
Seara de marți a fost adjudecată de Chefi la cuțite, de pe Antena 1. Cooking show-ul Antenei 1 a onținut marți seara peste 1,5 milioane de persoane, media la nivel național. Pro TV a fost pe locul al treilea, la orașe și în toată țara, iar pe comercial a fost pe doi.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marți, pe intervalul Chefi la cuțite, emisiune produsă de Mona Segall la Antena 1:
NAȚIONAL. Peste 1,5 milioane de privitori a fost media Antenei 1 în cele trei ore de Chefi la cuțite. Kanal D a avut poziția a doua, cu Kosem și Wow Biz pe interval. Media Kanal D a fost de 1,3 milioane la nivelul întregii țări. pro TV a fost pe trei, la peste 300.000 de persoane distanță de Antena 1
URBAN. La orașe, Chefi la cuțiteau avut puțin peste 900.000 de persoane, media. Pro TV a fost și aici pe trei, la peste 300.000 de persoane distanță.
COMERCIAL. Antena a condus detașat și pe publicul comercial cu peste 550.000, media. Pro TV a avut poziția a doua cu o medie de 300.000 de privitori. Sport.ro a intrat în top cinci pe comercial, având pe interval meciul de Champions League, dintre Leicester și Sevilla, începând cu ora 21.45.
Reamintim că MasterChef, cookingshow-ul de pe Pro TV a fost mutat din prime-time după patru ediții. Show-ul ajuns la sezonul șapte este difuzat doar marțea, de la 22.30.
Audiența posturilor TV de marți, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.30), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.521.000 | 8.5 | 19.1 |
2 | Kanal D | 1.373.000 | 7.6 | 17.3 |
3 | Pro TV | 1.196.000 | 6.7 | 15 |
4 | Antena 3 | 446.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Romania TV | 429.000 | 2.4 | 5.4 |
Audiența posturilor TV de marți, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 905.000 | 9.3 | 20.4 |
2 | Kanal D | 722.000 | 7.4 | 16.3 |
3 | Pro TV | 591.000 | 6.1 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 336.000 | 3.4 | 7.6 |
5 | Romania TV | 264.000 | 2.7 | 6 |
Audiența posturilor TV de marți, 14 martie, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 564.000 | 12.6 | 31.8 |
2 | Pro TV | 302.000 | 6.7 | 17 |
3 | Kanal D | 238.000 | 5.3 | 13.4 |
4 | Sport.ro | 51.000 | 1.1 | 2.9 |
5 | Acasa | 40.000 | 0.9 | 2.2 |
Comentarii
2. Prieteni , Chefi la cuțite înseamnă nu doar show ci și profesionalism . Mulți dintre cei care au concurat au ajuns sa lucreze cu chefii .
3. Ratingul a mai puțin important dacă îți place cu adevărat .
4 . Dansez , de pe ProTv , nu se poate bate cu Chefi . Este o emisiune opusa Gătitului" . Pro tv a tremurat" și a scos ce avea mai bun pentru a tine pasul .
Antena 1 când a pierdut .. a pierdut și punct .
5 . Luni,Marți,Miercuri,Joi,Sâmbătă ,Duminică, Antena 1 are o mulțime de oameni care stau pe timpul publicității . Așa ca banii vin mai mult decât la ProTv .
6 . Pro tv face mulți bani doar Vinerea . In schimb Intact sunt plini de bani in fiecare zi chiar și la Acces sau Xtrashow . :))
7 . Antena 1 pierde Nu are in program sau in Program nu este Antena 1 Vinerea de 5-6 ani .
8. Antena 1 știu sa aleagă reclame.
9.Kanal D sunt originali așa cum a fost și Acasă tv când aveau telenovele Spania . :))
10 . Oricine ar câștiga , sau ar pierde , nu uitați să vă uitați la ceea ce va place și sa nu conteze nimic altceva .
Dar ... mai scăpăm de plictiseala când vorbim de media . :))
Cred ca e cea mai mare distanta de PrpTV avuta de Antena1 cu emisiunea Chefi la cutite