Skip to main content

AUDIENŢE. Prima ediţie Acces Direct cu Mirela Boureanu Vaida, după Cabral cu Ce spun românii

 
AUDIENŢE. Prima ediţie Acces Direct cu Mirela Boureanu Vaida, după Cabral cu Ce spun românii

AUDIENŢE. Ce audienţe a făcut prima ediţie Acces Direct cu Mirela Boureanu Vaida în locul Simonei Gherghe?

Publicitate

Emisiunea Acces Direct a fost depăşită, la distanţă, de Ştirile Pro TV şi de Ce spun românii, cu Cabral.

Cea mai mare diferenţă a fost pe publicul comercial, unde audienţa Pro TV a fost de două ori mai mare decât Acces Direct cu Mirela Boureanu Vaida: 210.000 media la Pro TV, 100.000 la Antena 1.

La nivelul întregii ţări şi la oraşe, Pro TV a avut un avans de aproximativ 200.000 de telespectatori pe minut în faţa Antenei 1.

Audienta posturilor TV luni, 3 aprilie, pe intervalul Acces Direct cu Mirela Vaida (17.00 - 19.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 839.000 4.7 21.4
2 Antena 1 642.000 3.6 16.4
3 Kanal D 278.000 1.5 7.1
4 Antena 3 257.000 1.4 6.6
5 Romania TV 150.000 0.8 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 3 aprilie, pe intervalul Acces Direct cu Mirela Vaida (17.00 - 19.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 524.000 5.4 22.6
2 Antena 1 313.000 3.2 13.5
3 Antena 3 194.000 2 8.4
4 Kanal D 170.000 1.7 7.3
5 Romania TV 111.000 1.1 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 3 aprilie, pe intervalul Acces Direct cu Mirela Vaida (17.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 210.000 4.6 26.3
2 Antena 1 98.000 2.2 12.3
3 Kanal D 94.000 2.1 11.8
4 Cartoon Network 35.000 0.8 4.4
5 Acasa 35.000 0.8 4.4

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Managementul a gresit foarte grav in cazul Dancing With The Stars, dar merita felicitari pentru ca a avut curaj sa inlocuiasca emisiunea lui Maruta cu Ce spun romanii, un show foarte curat, iar cu aceasta mutare ProTV este lider in access. StirileProTV prezentate de Andreea Esca sunt ajutate mult de Ce spun romanii, un brand impus de actualul management.
  • @mile... te referi la stirile pro?... pe Cabral unde l-ai pierdut?
  • Era acelasi lucru si cu Gherghe, Acces Direct pierde in mod constant si la scor. E un format obosit si expirat.
  • e tot aia, crime si violuri sau cazuri sociale, nici una de urmarit
  • Oamenii sunt sătui de spectacolul mizeriei *** Macar Simona Gherghe era simpatica, acum a venit tanti ***(reanu) fără pic de carismă.
  • Dati si audiente de lunea trecuta, sa comprati. Acces e pe 1 cu Gherghe, sau are aceleasi audiente?
  • combinația stirile pro tv+ce spun romanii e foarte bună,se vede in cifre
    insa,cine ii la comercial :acasa si cartoon network cu 4.4%share!
    wow

Trimite un comentariu

sus