisiunea Chefi la cuţite, care s-a întins până la 23.30, a avut o cotă de piaţă record, de 32,5%. Ceea ce înseamnă că aproape o treime din persoanele cu vârte între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise, erau pe Antena 1.

Reamintim că emisiunea MasterChef de pe Pro TV, care până săptămâna trecută a fost difuzată lunea şi marţea de la 20.30, a rămas din această săptămână cu o singură difuzare, marţea, de la 22.15.

Audienţa posturilor TV de luni, 27 februarie, pe intervalul Chefi la Cuţite - Savage Dog (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.602.000 8.9 18.3
2 Kanal D 1.421.000 7.9 16.2
3 Pro TV 1.421.000 7.9 16.2
4 Romania TV 491.000 2.7 5.6
5 Antena 3 479.000 2.7 5.5

Audienţa posturilor TV de luni, 27 februarie, pe intervalul Chefi la Cuţite - Savage Dog (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.007.000 10.3 21
2 Kanal D 697.000 7.2 14.5
3 Pro TV 622.000 6.4 13
4 Antena 3 337.000 3.5 7
5 Romania TV 284.000 2.9 5.9

Audienţa posturilor TV de luni, 27 februarie, pe intervalul Chefi la Cuţite - Savage Dog (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 596.000 13.2 30.9
2 Pro TV 350.000 7.7 18.2
3 Kanal D 198.000 4.4 10.3
4 Romania TV 58.000 1.3 3
5 DigiSport 1 57.000 1.3 3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Brutus Brutus
    Foarte tare emisiunea de aseară, mai ales faza cu ultimul concurent, cel care a decis să pună capăt "meseriei" de infractor.
  • Iuli Iuli
    Audiente pe intervalul Chefi la cutite? 20.30 - 23.30

Trimite un comentariu

sus