Skip to main content

AUDIENŢE. Bătăuşul de serviciu. Curierul Jason Statham, peste Chefi. Bucătarii au recuperat după film

 
AUDIENŢE. Bătăuşul de serviciu. Curierul Jason Statham, peste Chefi. Bucătarii au recuperat după film

AUDIENŢE. Primul Curier (Transporter) a fost aproape să bată Antena 1 săptămâna trecut, însă partea a doua - dată aseară de Pro TV - a câştigat detaşat în audienţe.

Publicitate

Filmul cu Jason Statham, o „tradiţie” de primăvară pentru Pro TV, a pus postul pe primul loc în audienţe pe toate targeturile de audienţă.

De menţionat că filmul de acţiune a fost programat mai devreme, de la ora 20.00, în contextul meciului de Champions League, difuzat de Pro TV de la 21.45.

Pe intervalul de intersecţie, Pro TV a fost peste Antena 1. După ce s-a terminat Curierul, Chefi la cuţite a recuperat, astfel că, pe tot intervalul emisiunii culinare (20.30-23.30), postul Intact a trecut peste Pro TV pe două targeturi.

Detalii, în continuare:

Curierul - "Bătăuşul" Jason Statham

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de marţi, pe intervalul Curierul 2:

NAŢIONAL. Filmul Curierul 2 a obţinut marţi seara o medie de două milioane de telespectatori din întreaga ţară. Antena 1 a fost pe locul al doilea, având pe interval ultima jumăate de oră din Observator şi o oră şi un sfert din Chefi la cuţite. Antena a avut o medie de 1,4 milioane de privitori.

URBAN. Cifre bune şi la oraşe pentru Pro TV: puţin peste un milion, media de orăşeni, pe intervalul filmului. Antena 1, locul al doilea, cu 755.000 de privitori pe minut, cifre peste media postului în prime-time.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut peste 530.000 media. Cifre bune şi la Antena 1, care a avut locul al doilea cu 402.000, media.

CONTEXT. Curierul este „omul-rating” pentru Pro TV. Cele două filme, prima şi a doua parte, au ajuns o tradiţie anuală pentru Pro TV, la fel ca Taken sau „Singur acasă”.
Anul trecut, Transporter 2 a fost cel mai urmărit film Pro TV din martie. Peste 1,2 milioane de telespectatori în mediul urban (cifrele, AICI)
În 2015, tot în martie, acelaşi Transport (şi primul şi al doilea) a condus topul filmelor: peste 1,1 milioane de telespectatori din mediul urban (cifrele, AICI).
Şi în martie 2014, reţeta Jason Statham a dominat topurile. Transporter 1 şi 2 au avut fiecare în jur de 1,2 milioane de telespectatori.
Şi în 2013, Transporter 1 a fost cel mai urmărit film, în martie, în timp ce Transporter 2 a condus topul filmelor în luna aprilie (cifrele AICI şi AICI).

Audienţa posturilor TV de marţi, 7 martie, pe intervalul filmului Transporter 2 (20.00 - 21.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.079.000 11.6 22.6
2 Antena 1 1.424.000 7.9 15.5
3 Kanal D 1.341.000 7.5 14.6
4 Romania TV 646.000 3.6 7.0
5 National TV 358.000 2.0 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 7 martie, pe intervalul filmului Transporter 2 (20.00 - 21.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.005.000 10.3 20.6
2 Antena 1 755.000 7.8 15.5
3 Kanal D 658.000 6.8 13.5
4 Romania TV 394.000 4.0 8.1
5 Antena 3 207.000 2.1 4.2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 7 martie, pe intervalul filmului Transporter 2 (20.00 - 21.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 533.000 11.8 29.6
2 Antena 1 402.000 8.9 22.4
3 Kanal D 186.000 4.1 10.3
4 Prima TV 71.000 1.6 4.0
5 National TV 62.000 1.4 3.5

Bucătarii a recuperat după "bătaia" luată de la Curier

Dacă pe intervalul filmului, Pro TV a fost pe prima poziţie în topurile de audienţă, după ce s-a terminat Curierul topul s-a schimbat.

Chefi la cuţite s-a intersectat, după film, cu meciul de fotbal Napoli - Real Madrid. Cifrele obţinute de Antena 1 în confruntarea cu meciul au reglat media întregii emisiuni Chefi la cuţite.

Chefi la cuţite a fost pe post între 20.30 şi 23.30. Situaţia, după media pe tot intervalul:

NAŢIONAL. Egalitatea între Pro TV şi Antena 1: 8,8 rating la ambele posturi, o diferenţă mică la număr de persoane. Au fost 1.582.000 la Antena 1 (cu Chefi la cuţite) şi 1.588.000 la Pro TV (cu filmul Curierul până la 21.35 şi apoi cu meciul de fotbal).

URBAN. Dacă pe film au fost înfrânţi, câştigul pe care l-au avut pe intersecţia cu meciul le-a adus bucătarilor o medie bună pe toată emisiunea: 931.000 de oameni la oraşe, faţă de aproape 800.000 la Pro TV.

COMERCIAL. Medie pe toată emisiunea peste Pro TV, pentru Chefi la cuţite. Pe tot intervalul emisiunii, bucătarii au avut 550.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Pro TV a ţinut, în intervalul Chefilor, 435.000 de pesoane din acest target.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • s_a dus si suprematia de doua saptamani a emisiunii a acestei emisiuni!
    mereu aproape, dar niciodata acolo!
  • http://m.spynews.ro/actualitate/xns-lider-de-piata-dan-capatos-nu-are-concurenta-127907.html
  • aseara a fost si Master chef ...ar fi interesant sa dati mai multe audiente ...si pana la urma chefi la cutite aseara 20 30 / 23 30 ce audienta a avut!?
  • Rău a ajuns Masterchef, difuzat între 23.45 și 02.00. Cred c-ar fi putut să intre cu Știrile ProTV, imediat după meci, de la 23.45 până la 00.15, apoi c-un film. Iar ediția de săptămâna aceasta să fi rămas pentru marțea viitoare, de la 22.15, o oră mult mai accesibilă. Privită altfel, emisiunea a rămas de mult fără farmec și probabil tot ce se vrea este terminarea cât mai rapidă a edițiilor filmate, așa cum s-a-ntâmplat și cu Supraviețuitorul - care ajunsese la 4 ediții/săptămână și o finală de-o oră, pe repede înainte. Investiții fără rost, având în vedere că filmele scot cifre mai bune și nici nu provoacă atâtea găuri.
  • iuli, scrie ca antena are 12 rating la comercial , chefii fiind peste megashow-ul in care se danseaza , dar incearca sa se distraga atentia de la faptul ca chefii au zdrobit pro tv , daca aveau acest limbaj si duminica , dar acolo au folosit termenul castigat , au fost mai eleganti
  • Ieri, la articolul cu audientele Uite cine danseaza am spus ca filmul Curierul 2 va fi lider pe comercial si national. Filmele cu Jason Statham sunt foarte iubite de telespectatorii din Romania. @Iuli, Ieri, ai spus ca antena 1 muta toate emisiunile de la 20.00. De cand se va face aceasta modificare in program?
  • au furat startul , dar si asa champions leage nu mai face rating in romania, scump dar slab , probabil vor renunta la fotbal fiinca au fost esec meciurile de prima mana , daca nici real nu face rating , ma bucur ca cheltuit bani pe multe lucruri inutile , dar oricum publicul lor prefera mizerii, nu ceva frumos
  • „Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,1 puncte de rating și 18,1 procente din cota de piață.
  • " Pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a obținut la 22,41 un vârf de audiență de nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 44,2 % cota de piață, de aproape 4 ori mai mult decât avea Pro Tv tot atunci, 4,7 puncte de rating și 12,8 % cota de piață. "

    http://a1.ro/chefi-la-cutite/stiri/multumim-aproape-22-milioane-de-romani-sau-uitat-marti-seara-la-chefi-la-cutite-id640247.html
  • Antena 1 a crescut pe urban si national (40.000 - urban si 200.000 - national), iar pe Comercial a scazut usor de la 9.2 rating & 25.3% share - luni, la 8.9 rating & 22.4% share - marti

    Ce audiente au facut si pe intervalul lor? Avand in vedere ca Transporter se lupta si cu Observatorul (30min)? Daca tot ziceti ca au recuperat dupa film.. publicati si audientele celelalte.
  • Audientele la emisiunile noi ale Antenei nu postați? Cum s au descurcat în primele doua zile?

Trimite un comentariu

sus