Skip to main content

Decizie-surpriză. O mare agenție din Marea Britanie refuză temporar să mai cumpere publicitate prin Google și YouTube

 
Decizie-surpriză. O mare agenție din Marea Britanie refuză temporar să mai cumpere publicitate prin Google și YouTube
Online - Sursa foto: Hepta
Grupul de media Havas, din Marea Britanie, care se ocupă cu achiziția de spațiu publicitar pentru mari clienți precum Royal Mail, BBC sau Hyundai, a decis să stopeze pentru moment cumpărarea de reclame prin Google și YouTube, potrivit unui anunț al agenției, scrie AdAge.com.
 
Decizia companiei de media vine în contextul unei investigații a The Times care a dezvăluit că anumite reclame apar alături de conținuturi compromițătoare.
 
„Avem obligația să ne îngrijim ca reclamele clienților noștri din Marea Britane să fie poziționate în contextul corect și să fim asigurați că mediul este unul sigur, reglementat și care să contribuie la obiectivele brandului”, a spus Paul Frampton, director executiv al Havas Group UK, într-o declarație de presă.  
 
El a mai adăugat că Havas va rămâne pe poziție până când „vom avea încredere în abilitățile Google și YouTube de a livra la standardele pe care noi și clienții noștri le dorim”. Aceștia a mai spus că sunt în căutarea unor noi parteneri de încredere. 
 
Conform The Guardian, Havas a cheltuit mai bine de 216 milioane de dolari pe publicitatea digitală pe an.
 
Decizia vine în contextul în care advertiserii cer o mai mare atenție în privința fraudei, a măsurării și audienței. 
 
Procter & Gamble, cel mai mare advertiser de pe glob, a-a angajat ca în acest an că va înceta să mai plătească serviciile vreunei agenții sau media digitale care nu îndeplinesc cerereile gigantului. 
 
Potrivit sursei citate, Hyundai și alți mari advertiseri s-au trezit că au apărut cu reclame alături de clipuri video care susțineau terorismul. Aceștia au cerut public Google să fie mai atent în situații de acest gen. 
 
Greg Paull, din conducerea marketingului companiei R3, a catalogat decizia havas drept una „îndrăzneață, luată cu siguranță pentru a șoca, dar și pentru a trage un semnal de alarmă”.  
 
Totodată, Martin Sorell, directorul executiv al WPP, a arătat într-o declarație că gigantul publicitar, precum și divizia sa de media, Group M, conisderă că Google și Facebook au aceeași responsabilitate să-i protejeze pe advertiseri la fel ca și alte companii media. 
 
„ (Facebook și Google - n.r.) Nu se pot „deghiza” în simple companii de tehnologie din moment ce plasează reclame”, a mai adăugat șeful WPP. 
 
„Group M, care a condus sau a susținut toate inițiativele industriei pentru a ridica standardele în zona de digital media, poartă discuții cu propritarii de media digitale de la cel mai înalt nivel pentru a-i încuraja să găsească soluții pentru protejarea brandurilor.”, a mai spus Sorell. 
 
 

Publicitate
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Si la noi vezi zilnic reclame la A3 si RTV!!!!!Astia sunt mai toxici ca teroristii ISIS,dar multe agentii de publicitate se fac ca nu vad,ca cica mai au public comercial.Doar banul conteaza pentru multe agentii de la noi,moralitatea nu prea.

Trimite un comentariu