Skip to main content

AUDIENȚE. Chefi la cuțite, record pe comercial. Mâncarea a bătut acțiunea

 
AUDIENȚE. Chefi la cuțite, record pe comercial. Mâncarea a bătut acțiunea

Chefii, peste acțiune. Cooking show-ul Antenei 1 a avut cifre peste blockbusterul Eroi de sacrificiu, programat de Pro TV. Peste 1,5 milioane de privitori a avut Chefi la Cuțite, emisiunea de pe Antena 1.  Totodată, Chefi la cuțite a avut marți seara cea mai bună cotă de piaă de când s-a lansat emisiunea. 

Publicitate

Diferențele Antena 1 - Pro TV au fost consistente în special la orașe și pe publicul comercial. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marți, pe intervalul Chefi la cuțite: 

NAȚIONAL. Puțin peste 100.000 a fost diferența dintre Antena 1 și Pro TV, la nivelul întregii țări. Peste 1,5 milioane a fost media Antenei 1, în timp ce Pro TV s-a apropiat de 1,4 milioane de privitori, media. Kanal D, cu al doilea episod din noul serialturcesc, a avut peste 1,1 milioane de persoane 

URBAN. Antena 1 a dominat și la orașe, cu un avans de aproape 400.000 de persoane față de Pro TV. Peste 920.000 a fost media Chefilor, în timp ce pe același interval Pro TV a avut 589.000. Pro TV a fost le egalitate cu Kanal D. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, show-ul culinar al Antenei 1 a avut media de 578.000. Pro TV a avut locul al doilea, la peste 200.000 distanță.

Audiența posturilor TV de marți, 21 martie, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.20), la nivel NAȚIONAL: 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.532.000 8.5 19.6
2 Pro TV 1.391.000 7.7 17.8
3 Kanal D 1.137.000 6.3 14.6
4 Antena 3 504.000 2.8 6.5
5 Romania TV 339.000 1.9 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de marți, 21 martie, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.20), în mediul URBAN: 

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 921.000 9.5 21.4
2 Pro TV 589.000 6 13.7
3 Kanal D 585.000 6 13.6
4 Antena 3 301.000 3.1 7
5 Romania TV 196.000 2 4.5
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de marți, 21 martie, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.20), pe publicul COMERCIAL: 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 578.000 12.8 33.6
2 Pro TV 310.000 6.8 18
3 Kanal D 189.000 4.2 11
4 National TV 49.000 1.1 2.9
5 Antena 3 42.000 0.9 2.4
GALERIE FOTO Chefi la cuțite
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Mutat Fierbinti luni 20:30 + Textila + Jocuri de Celebritate si marti Fierbinti de la 20:30 + Ai nostri + Jocuri de celebritate, miercurea Masterchef de la 20:30 (inca se poate modifica montajul sa fie mai slow, s-a dorit dinamic dar s-a pierdut orice urma de suspans, nu cred ca nu se tragea deloc de timp "live" cand se anunta co e intra la testul sub presiune si cine se suce la balcon) + Jocuri de celebritate...Joi Filmele Pro ... dansez vinerea, Vocea sambata, duminica Romanii Au Talent si poate e mai interesant...nu? Poate...
  • @iuli, Lasa manipularea ca nu tine! Cum a fost Ham Talent lider editie de editie? https://www.paginademedia.ro/2015/12/audiente-ham-talent-al-doilea-in-audiente-joi-seara-axn-locul-cinci-pe-comercial
  • @ Iuli : pe ce target? :)) așa și emisiunea de dans de la protv a fost lidera în fiecare săptămână pe un target. Luni parcă a fost pe urban.
  • @mile, esti bucuros ca Antena1 a iesit pe locul 1 odata pe zi, luna asta, dar ieri, 22 martie, ProTV a facut 26% share, iar Antena 1 a facut 15.1% share

    Saptamana 13 - 19 martie:
    LUNI: ProTV 24% share, Antena1 20.1% share
    MARTI: ProTV 23.7% share, Antena1 21% share
    MIERCURI: ProTV 25% share, Antena1 19.8% share
    JOI: ProTV 26.9% share, Antena1 16.1% share
    VINERI (ziua de doliu a Antenei): ProTV 36.7% share, Antena1 12.5% share
    SAMBATA: ProTV 23.1% share, Antena1 12.5% share
    DUMINICA: ProTV 20% share, Antena1 13% share

    Odata cu renuntarea la Mireasa pentru fiul meu (care era pe 1, de putine ori pe 2), Antena1 a scazut drastic
  • După mult timp Antena a fost lidera pe întreaga zi. Se întâmplă mai rar decât în toamna.
  • Publicul fidel emisiunii sefi la cutite nu va cadea la nesfarsit in capcana protv cu filmele lor expirate. Ma intreb cate formate de succes vor ingropa cei de la protv pana isi vor da seama ca daca ceva functioneaza in alta tara trebuie copiat si la noi si nu adaptat cum au facut cu supravietuitorul de ex care a fost o telenovela a la dansezi pentru tine pe o insula exotica.
  • Deci filmul care face audiente mari la Pro, nu a batut A1.

    Ce audiente face Prietenii de la 11 si 2K1? Au inceput de o luna si nu ati scris nimic
  • Bravo Mona Segall pentru audientele chefi la cutite, dar nu trebuie sa uitam de marile performante obtinute cu Iadul Bucatarilor, Dansez pintre stele, Bravo Romania si Ham talent!
  • Hai hantenelor scoate ti totul din voi , ridicativa la cer o falsitate de emisiune . sa dea audienta pe timpul filmului, milut cred ca esti in culmea fericiri ma bucur pentru tine . ca poti dormi linistit si nu mai ai cosmaruri cand visezi pro pe primul loc
  • pro tv sta bine la rural , dar a plecat publicul comercial, van damme e pt tarani mai mult , chefii au sters pe jos cu filmul de doi lei de la pro tv , iar capatos a fost peste masterchef , si prietenii si 2k1 au fost lideri , antena find lider si in prime time si pe intreaga zi , mareane iata ca nu a crescut pro tv cu film

Trimite un comentariu