Skip to main content

AUDIENŢE. Duminică a fost seara filmului Pro: Cod roşu la Londra, lider de audienţă

 
AUDIENŢE. Duminică a fost seara filmului Pro: Cod roşu la Londra, lider de audienţă

AUDIENŢE. Duminică seara a fost a Pro TV. Postul TV a fost lider cu blockbusterul Cod roşu la Londra, un film de acţiune lansat în 2016, cu Gerard Butler.

Publicitate

De menţionat că emisiunea iUmor de pe Antena 1 a fost cu aproximativ 15 minute mai lungă decât filmul de pe Pro TV, potrivit programului.

Antena 1, cu iUmor a fost pe trei la nivelul întregii ţări şi pe doi la oraşe şi pe publicul comercial.

Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod Roşu la Londra:

NAŢIONAL. Cod roşu la Londra a avut, duminică seara, o medie de aproape 1,6 milioane de privitori din întreaga ţară în fiecare minut de difuzare. Kanal D, cu Roata norocului, a fost aproape 60.000 de persoane distanţă. iUmorul Antenei 1 a fost pe trei cu 1,2 milioane de persoane, media. Schimb de mame a pus Prima TV pe patru în audienţe.

URBAN. Filmul pro a avut la oraşe o medie de 910.000 de persoane, media pe minut. Antena 1 a fost pe doi, cu 660.000, media.

COMERCIAL. Pro TV a dominat şi pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Aproape 490.000 a fost media postului, cu filmul de acţiune. Antena 1 a fost aproape: 406.000, media.

Audienta posturilor TV duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod roşu la Londra (20.30-22.15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.597.000 8.9 17.0
2 Kanal D 1.528.000 8.5 16.2
3 Antena 1 1.258.000 7.0 13.4
4 Prima TV 664.000 3.7 7.0
5 Romania TV 469.000 2.6 5.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod roşu la Londra (20.30-22.15), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 912.000 9.4 18.5
2 Antena 1 664.000 6.8 13.5
3 Kanal D 542.000 5.6 11.0
4 Romania TV 280.000 2.9 5.7
5 Prima TV 279.000 2.9 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod roşu la Londra (20.30-22.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 489.000 10.8 24.2
2 Antena 1 406.000 8.9 20.1
3 Kanal D 196.000 4.3 9.7
4 Prima TV 126.000 2.8 6.2
5 DigiSport 1 80.000 1.8 4.0

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Iuli Nu stiu ce e pe Antene pentru ca eu nu mai am antenele in grila de vreo 5-6 ani dupa scandalul cu RDS, deci practic pentru mine doar ProTv exista; Au si antenele niste emisiuni bune, nimic de zis dar părerea mea e ca ProTv este superior A1; mai urmăresc din când in când A1 online, in special Chefi la Cutite (deoarece e singura emisiune de acest fel pe tronsonul orar, altfel cred ca Masterchef e superior ca format) si "Te pui cu blondele".
  • Audiente bune pentru cele mai vizionate televiziuni din Ro: ProTv si Antena1. Televiziuni care INVESTESC zilnic, nu ca altele.

    @heinz, "In timp" e un film rerereredifuzat de Antena1 de vreo 2-3-4 ori pe an, dar la ProTV se pare ca e premiera. Vom vedea daca brandul conteaza sau filmul (ex: pe Antena1 nu stralucea in audiente, poate la ProTV face 25% Share)
  • N-a fost cine stie ce filmul, mie personal nu prea mi-a plăcut. Mai bun a fost filmul de dupa, "Pus pe jar". Marti pare a fi un film bun, "In timp".
  • @Mihai Florin (Sexpertul)
    Asa e ca te ia tremuriciul si scrasnesti din dinti cand scrii?:))))
    Calmeaza-te, ca vine sezonul nuntilor si nu e bine sa iti tremure mana, pe urma o sa fii obligat sa fii *** si in plin sezon...
    Hai ca dau post ca stiu ca esti cu click-ul pe refresh de cateva ore, dornic fiind de atentia mea. Gata, calm baiatu', calm. Pupici
  • Mihai Florin,ce sa zică expertul (nu tu) cand 4 din 7 comentarii nu sunt ale tale.
    Ciudat ca aici nu sunt cei 3 crai ai paginii:mile,marian si Iuli.
  • Postacii stau ascunsi atunci cand antena 1 are audiente nefavorabile! @Fake Expertul, Deschide ochii! ProTV chiar investeste in formate, in timp ce antena 1 se preface ca inventeaza.
  • Previzibil! *** sunt nervosi:) Formatele se uzeaza foarte tare daca sunt programate de doua ori pe an, asa cum face antena 1. Te cunosc de undeva, Next Star si iumor au fost distruse de aceasta programare foarte deasa.
  • Stapanilor mei de la Protv le e lene sa investeasca in formate si cumpara filme. Dar eu sunt aici sa ii *** si sa ii injur pe ceilalti, sa-i fac *** caci dl Cernauskas mi-a promis o prima de "dupa paste."
  • Așa mai merge. Publicați audientele în fiecare zi, nu doar luni, marți și vineri.

    Sunt puțin surprins. Credeam ca iUmor a devenit un show puternic, dar se pare ca Vocea Junior a fost un show mai slab.
  • Și marți e un film beton pe ProTV, sunt curios ce audiență o să facă.

    Prima TV are audiențe bune și mă bucur. Măcar acolo sunt emisiuni bune, nu ca la Antenuța cu aiAmor, Te Cunosc de Undeva, Insula Iubirii și alte formate care ajung să fie distruse de ei. :)
  • Nu se poate asa ceva:) Iumor, copia de doi lei dupa Got Talent, a luat bataie de la filmul Pro doua saptamani la rand. Astept sobolanii sa comenteze acum, nu doar cand antena 1 e putin peste ProTV.
  • Iar A 1 și-a luat-o de la Pro TV.
    De data asta Iumor a fost pe 2 pe comercial și chiar pe 3 pe national.
    Ma astept ca Mile sa ne zică, din nou, că nu ați ales corect intervalul orar ori că A 1 a fost lider pe comercial în una din pauzele publicitare ale filmului difuzat de Pro TV.

Trimite un comentariu

sus