Skip to main content

AUDIENȚE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen, cel mai urmărit program pe interval

 
AUDIENȚE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen, cel mai urmărit program pe interval
Sursa foto: Hepta

AUDIENȚE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen (scor 4-2), difuzat de Pro TV, a fost cel mai urmărit program TV pe interval.

Partida a fost urmărită de aproape un milion și jumătate de români în fiecare minut. Meciul difuzat în intervalul orar 21.45-00.15 i-a adus Pro TV prima poziție pe toate targeturile.

Înainte de meci, Pro TV a dat filmul Jumper. Producția a fost pe prima poziție doar pe targetul comercial. La nivel național și la orașe, filmul de pe Pro TV a fost depășit de Kanal D, cu serialul turcesc Dragoste infinită.

Audiențele posturilor TV marți, 18 aprilie, pe intervalul meciului Real Madrid - Bayern Munchen (21.45-00.15):

Publicitate

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.458.000 8.1 20.8
2 Kanal D 1.288.000 7.2 18.4
3 Antena 1 1.074.000 6.0 15.3
4 Antena 3 417.000 2.3 6
5 Romania TV 257.000 1.4 3.7

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 803.000 8.2 20.6
2 Kanal D 685.000 7 17.6
3 Antena 1 658.000 6.8 16.9
4 Antena 3 278.000 2.9 7.1
5 Romania TV 149.000 1.5 3.8

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 438.000 9.6 26.9
2 Antena 1 396.000 8.7 24.3
3 Kanal D 208.000 4.6 12.8
4 Acasa 36.000 0.8 2.2
5 Dolce Sport 34.000 0.7 2.1

Serialul Dragoste infinită, de pe Kanal D, ține primul loc la nivelul întregii țări și la orașe. Până să înceapă meciul, Pro TV a avut primul loc pe comercial, urmat de Antena 1, la mică distanță (cu Chefi la cuțite pe cea mai mare parte a intervalului)

Audiențele posturilor TV marți, 18 aprilie, pe intervalul filmului Jumper (20.00-21.35):

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 1.455.000 8.1 17
2 Pro TV 1.362.000 7.6 15.9
3 Antena 1 1.180.000 6.6 13.8
4 Romania TV 476.000 2.7 5.6
5 Antena 3 432.000 2.4 5.1

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 713.000 7.3 15.9
2 Pro TV 688.000 7.1 15.3
3 Antena 1 655.000 6.7 14.6
4 Antena 3 283.000 2.9 6.3
5 Romania TV 229.000 2.3 5.1

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 403.000 8.9 23.7
2 Antena 1 383.000 8.4 22.4
3 Kanal D 219.000 4.8 12.8
4 Acasa 54.000 1.2 3.2
5 Romania TV 38.000 0.8 2.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Anonimul ,01 sunteti cumva Felix sau d na Cameluta .intereseazate si apoi mai vorbeste .doar luni au fost marti au luat bataie ca se lauda ei este altceva sau esti tu milut
  • @ mile : pentru ca așa am avut impresia. Or fi fost lideri pe intervalul lor. Contează așa mult? Ideea este ca tu ții de un 0,1 sau 1, dar ignori când Protv scoate rating uri de 4 6 ori mai mari decât Antena și te agăți de scăderi din astea insignifiante. Tot timpul e mai bine la antena, ceea ce dincolo de faptul ca este imposibil, este mult prea departe de adevăr.
  • geo, eu cred ca pro tv a castigat telespectatori dupa ce s-au terminat chefii , noroc cu prelungirile , ca saptamana trecuta fara ele nu s-a laudat si au inceput la 8 , mai devreme , stiind ca intre 20.30 si 23.30 nu pot face nimic , ai pteceput de ce au adunat ceva inainte si dupa chefi , ca asa e greu peste ei
  • Da, măi Mile, ai și tu dreptate : A 1 a fost lideră în audiențe în timpul pauzelor de publicitate de la Pro TV.
  • ionut, sunt 30 de comentarii de protevisti , aici nu a fost audienta emisiuii de la antena , ci doar anumite intervale , antena a publicat clar pe intervalul emisiunii, se incearca sa se induca lumea in eroare ca chefii nu au facut 10 rating si ca a fost cel mai urmarit program al zile in top , peste astea de aici
  • Si care e problema ta, draga "mile" ? Site-ul "paginademedia.ro" poate sa posteze stiri cu ce interval de timp vor ei. Daca nu iti convinte, te rog sa iti creezi un site web personal, unde sa postezi tot ce doresti tu.
  • felix, pro tv a recuperat dupa ce s-a terminat emisiunea de la antena , saptamana trecuta , fara prelungiri, sigur nu au fost lideri ca nu s-au prezentat audiente, ai gasit acum niste intervale care convin lor , ca altfel nu erau nici acum date
  • Mile,
    Tu esti de o ipocrizie rara. Cand A1 are audiente mai bune pe intervalul de intersectie cu o emisiune Kanal D sau Pro, spui ca este correct sa se ia intersectia si nu intregul interval.
    Cand A1 lungeste emisiuni pentru a prinde locul 1 pe interval, brusc nu mai conteaza ca a luat bataie pe intersectia cu diverse programe , ci conteaza tot intervalul.
    Daca chiar vrei sa vezi cum au performat bucatarii aseara, ia strict intervalul de intersectie cu filmul pro (20:30-21:30) si cu meciul (21:45-22:30 si 22:45-23:30 . Si asa ai sa vezi ca ierarhia este exact ca in datele de mai sus. Diferentele au fost mici, de aceea A1 a reusit in cele 30' cand la Pro nu a fost film/meci, sa recupereze pe interval.
    Altfel, realitatea este ca Chefii sunt emisiune de forta a A1 in aceasta primavara. Este meritul lor in buna parte , dar nu trebuie ignorant faptul ca au fost ajutati de Pro TV, care a tot facut experimente cu Master Chef pana cand s-a ales praful de emisiune.
    Cum exista un public numerous de cooking show-uri, acestia au avut de ales intre a sta pana la 11 sa se uite la emisiunea Pro, mult comprimata si cu chefi lipsiti de carisma (Exarhu pare un extraterestru picat intre *** si un *** de Dorobanti) sau sa schimbe canalul.
  • Domnule Petrisor Obae, va rugam sa postati si audientele serialelor tv cu un top 30.Vrem sa stim si noi ce rating mai au serialele difuzate pe Acasa Tv, Acasa Gold, Happy Channel, National Tv etc.
  • f, atunci de ce spui ca chefii nu au fost lideri , daca s-ar face un top al zilei - 1.chefii 10 , 2. film 9 si 3.meci 8 rating , geo , pe intervalul chefilor so pro tv a fost pe locul trei pe urban, cred ca ar trebui sa te ingrijorezi mai mult de acest lucru sau asta te faci ca nu exista
  • Mile, nu mă interesează. Nu sunt așa obsedat sa mă intereseze ca un post a avut cu 0,1 sau 1 mai mult decât celălalt pe nu știu ce interval. Tu faci un mare spectacol din asta.

Trimite un comentariu