REVENIRE. După ce au redus motoarele săptămâni bune, câţiva dintre marii clienţi publicitari au revenit la posturile de ştiri Antena 3 şi România TV.
O monitorizare săptămânală realizată de IQads arată că printre companiile revenite cu spoturi comerciale pe Antena 3 si Romania TV in zilele 13 - 19 martie sunt: Dedeman, Johnson&Johnson şi Vodafone.
Aceeaşi sursă prezintă şi lista integrală a clienţilor care au rulat la cele două posturi în perioada 13 - 19 martie.
Publicitatea de către IQads a listei clienţilor a început în ianuarie, după ce a fost aspru contestat modul în care România TV şi Antena 3 au prezentat protestele de stradă.
Pe 22 ianuarie, Frontline Club a făcut un apel la branduri de a nu mai sprijini prin bugetele de publicitate România TV, Antena 3 sau B1 TV.
La începutul lunii februarie, apăreau primele efecte. Calupurile publicitare ale cele două posturi s-au redus considerabil. În doar o săptămână, 70 de branduri nu s-au mai regăsit la Antena 3, iar 80 la România TV.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Ce fac indivizii ăştia e cea mai parşivă formă de cenzură a presei posibilă, în plus vine chiar în dezavantajul clienţilor lor, dat fiind că îi privează de expunerea pe care ar obţine-o produsele lor la posturile boicotate de publicitarii lui peşte prăjit.
Iulia Bunea, nu se pune virgula intre subiect si predicat!
Circo : ia uite din cine e formata audienta Antena3 si RomaniaTV : persoane peste 65 de ani cu putere de cumparare mica , someri , asistati social , votanti PSD (care nu pot fi banuiti de vreo inteligenta sclipitoare)
In tara asta exista totusi si oameni din clasa medie , scoliti , cerebrali , care nu se uita la Antena3 sau RomaniaTV . Desigur mai putini decat gloata .
probabil de aia profitul anual declarat de A3, in ultimii vreo 3 ani, e atat de mic comparativ cu cel declarat de RTV.