Skip to main content

IQads: Marii clienți publicitari revin timid la Antena 3 și România TV

 
IQads: Marii clienți publicitari revin timid la Antena 3 și România TV

REVENIRE. După ce au redus motoarele săptămâni bune, câțiva dintre marii clienți publicitari au revenit la posturile de știri Antena 3 și România TV.

O monitorizare săptămânală realizată de IQads arată că printre companiile revenite cu spoturi comerciale pe Antena 3 si Romania TV in zilele 13 - 19 martie sunt: Dedeman, Johnson&Johnson și Vodafone.

Publicitate

Aceeași sursă prezintă și lista integrală a clienților care au rulat la cele două posturi în perioada 13 - 19 martie. 

Publicitatea de către IQads a listei clienților a început în ianuarie, după ce a fost aspru contestat modul în care România TV și Antena 3 au prezentat protestele de stradă. 

Pe 22 ianuarie, Frontline Club a făcut un apel la branduri de a nu mai sprijini prin bugetele de publicitate România TV, Antena 3 sau B1 TV. 

La începutul lunii februarie, apăreau primele efecte. Calupurile publicitare ale cele două posturi s-au redus considerabil. În doar o săptămână, 70 de branduri nu s-au mai regăsit la Antena 3, iar 80 la România TV. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Publicitarii dau dovadă de mult tupeu (ca să nu zic altfel) în momentul în care se apucă ei, mici genii neînţelese, dar mari activişti cu spirit civic, să influenţeze agenda publică prin şantajul pe faţă pe care-l practică faţă de posturile TV care au alte opinii. Rolul ăstora e doar să vândă publicitate, atât şi nimic mai mult. Orice opţiuni politice ar putea să aibă, le pot discuta şi în dungă pe feisbuc.

    Ce fac indivizii ăştia e cea mai parşivă formă de cenzură a presei posibilă, în plus vine chiar în dezavantajul clienţilor lor, dat fiind că îi privează de expunerea pe care ar obţine-o produsele lor la posturile boicotate de publicitarii lui peşte prăjit.
  • Ei sunt liber să cumpere reclamă de unde vor dar și eu voi acționa cum am făcut-o în ultimele săptămâni: nu cumpăr produse din lista aceasta! :)
  • Sa prezinti la irealitatea,reclame comerciale,unde audienta e minuscula,nu avantajeaza cu nimic marile firme,unde politicul nu tine de foame!S-a vazut ca oamenii au fost obligati si chiar platiti sa iasa in strada.Avem copii si nepoti care lucreaza in multinationale si ne-au spus ca au primit dispozitie sa vina in piata daca mai vor sa lucreze acolo!***!
  • In comert sentimentele sunt simbolice. Au revenit pentru ca reclama presupune majorarea vanzarilor, ori daca faci reclama la posturi cu audienta mica impactul este mic, asa ca au revenit la audianta mare in speranta ca vor creste vanzarile .
  • sau poate ca s-au prins ca unele chestii ce mai apar pe posturile respective nu sunt tocmai minciuni. Poate ca s-au prins ca unii de la headadvertising de exemplu au incercat sa faca niste valuri. Chiar asa! Sunt curios ce parere au cei de la headadvertising despre marele lor client ING...da, ala cercetat pentru evaziune si spalare de bani! Functioneaza deontologia ia cazul asta?
  • Ideea "evitantilor" e buna. Uite, de exemplu si eu desfiintez conturile de la Raiffeisen. Oricum erau de toata jena
  • E bine ca stim pe cine sa evitam si sa boicotam .

    Circo : ia uite din cine e formata audienta Antena3 si RomaniaTV : persoane peste 65 de ani cu putere de cumparare mica , someri , asistati social , votanti PSD (care nu pot fi banuiti de vreo inteligenta sclipitoare)

    In tara asta exista totusi si oameni din clasa medie , scoliti , cerebrali , care nu se uita la Antena3 sau RomaniaTV . Desigur mai putini decat gloata .
  • @circo: pe comercial A3 are audiente similare cu Digi, zona rating 0.5 - 0.7
    probabil de aia profitul anual declarat de A3, in ultimii vreo 3 ani, e atat de mic comparativ cu cel declarat de RTV.
  • e normal să revină, sunt două posturi cu audiențe mari. doar nu se duc publicitarii la digi, acolo nu le vede nimeni reclamele.

Trimite un comentariu