Skip to main content

Încă un gigant suspendă reclamele pe YouTube: Vrem să ne asigurăm că reclamele noastre nu apar pe canale care promovează un conţinut ofensator

 
Sursa foto: Campaign
Sursa foto: Campaign

Gigantul de cosmetice Johnson & Johnson a decis să-şi suspende publicitatea prin YouTube, la nivel global. Compania de cosmetice se alătură unei liste mai lungi de publicitari sau agenţii care au decis să se retragă de pe platforma video, după ce reclamele lor au apărut alături de clipuri care încurajează limbajul urii, care fac propagandă teroristă sau care avea un conţinut discutabil, anunţă AdAge.

Publicitate

„Companiile Johnson & Johnson ia această chestiune foarte în serios, aşa că am decis să suspendăm toată publicitatea la nivel mondial, pe platformele YouTube pentru a ne asigura că reclamele noastre nu apar pe canale care promovează un conţinut ofensator”, a explicat un purtător de cuvânt al companiei, într-o declaraţie.

„Vom continua să luăm orice măsură pentru a ne asigura că plasarea reclamelor noastre este în concordanţă cu valorile noastre de brand”, a mai adăugat acesta.

Conform AdAge, Johnson & Johnson are un buget global anual de 2,4 miliarde de dolari pentru toate mediile, inclusiv online. Acesta este al 35-lea cel mai mare „spender” de publicitate din lume.

Companiile telecom Verizon şi AT&T au anunţat lar rândul lor că pun pauză reclamelor pe YouTube.

„Suntem foarte atenţi ca brand-ul nostru să nu fie afectat în mod negativ. Odată ce am fost informaţi că reclamele noastre apar pe site-uri nesancţionate, am reacţionat imediat pentru suspendarea acestor tipuri de reclame şi am lansat o investigaţie. Colaborăm cu toţi partenerii noştri pe zona digitală pentru a înţelege care sunt verigile slabe şi pentru a face prevenţie”, a spus un purtător de cuvânt al Verzion

Pe de altă parte YouTube a spus într-o declaraţie că lucrează la o nouă modalitate de colaborare care să permită advertiserilor să aibă un mai mare control şi transparenţă în ce priveşte zonele unde le apar reclamele. Totodată, platforma video deţinută de Google lucrează la un set de politici mai dure în ce priveşte tipul de conţinut permis.

Un purtător de cuvânt al Google a mai precizat într-un punct de vedere: „Am început o reanalizare amănunţită a politicilor noastre privind publicitatea şi ne-am angajat public că vom face modificări care să permită brandurilor un mai mare control în ce priveşte locurile unde le apar reclamele.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Oricum eu *** reclama si multi altii, daca as putea as pune adblock si la tv.

Trimite un comentariu

sus