Skip to main content

PROTESTE TV. Antena 3 rămâne cel mai vizionat. România TV se apropie. Realitatea şi Digi, primele pe comercial

 
PROTESTE TV. Antena 3 rămâne cel mai vizionat. România TV se apropie. Realitatea şi Digi, primele pe comercial

AUDIENŢE PROTESTE. Cum au stat audienţele TV în a treia seară consecutivă de proteste în Piaţa Victoriei?

Publicitate

Antena 3 rămâne cel mai vizionat post de ştiri în intervalul protestelor, 18.00-24.00. Spre deosebire de miercuri seara, avansul în faţa România TV a fost mult mai mic: de la 160.000, la 40.000.

De notat situaţia pe publicul comercial, unde Realitatea TV şi Digi 24, post cu un total mult sub Antena 3 şi România TV, au avut mai mulţi telespectatori între 18 şi 49 de ani.

Înainte de audienţele serii de joi, cele mai bune sferturi de oră de ieri, la nivelul întregii ţări:

Antena 3: 864.000 de telespectatori (16.45-17.00)

România TV: 852.000 (21.30-21.45)

Realitatea TV: 549.000 (21.30-21.45)

TVR 1: 434.000 (20.15-20.30)

Digi 24: 359.000 (22.45-23.00)

B1TV: 393.000 (15.45-16.00)


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii de joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, media Antena 3 a fost de 590.000 de români în fiecare minut dintre orele 18.00 şi 24.00. România TV a fost imediat după, la 40.000 de telespectatori distanţă (miercuri seara, avansul Antena 3 era de 160.000 de telespectatori).

Dacă pe tot intervalul 18.00-24.00 Antena 1 a fost cel mai urmărit, după ora 21.00 situaţia s-a schimbat: România TV a recuperat, în termeni de rating a egalat Antena 3, iar ca număr de persoane a fost uşor peste (cu doar câteva mii).

Realitatea TV a avut o medie de 360.000 de români (după ora 21.00 a avut chiar mai mult, sărind de 400.000), la Digi 24 s-au uitat 250.000, 211.000 au fot la TVR 1 şi 150.000 la B1 TV.

URBAN. 380.000 de telespectatori media la oraşe pentru Antena 3, cu 40.000 mulţi decât România TV (miercuri seara, postul Intact avea un avans de 130.000 de telespectatori. Antena 3 a fost peste România TV şi după ora 21.00.

O medie de 210.000 la Digi 24, 250.000 la Realitatea TV şi aproape 100.000 la B1 TV.

COMERCIAL. Dacă la nivel naţional şi oraşe primele locuri la ştiri sunt ale Antena 3 şi România Tv, pe publicul comercial alte posturi au fost mai urmărite.

Realitatea TV şi Digi 24 au condus la capitolul 18-49 de ani, la egalitate: 112.000 la Realitatea TV, 110.00 la Digi 24, media pe tot intervalul 18.00-24.00.

După ora 21.00, Realitatea TV a avut cifre mai bune pe target (s-a apropit de 150.000).

Audienta posturilor de ştiri (inclusiv TVR 1) joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.579.000 8.8 18.7
2 Kanal D 940.000 5.2 11.1
3 Antena 1 909.000 5.1 10.7
4 Antena 3 587.000 3.3 6.9
5 Romania TV 546.000 3 6.5
6 Realitatea TV 364.000 2 4.3
7 Prima TV 343.000 1.9 4.1
8 National TV 292.000 1.6 3.5
9 Digi 24 247.000 1.4 2.9
10 TVR 1 211.000 1.2 2.5
11 ETNO 195.000 1.1 2.3
12 Antena Stars 191.000 1.1 2.3
13 Happy Channel 152.000 0.9 1.8
14 B1TV 148.000 0.8 1.7
15 Acasa 126.000 0.7 1.5
16 Cartoon Network 109.000 0.6 1.3
17 Disney 109.000 0.6 1.3
18 Pro Cinema 96.000 0.5 1.1
19 TVR 2 85.000 0.5 1
20 AXN 79.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor de ştiri (inclusiv TVR 1) joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 782.000 8 17.2
2 Kanal D 475.000 4.9 10.5
3 Antena 1 416.000 4.3 9.1
4 Antena 3 380.000 3.9 8.4
5 Romania TV 340.000 3.5 7.5
6 Realitatea TV 254.000 2.6 5.6
7 Digi 24 209.000 2.2 4.6
8 Prima TV 157.000 1.6 3.4
9 National TV 126.000 1.3 2.8
10 Antena Stars 101.000 1 2.2
11 B1TV 97.000 1 2.1
12 TVR 1 95.000 1 2.1
13 Happy Channel 81.000 0.8 1.8
14 Disney 78.000 0.8 1.7
15 Acasa 70.000 0.7 1.5
16 Disney Junior 58.000 0.6 1.3
17 AXN 54.000 0.6 1.2
18 ETNO 51.000 0.5 1.1
19 TVR 2 45.000 0.5 1
20 Cartoon Network 42.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor de ştiri (inclusiv TVR 1) joi, 2 februarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 396.000 8.8 22.9
2 Antena 1 216.000 4.8 12.5
3 Kanal D 155.000 3.4 9
4 Realitatea TV 112.000 2.5 6.5
5 Digi 24 110.000 2.4 6.4
6 Prima TV 70.000 1.6 4
7 Antena 3 68.000 1.5 3.9
8 Romania TV 67.000 1.5 3.9
9 Antena Stars 41.000 0.9 2.4
10 Acasa 32.000 0.7 1.8
11 TVR 1 32.000 0.7 1.8
12 National TV 31.000 0.7 1.8
13 B1TV 27.000 0.6 1.6
14 Disney Junior 24.000 0.5 1.4
15 Disney 20.000 0.4 1.2
16 AXN 19.000 0.4 1.1
17 Cartoon Network 18.000 0.4 1
18 Happy Channel 18.000 0.4 1
19 Pro Cinema 17.000 0.4 1
20 Comedy Central 16.000 0.4 0.9

VEZI audienţele serii de marţi, AICI

VEZI audienţele serii de miercuri, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • imi pare rau: eu NU VA URMARESC NICI PE VOI NICI rtv.
    nici nu va am in grila.
    prietenii nostrii la fel ...+
  • pai e simplu: numai telespectatorii antenelor si a rtv-ului nu au iesit in strada si se uita la tv.
  • deci noul serial de la kanal d nu este noul suleyman , e slab la comercial

Trimite un comentariu

sus