Fără Simona Gherghe la Acces Direct, emisiunea de pe Kanal D prinde puteri. Bravo, ai stil, emisiunea de după amiază a postului turcesc de televiziune, a fost pentru prima dată lider de audiență pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani.
Ediția de luni a emisiunii Bravo, ai stil a obținut luni o medie de 116.000 de privitori, pe publicul comercial, ușor peste Pro TV care a avut pe același interval știrile de la ora 17.00, urmate de Ce spun românii, prezentată de Cabral.
Audiența posturilor TV de luni, 10 aprilie, pe intervalul Bravo, ai stil (16.30 - 18.45), la nivel NAȚIONAL:
Publicitate
NATIONAL
Nr persoane
Rtg%
Shr%
1
Pro TV
657.000
3,7
19,2
2
Antena 1
550.000
3,1
16,1
3
Kanal D
364.000
2,0
10,7
4
Antena 3
191.000
1,1
5,6
5
Romania TV
185.000
1,0
5,4
6
Happy Channel
94.000
0,5
2,7
7
Disney
86.000
0,5
2,5
8
Acasa
77.000
0,4
2,3
9
Pro Cinema
70.000
0,4
2,1
10
TVR 2
69.000
0,4
2,0
Audiența posturilor TV de luni, 10 aprilie, pe intervalul Bravo, ai stil (16.30 - 18.45), în mediul URBAN:
URBAN
Nr persoane
Rtg%
Shr%
Pro TV
400.000
4,1
19,4
Antena 1
324.000
3,3
15,7
Kanal D
210.000
2,2
10,2
Antena 3
140.000
1,4
6,8
Romania TV
123.000
1,3
6,0
Happy Channel
57.000
0,6
2,8
Acasa
51.000
0,5
2,5
Disney Junior
48.000
0,5
2,3
B1TV
34.000
0,3
1,7
Pro Cinema
34.000
0,3
1,6
Audiența posturilor TV de luni, 10 aprilie, pe intervalul Bravo, ai stil (16.30 - 18.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL
Nr persoane
Rtg%
Shr%
Kanal D
116.000
2,6
19,4
Pro TV
112.000
2,5
18,8
Antena 1
88.000
1,9
14,7
Acasa
21.000
0,5
3,5
Disney Junior
17.000
0,4
2,9
Prima TV
15.000
0,3
2,5
Paramount
14.000
0,3
2,3
Antena 3
13.000
0,3
2,2
Romania TV
11.000
0,3
1,9
Favorit TV
11.000
0,2
1,8
Autor: Iulia Buneaiulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Postati si audientele serialelor si a emisiunilor tv pe luna martie 2017.
Proporția publicului comercial este impresionanta, având în vedere ca este pe Kanal D, unde audientele pe național și urban sunt mult mai ridicate decât pe comercial în prime time.
Se vede inca odata: Omul sfinteste locul. Mireasa pentru fiul meu avea succes cu Mirela Vaida, odata cu plecarea ei, a picat audienta. La fel si la Acces sau alte emisiuni din Romania.
odata cu venirea caldurii,emsiunile din intervalul acces au scazut mult
Comentarii