Skip to main content

AUDIENŢE. Eroii de pe Pro au fost de sacrificiu. Chefii au dominat seara

 
AUDIENŢE. Eroii de pe Pro au fost de sacrificiu. Chefii au dominat seara

Stallone, Schwarzenegger, Bruce Willis, Chuck Norris, Jet Li şi Jason Statham n-au putut să le ţină piept lui Scărlătescu, Dumitrescu şi Bontea.

Publicitate

Este vorba despre confuntarea Chefi la cuţite - Eroi de sacrificiu 2, în care câştigător în audienţe a fost show-ul culinar al Antenei 1.

Postul şi-a securizat serile de luni şi marţi, cel puţin în grila de primăvară. Antena 1 a scos, marţi seara cu Chefi la Cuţite, cifre asemănătoare cu celelalte ediţii ale show-ului culinar.

Emisiunea produsă de Mona Segall a avut marţi o medie de 1,5 milioane de privitori din întreaga ţară. Postul a avut mai bine de 100.000 de privitori peste locul al doilea, Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marţi, pe intervalul Chefi la cuţite:

NAŢIONAL. Antena 1 a avut 1,5 milioane de privitori, media la nivel naţional. Pro TV a fost pe doi, la puţin peste 100.000 de persoane distanţă.

URBAN. Oraşele au fost tot ale Antenei: 852.000 de privitori, media. Kanal D a fost pe doi, în timp ce Pro TV a avut poziţia a treia, cu 650.000, media. Diferenţă de 200.000 de persoane între Antena 1 şi Pro TV.

COMERCIAL. Au fost Chefi şi pe comercial. Antena 1 a avut peste jumătate de milion de privitori pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani. Locul doi pentru Pro TV, urmărit de 411.000.

Audienţa posturilor TV de marţi, 28 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.510.000 8.4 18.7
2 Pro TV 1.393.000 7.8 17.2
3 Kanal D 1.309.000 7.3 16.2
4 Antena 3 599.000 3.3 7.4
5 Romania TV 529.000 2.9 6.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 28 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.25), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 852.000 8.8 19.6
2 Kanal D 663.000 6.8 15.2
3 Pro TV 647.000 6.6 14.8
4 Antena 3 404.000 4.1 9.3
5 Romania TV 317.000 3.3 7.3
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 28 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 546.000 12.1 31.1
2 Pro TV 411.000 9.1 23.4
3 Kanal D 196.000 4.3 11.2
4 Romania TV 55.000 1.2 3.1
5 Antena 3 46.000 1 2.6
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ F&Expertu'''

    Nu contest performanțele Iumor enunțate de tine.
    Am fost luat peste picior de mulți și mi s-e cerut să dau un exemplu, din acest sezon, cînd Iumor a luat bătaie. Și l-am dat. Apropo, ce părere ai de audiențele de aseară ?
  • @geo, dar de ce sa nu intram in detalii?! daca tot aruncam o sparla, hai sa aducem si dovezi! inca 2-3 exemple in care iumor a luat bataie, plsss!!!
    hai sa le dam in cap!
  • @ Robi Roberto apreciez.
    @ Dan Ți-am arătat că Iumor a luat bătaie...ce mi-ai cerut să dovedesc.
    În rest chiar nu are rost să intrăm în detalii. Nu sunt postacul și avocatul nimănui. Și nici nu dețin adevărul suprem. Serviciu ușor. Și spor la norma de postări !
  • Pana acum au fost vreo 20-25 de editii iumor. Geo, mai da-ne 4-5 exemple, sa le dam in cap postacilor de la ora 14. Defapt, de ce 4-5. Da-ne 2-3 ! Pe comercial, evident, sa moara varanii de oftica !
    Defapt, de ce sa dezgropam mortii cu sezoanele anterioare?! Hai sa luam primavara asta ca exemplu. Sa te ajut - au fost 4 confruntari directe Vocea vs Iumor, din care de 3 ori Iumor a avut audienta mai mare....Ops, asta nu trebuia sa scriu...
  • @geo, acum ca m-ai facut postac si m-ai demascat, nu mai am incotro si trebuie sa-ti raspund ca altfel imi taie antena din bani si cum mai merg eu in Maldive de Paste? Problema ta e ca pui egalitate intre o emisiune cu buget faraonic care beneficiaza de toate avantajele posibile: marketing, broadcaster, lead-in ( sper ca intelegi ) si o emisiune cu buget mic si dezavantaje substantiale. Iar tu nu ai spus ca din cand in cand mai bate si Protv duminica, ceea ce e evident dar rar, ci ca bate de fiecare data ceea ce e o gogorita de postac. Si sa stii ca un postac serios se informeaza.
  • geo se agita pt pro tv , vai de tine , exceptii din astea nu sunt relevante
  • @geo Eu azi nu sunt platit, am vazut ca ai scris, dar nu comentez moca! Doar veghez!
  • @Expertule, ma intrebau p(r)ostacii - ca Dan și alții - cînd și cum vreodată Iumor au luat bătaie de la Pro TV. Și le-am dat un exemplu. Firește că Iumorul a bătut Pro tv ul de destule ori. Obiectiv vorbind. Dar le-am dat un exemplu concret celor care m-au luat peste picior...probabil programul lor de lucru începe peste ora 14, ca sa imi dea replică.
  • @geo, cu o saptamana inainte de articolul asta, care prezinta o diferenta de 0,4, a fost scris articolul asta: https://www.paginademedia.ro/2017/03/audiente-confruntarea-iumor---vocea-junior
    Ia vezi, spot the difference, poti sa fii obiectiv? Intelegi de ce pari postac acum...?
  • @Danutz, @Roby Roberto, @Dan, @Expertul'' chiar nu sunt postacul nimanui.
    Ia vedeti voi aici, pe comercial, cine e pe primul loc https://www.paginademedia.ro/2017/03/audiente-vocea-junior-iumor-12-martie Poate nu aveți ochelarii la voi...Pro TV pe 1 cu Vocea junior, locul 2 A 1 cu Iumor. Dan, afirmația pe care ai scris-o la adresa mea - ”Ori halucinezi, ori esti spalat pe creier grav de tot.”, ti se potrivește. De minune...
  • a picture is worth one thousand words, vorba englezului, mai bine ati posta grafice pe comercial, sa vedem trompa elefantului trist la mari show-uri cum sunt Uite Cine Danseaza sau Voice Kids care pleaca dintr-o medie de 30 share lasata de combinatia stiri+sport+vremea si termina intr-o medie de 17 share pe ultimele 20 minute. Plus ca in mod traditional intre 20.30 si 21.15 nu au break publicitar.
  • @Dan @mile, eu o sa ma inscriu, daca se va face. De ce? Pentru ca sigur o sa fie #epic si va completa succesul acestei primaveri. Acum va las, ma duc sa imi cumpar alt tractor ptr ca asta pe care il am acum are vopseaua sarita si nu o sa arate bine la televizor. Yeehaaaw!!!
  • @geo. Acum stau si ma intreb daca audientele de pe pagina de media sunt pe bune? Cand a mancat bataie IUmor? Ori halucinezi, ori esti spalat pe creier grav de tot.
    Dar tie, care esti asa mare fan Protv, nu ti se pare trist ca o emisiune care se vrea la rang inalt (ca deh... are ditamai bugetul) ca "Uite cine danseaza", sa aiba un "scor" asa de mic: sub 8 pct de rating. Ce mama ma'sii? Dormi sau traiesti intr-un univers paralel ?
    Dar... iti acord si circumstante. Adevarul este ca si faptul ca iulica e mai mult interesanta de urban, decat de comercial, (mai ales atunci cand pro bate antena cu 0.1 pct de share) dar si titlurile astea te induc usor in eroare. Sunt cam deruntante, mai ales daca le citesti pe stomacul gol!
  • @marian, ai toate motivele sa fii fericit: pe protv intra Fermier caut nevasta! Un program elegant care pare fix ce ti-ar bucura sufletul!

Trimite un comentariu

sus