Skip to main content

Bravo, ai audienţă. Emisiunea Bravo, ai stil, lider pe comercial pentru prima dată

 
Bravo, ai audienţă. Emisiunea Bravo, ai stil, lider pe comercial pentru prima dată

Fără Simona Gherghe la Acces Direct, emisiunea de pe Kanal D prinde puteri. Bravo, ai stil, emisiunea de după amiază a postului turcesc de televiziune, a fost pentru prima dată lider de audienţă pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Publicitate

Ediţia de luni a emisiunii Bravo, ai stil a obţinut luni o medie de 116.000 de privitori, pe publicul comercial, uşor peste Pro TV care a avut pe acelaşi interval ştirile de la ora 17.00, urmate de Ce spun românii, prezentată de Cabral.

Audienţa posturilor TV de luni, 10 aprilie, pe intervalul Bravo, ai stil (16.30 - 18.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 657.000 3,7 19,2
2 Antena 1 550.000 3,1 16,1
3 Kanal D 364.000 2,0 10,7
4 Antena 3 191.000 1,1 5,6
5 Romania TV 185.000 1,0 5,4
6 Happy Channel 94.000 0,5 2,7
7 Disney 86.000 0,5 2,5
8 Acasa 77.000 0,4 2,3
9 Pro Cinema 70.000 0,4 2,1
10 TVR 2 69.000 0,4 2,0

Audienţa posturilor TV de luni, 10 aprilie, pe intervalul Bravo, ai stil (16.30 - 18.45), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
Pro TV 400.000 4,1 19,4
Antena 1 324.000 3,3 15,7
Kanal D 210.000 2,2 10,2
Antena 3 140.000 1,4 6,8
Romania TV 123.000 1,3 6,0
Happy Channel 57.000 0,6 2,8
Acasa 51.000 0,5 2,5
Disney Junior 48.000 0,5 2,3
B1TV 34.000 0,3 1,7
Pro Cinema 34.000 0,3 1,6

Audienţa posturilor TV de luni, 10 aprilie, pe intervalul Bravo, ai stil (16.30 - 18.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
Kanal D 116.000 2,6 19,4
Pro TV 112.000 2,5 18,8
Antena 1 88.000 1,9 14,7
Acasa 21.000 0,5 3,5
Disney Junior 17.000 0,4 2,9
Prima TV 15.000 0,3 2,5
Paramount 14.000 0,3 2,3
Antena 3 13.000 0,3 2,2
Romania TV 11.000 0,3 1,9
Favorit TV 11.000 0,2 1,8
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postati si audientele serialelor si a emisiunilor tv pe luna martie 2017.
  • Proporția publicului comercial este impresionanta, având în vedere ca este pe Kanal D, unde audientele pe național și urban sunt mult mai ridicate decât pe comercial în prime time.
  • Se vede inca odata: Omul sfinteste locul. Mireasa pentru fiul meu avea succes cu Mirela Vaida, odata cu plecarea ei, a picat audienta. La fel si la Acces sau alte emisiuni din Romania.
  • odata cu venirea caldurii,emsiunile din intervalul acces au scazut mult

Trimite un comentariu

sus