AUDIENȚE PROTESTE. Cum au stat audiențele TV în a treia seară consecutivă de proteste în Piața Victoriei?
Antena 3 rămâne cel mai vizionat post de știri în intervalul protestelor, 18.00-24.00. Spre deosebire de miercuri seara, avansul în fața România TV a fost mult mai mic: de la 160.000, la 40.000.
De notat situația pe publicul comercial, unde Realitatea TV și Digi 24, post cu un total mult sub Antena 3 și România TV, au avut mai mulți telespectatori între 18 și 49 de ani.
Înainte de audiențele serii de joi, cele mai bune sferturi de oră de ieri, la nivelul întregii țări:
Antena 3: 864.000 de telespectatori (16.45-17.00)
România TV: 852.000 (21.30-21.45)
Realitatea TV: 549.000 (21.30-21.45)
TVR 1: 434.000 (20.15-20.30)
Digi 24: 359.000 (22.45-23.00)
B1TV: 393.000 (15.45-16.00)
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele medii de joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, media Antena 3 a fost de 590.000 de români în fiecare minut dintre orele 18.00 și 24.00. România TV a fost imediat după, la 40.000 de telespectatori distanță (miercuri seara, avansul Antena 3 era de 160.000 de telespectatori).
Dacă pe tot intervalul 18.00-24.00 Antena 1 a fost cel mai urmărit, după ora 21.00 situația s-a schimbat: România TV a recuperat, în termeni de rating a egalat Antena 3, iar ca număr de persoane a fost ușor peste (cu doar câteva mii).
Realitatea TV a avut o medie de 360.000 de români (după ora 21.00 a avut chiar mai mult, sărind de 400.000), la Digi 24 s-au uitat 250.000, 211.000 au fot la TVR 1 și 150.000 la B1 TV.
URBAN. 380.000 de telespectatori media la orașe pentru Antena 3, cu 40.000 mulți decât România TV (miercuri seara, postul Intact avea un avans de 130.000 de telespectatori. Antena 3 a fost peste România TV și după ora 21.00.
O medie de 210.000 la Digi 24, 250.000 la Realitatea TV și aproape 100.000 la B1 TV.
COMERCIAL. Dacă la nivel național și orașe primele locuri la știri sunt ale Antena 3 și România Tv, pe publicul comercial alte posturi au fost mai urmărite.
Realitatea TV și Digi 24 au condus la capitolul 18-49 de ani, la egalitate: 112.000 la Realitatea TV, 110.00 la Digi 24, media pe tot intervalul 18.00-24.00.
După ora 21.00, Realitatea TV a avut cifre mai bune pe target (s-a apropit de 150.000).
Audienta posturilor de știri (inclusiv TVR 1) joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.579.000 | 8.8 | 18.7 |
2 | Kanal D | 940.000 | 5.2 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 909.000 | 5.1 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 587.000 | 3.3 | 6.9 |
5 | Romania TV | 546.000 | 3 | 6.5 |
6 | Realitatea TV | 364.000 | 2 | 4.3 |
7 | Prima TV | 343.000 | 1.9 | 4.1 |
8 | National TV | 292.000 | 1.6 | 3.5 |
9 | Digi 24 | 247.000 | 1.4 | 2.9 |
10 | TVR 1 | 211.000 | 1.2 | 2.5 |
11 | ETNO | 195.000 | 1.1 | 2.3 |
12 | Antena Stars | 191.000 | 1.1 | 2.3 |
13 | Happy Channel | 152.000 | 0.9 | 1.8 |
14 | B1TV | 148.000 | 0.8 | 1.7 |
15 | Acasa | 126.000 | 0.7 | 1.5 |
16 | Cartoon Network | 109.000 | 0.6 | 1.3 |
17 | Disney | 109.000 | 0.6 | 1.3 |
18 | Pro Cinema | 96.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | TVR 2 | 85.000 | 0.5 | 1 |
20 | AXN | 79.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor de știri (inclusiv TVR 1) joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 782.000 | 8 | 17.2 |
2 | Kanal D | 475.000 | 4.9 | 10.5 |
3 | Antena 1 | 416.000 | 4.3 | 9.1 |
4 | Antena 3 | 380.000 | 3.9 | 8.4 |
5 | Romania TV | 340.000 | 3.5 | 7.5 |
6 | Realitatea TV | 254.000 | 2.6 | 5.6 |
7 | Digi 24 | 209.000 | 2.2 | 4.6 |
8 | Prima TV | 157.000 | 1.6 | 3.4 |
9 | National TV | 126.000 | 1.3 | 2.8 |
10 | Antena Stars | 101.000 | 1 | 2.2 |
11 | B1TV | 97.000 | 1 | 2.1 |
12 | TVR 1 | 95.000 | 1 | 2.1 |
13 | Happy Channel | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
14 | Disney | 78.000 | 0.8 | 1.7 |
15 | Acasa | 70.000 | 0.7 | 1.5 |
16 | Disney Junior | 58.000 | 0.6 | 1.3 |
17 | AXN | 54.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | ETNO | 51.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | TVR 2 | 45.000 | 0.5 | 1 |
20 | Cartoon Network | 42.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor de știri (inclusiv TVR 1) joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 396.000 | 8.8 | 22.9 |
2 | Antena 1 | 216.000 | 4.8 | 12.5 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.4 | 9 |
4 | Realitatea TV | 112.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Digi 24 | 110.000 | 2.4 | 6.4 |
6 | Prima TV | 70.000 | 1.6 | 4 |
7 | Antena 3 | 68.000 | 1.5 | 3.9 |
8 | Romania TV | 67.000 | 1.5 | 3.9 |
9 | Antena Stars | 41.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Acasa | 32.000 | 0.7 | 1.8 |
11 | TVR 1 | 32.000 | 0.7 | 1.8 |
12 | National TV | 31.000 | 0.7 | 1.8 |
13 | B1TV | 27.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | Disney Junior | 24.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Disney | 20.000 | 0.4 | 1.2 |
16 | AXN | 19.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Cartoon Network | 18.000 | 0.4 | 1 |
18 | Happy Channel | 18.000 | 0.4 | 1 |
19 | Pro Cinema | 17.000 | 0.4 | 1 |
20 | Comedy Central | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
VEZI audiențele serii de marți, AICI
VEZI audiențele serii de miercuri, AICI
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
nici nu va am in grila.
prietenii nostrii la fel ...+