Skip to main content

Tolontan explică: De ce am acceptat reclama la Savana în care un articol al nostru a fost numit „o mizerie”

 
Tolontan explică: De ce am acceptat reclama la Savana în care un articol al nostru a fost numit „o mizerie”

„Pentru că am gândit altfel decât clienţii care au scos publicitatea de pe televiziuni!”, a explicat jurnalistul Cătălin Tolontan, într-un text despre motivul pentru care a fost de acord ca Papaya să folosească într-o reclamă pentru brandul Savana de mamuţii radioactivi.

Publicitate

Concret, marca Savana a lansat recent un spot semnat de agenţia Papaya în care actorul Andi Vasluianu, în rolul zugravului Gogu, şterge de pe un perete titlul unui fake news: „Mamuţi radioactivi în centrul Capitalei”. Informaţia care s-a dovedit eronată a apărut ca umare a unei investigaţii lansate de Gazeta Sporturilor.

Tolontan povesteşte cum a avut o întâlnire cu reprezentanţi Savana, dar şi ai agenţiilor Papaya şi McCann Erickson (agenţia de media a Savana).

Ce le-a răspuns jurnalistul când a fost întrebat dacă este de acord cu ideea? „Nu aveţi nevoie de acordul nostru. Chiar vă rugăm să nu ne arătaţi nimic înainte! Este dreptul publicităţii să se exprime liberă, după cum este dreptul presei şi al oricărui cetăţean să se exprime liber”.

Şi am adăugat, spune Tolontan: ”Noi, la Gazetă, nu facem nici o legătură între conţintul editorial şi publicitate. Acest lucru, după toată tradiţia presei democratice, este valabil şi invers! Cu alte cuvinte, ceea ce aţi făcut voi, clienţii de publicitate, când aţi ieşit de pe anumite televiziuni pentru că nu vă convine conţinutul lor este la fel de greşit ca şi cum acum, cînd uite că s-au schimbat rolurile, noi am refuza să inserăm publicitatea voastră presupunând că ne-am simţi atacaţi!”.

Textul integral, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus