Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen, cel mai urmărit program pe interval

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

AUDIENŢE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen (scor 4-2), difuzat de Pro TV, a fost cel mai urmărit program TV pe interval.

Publicitate

Partida a fost urmărită de aproape un milion şi jumătate de români în fiecare minut. Meciul difuzat în intervalul orar 21.45-00.15 i-a adus Pro TV prima poziţie pe toate targeturile.

Înainte de meci, Pro TV a dat filmul Jumper. Producţia a fost pe prima poziţie doar pe targetul comercial. La nivel naţional şi la oraşe, filmul de pe Pro TV a fost depăşit de Kanal D, cu serialul turcesc Dragoste infinită.

Audienţele posturilor TV marţi, 18 aprilie, pe intervalul meciului Real Madrid - Bayern Munchen (21.45-00.15):

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.458.000 8.1 20.8
2 Kanal D 1.288.000 7.2 18.4
3 Antena 1 1.074.000 6.0 15.3
4 Antena 3 417.000 2.3 6
5 Romania TV 257.000 1.4 3.7

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 803.000 8.2 20.6
2 Kanal D 685.000 7 17.6
3 Antena 1 658.000 6.8 16.9
4 Antena 3 278.000 2.9 7.1
5 Romania TV 149.000 1.5 3.8

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 438.000 9.6 26.9
2 Antena 1 396.000 8.7 24.3
3 Kanal D 208.000 4.6 12.8
4 Acasa 36.000 0.8 2.2
5 Dolce Sport 34.000 0.7 2.1

Serialul Dragoste infinită, de pe Kanal D, ţine primul loc la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Până să înceapă meciul, Pro TV a avut primul loc pe comercial, urmat de Antena 1, la mică distanţă (cu Chefi la cuţite pe cea mai mare parte a intervalului)

Audienţele posturilor TV marţi, 18 aprilie, pe intervalul filmului Jumper (20.00-21.35):

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.455.000 8.1 17
2 Pro TV 1.362.000 7.6 15.9
3 Antena 1 1.180.000 6.6 13.8
4 Romania TV 476.000 2.7 5.6
5 Antena 3 432.000 2.4 5.1

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 713.000 7.3 15.9
2 Pro TV 688.000 7.1 15.3
3 Antena 1 655.000 6.7 14.6
4 Antena 3 283.000 2.9 6.3
5 Romania TV 229.000 2.3 5.1

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 403.000 8.9 23.7
2 Antena 1 383.000 8.4 22.4
3 Kanal D 219.000 4.8 12.8
4 Acasa 54.000 1.2 3.2
5 Romania TV 38.000 0.8 2.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    f, si pro tv a fost pe trei la urban pe intervalul chefilor , depinde ce interval ei , aia ce te referi tu nu este pe intervalul chefilor , asa poti sa prezinti audiente de la 6 la 12 ca sa convina pro tv , ce nu intelegi ca pe intervalul 20.30-23.30 antena a facut 10 rating , deci si peste audienta meciului si a filmului de 9
  • Allex Allex
    Gucci, am auzit si eu ceva, probabil e in plan, dar nu cred ca se va concretiza anul acesta.
  • hansoloro hansoloro
    Este doar on line ProTV NEWS,in rest nu stiu
  • Gucci Gucci
    Stie cineva despre intentia CME de a lansa un post de stiri in ro?
  • eu eu
    Mile tu esti un ultras al A1,pe astia care care urmaresc Pro ia i lua la batie. Ieri pe urban pro 22.9, A1 17.8
  • eu eu
    Bai,Mile tu esti un ultras al A1,tu daca ai vedea pe strada telespectatori Pro ia i lua la bataie. Cap ai minte ce iti mai trebuie
  • mile mile
    iuli, ce mai face wow ***, mai respira , ca nu prea se lauda cu audiente , vad ca sunt la 4 rating , la jumate de antena , mareane , pe anumite intervale pro tv a fost pe locul doi , intre 20.28-23.30 nu a fost lider, a adunat ceva dupa ce s-a terminat chefii , iar la urban pe trei , nu mintii , depinde ce interval alegi
  • F F
    Wow. Gata cu emisiunea fenomen? A căzut pe 2? Chiar pe 3 pe unele targeturi? Dar ce da vezi. Pentru un obsedat de aici nu mai este sfârșitul lumii.
  • marian marian
    Nu cred in audientele date de celalalt site ,adunate la un loc reiese ca pro a fost pe primul loc ce dau celalalt site este ce a dat antenuta asa ca mile taci si rumega ceva cozonac , iar , ca il aduce pe nea Marin pentru cateva firimituri nu inseamna ca face audienta prea mare , emisiunea este o caricatura pana si carcotasi ii parodiaza
  • Iuli Iuli
    @mile, ne tot ameninti cu Insula iubirii si Best X Factor, dar ce audiente aveau? Ambele abia scoteau 20% Share pe Comercial! Iar Zaza sing scoate doar 16% Share.

    Audientele Bes Factor: locurile 3-4, 15% Share, Insula iubirii: locurile 2-3, 17% Share.
  • Marcela Marcela
    Normal ca meciul de fotbal a fost lider de audiente, ca este pentru mase, pentru cei de la tara care stau in fata televizorului la seminte si bere ca atata stiu. Felicitari celor cu audiente mai scazute ca inseamna ca fac emisiuni de calitate, nu pentru mase! In momentul in care PRO TV va cadea pe locul 2, 3 si mai jos atunci inseamna ca va face ceva de calitate! Cu cat locul este mai jos in audiente, cu atat calitatea este mai buna!
  • marian marian
    In sfarsit a aparut mile .numai prosti vorbesti ,pro a fost ieri tot timpul pe locul 1
  • mile mile
    in aceasta seara la zaza sing liviu varciu il are invitat pe nea marin , va fi show timp de trei ore, iar de joi incepe best x factor , in curand si insula iubirii , este bine ca investesc in multe emisiuni , dar si carcotasii si castiga romania trebuie vizionate , mai ales ca este fara publicitate
  • mile mile
    stefan, ca si pe tine
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    @mile, In mileza, nu se foloseste semnul intrebarii atunci cand intrebi ceva?

Trimite un comentariu

sus