Skip to main content

Tolontan explică: De ce am acceptat reclama la Savana în care un articol al nostru a fost numit „o mizerie”

 
Tolontan explică: De ce am acceptat reclama la Savana în care un articol al nostru a fost numit „o mizerie”

„Pentru că am gândit altfel decât clienții care au scos publicitatea de pe televiziuni!”, a explicat jurnalistul Cătălin Tolontan, într-un text despre motivul pentru care a fost de acord ca Papaya să folosească într-o reclamă pentru brandul Savana de mamuții radioactivi. 

Concret, marca Savana a lansat recent un spot semnat de agenția Papaya în care actorul Andi Vasluianu, în rolul zugravului Gogu, șterge de pe un perete titlul unui fake news: „Mamuți radioactivi în centrul Capitalei”. Informația care s-a dovedit eronată a apărut ca umare a unei investigații lansate de Gazeta Sporturilor.

Publicitate

Tolontan povestește cum a avut o întâlnire cu reprezentanți Savana, dar și ai agențiilor Papaya și McCann Erickson (agenția de media a Savana).

Ce le-a răspuns jurnalistul când a fost întrebat dacă este de acord cu ideea? „Nu aveți nevoie de acordul nostru. Chiar vă rugăm să nu ne arătați nimic înainte! Este dreptul publicității să se exprime liberă, după cum este dreptul presei și al oricărui cetățean să se exprime liber”.

Și am adăugat, spune Tolontan: ”Noi, la Gazetă, nu facem nici o legătură între conțintul editorial și publicitate. Acest lucru, după toată tradiția presei democratice, este valabil și invers! Cu alte cuvinte, ceea ce ați făcut voi, clienții de publicitate, când ați ieșit de pe anumite televiziuni pentru că nu vă convine conținutul lor este la fel de greșit ca și cum acum, cînd uite că s-au schimbat rolurile, noi am refuza să inserăm publicitatea voastră presupunând că ne-am simți atacați!”.

Textul integral, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu