Skip to main content

AUDIENȚE. Finala iUmor, sezonul trei, lider de audiență în cele cinci ore de show

 
AUDIENȚE. Finala iUmor, sezonul trei, lider de audiență în cele cinci ore de show

AUDIENȚE. Finala de aproape cinci ore iUmor a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Câștigătoarea celui de-al treilea sezon al show-ului de umor de pe Antena 1 a fost actrița Doina Teodoru, care a fost concurentă și în sezonul al doilea iUmor, de toamna trecută. 

Show-ul de pe Antena 1, care s-a întins până după ora unu noaptea, a avut în medie un milion de telespectatori, media pe minut. Postul s-a menținut la distanță în fața Pro TV. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele de audiență de duminică, 21 mai, pe intervalul finalei iUmor, de pe Antena 1:

NAȚIONAL. Antena 1 a avut o medie de aproape 1,1 milioane de privitori pe intervalul finalei iUmor, care a început la 20.30 și s-a încheiat la 01.15, mult peste ora anunțată în program. Kanal D a avut poziția a doua în audiențe, cu Roata norocului și Ochii din umbra, pe interval. Poziția a treia pentru Pro TV, care a pus la bătaie două filme: Căpitanul America și Invadarea lumii - Bătălia de la Los Angeles. 

URBAN. iUmor a avut și orașele: în medie 662.000 de privitori au fost în fiecare minut pe show-ul jurizat de Mihai Bendeac, Delia și Cheloo. Postul a avut cifre duble față de Pro TV, de pe locul al doilea. 

COMERCIAL. Show-ul de umor a avut o medie de 384.000 de privitori, media, în cele aproape patru ore de show. Pro TV, de pe locul al doilea, a avut o medie de 214.000 de telespectatori.  

Audienta posturilor TV duminică, 21 mai, pe intervalul finalei iUmor (20.30-01.15), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.080.000 6 17.5
2 Kanal D 1.041.000 5.8 16.8
3 Pro TV 793.000 4.4 12.8
4 Prima TV 410.000 2.3 6.6
5 Antena 3 304.000 1.7 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 21 mai, pe intervalul finalei iUmor (20.30-01.15), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 662.000 6.8 20.5
2 Pro TV 374.000 3.8 11.6
3 Kanal D 339.000 3.5 10.5
4 Antena 3 211.000 2.2 6.5
5 Romania TV 174.000 1.8 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 21 mai, pe intervalul finalei iUmor (20.30-01.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
Antena 1 384.000 8.4 29.8
Pro TV 214.000 4.7 16.6
Kanal D 100.000 2.2 7.8
Prima TV 75.000 1.6 5.8
Pro Cinema 30.000 0.7 2.3

GALERIE FOTO. Finala iUmor, sezon trei

  • Mikael Szanyiel
  • Mikael Szanyiel
  • Ioana Roman
  • Ioana Roman
  • Ioan Stan
  • Mikael Szanyiel
  • Mikael Szanyiel
  • Mikael Szanyiel
  • Ioana Roman
  • Doina Teodoru
  • Cristi Priza
  • Comedy Zebra Show
  • Comedy Zebra Show
  • Coco Marinescu
  • Bogdan Zloteanu
  • Albert Cremene

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • O emisiune înregistrată nu ar trebui sa fie atât de lunga oricât de mult alergi după audiente.

    Din păcate a devenit o obișnuință lungirea tuturor emisiunilor, dar cel puțin la alea live mai găsești scuze.
  • mariane, exagerezi. daca ceva nu-i ca tine sau cineva nu e de acord cu tine nu inseamna ca nu e adevarat sau ca e trompeta cuiva.
    esti un fel de mile dar cu alta palarie...
  • Formatul Iumor, copia de doi lei dupa Got Talent, se uzeaza foarte tare daca ramane primavara si toamna in grila. Iumor sezonul trei, n-a mai dominat autoritar serile de duminica, cum s-a intamplat cu primele doua sezoane. Formatul te cunosc de undeva, un format de mare succes in strainatate, a fost distrus fiind programat fara pauza. Antenistii au lungit excesiv finala iumor pentru a castiga share. La cum e trendul la antena, nu cred ca e departe ziua in care emisiunile incep la 20.30, si se termina dimineata la 06.00, cand incepe observator.
  • Dodo esti emisarul lui mile ,sau ai citit de pe site ul antenutei, poate so enerva cei de la RCS RDS si scoate trustul vostru infect.ar fi minunat din toate punctele de vedere
  • Draga marian ambele filme pro au luat bataie. Daca cei ce modereaza aceasta pagina ar fi corecti ar pune mesajul meu cu audientele detaliate dar asta e.
  • Pe intervalul primului film Pro tv 17,8 share / 6,3 rtg si iUMOR 25,5 share / 9,1 rtg
    Al doilea film 14 share / 2,8 rtg si iUMOR 38,6 / 7,8 rtg
    Deci draga Marian mai bine taceai...
  • Minciuni pe primul film pro a fost pe primul loc , antenuta cu o copie de doi lei ,au lungit pana mergea lumea la servici ,pentru un pumn de audiente , dar fiecare cu doctorul lui
  • Audientele variaza, cred ca in intervalul 20.30-22.30 erau mult mai mari, fata de acest interval. Poate dati si audientele Filmului PRO de sambata si duminica, nu doar audientele Romanii au talent, pentru ca stim toti cine e pe 1,2,3 si ce audiente sunt
  • Il astept pe domnul "mile" sa ne spuna cum e cu lungirea emisiunii... Ca tot se ia de Pro TV ca "Romanii au talent" se termina dupa miezul noptii.

Trimite un comentariu