Skip to main content

Câți români s-au uitat la finala Uite cine Dansează, într-o seară cu debutul Insula iubirii

 
Câți români s-au uitat la finala Uite cine Dansează, într-o seară cu debutul Insula iubirii

AUDIENȚE. Câți români a atras finala show-ului Uite cine dansează, de pe Pro TV. Competiția câștigată de actorul Marius Manole a avut finala într-o seară cu debutul emisiunii Insula iubirii, pe Antena 1 și cu serialul turcesc Dragoste infinită, pe Kanal D.

Publicitate

Cum s-a descurcat, la bătaie cu Insula iubirii?

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, finala emisiuniii cu Mihaela Rădulescu și Andreea Marin a fost văzută de 1,23 milioane de români în fiecare minut. Pro TV a fost pe locul doi, după filmul turcesc de pe Kanal D.

Locul trei pentru Antena 1, cu debutul Insula iubirii. Până săptămâna trecută, Antena 1 avea Chefi la cuțite, show care era, de cele mai multe ori, pe primul loc pe toate targeturile.

URBAN. O medie de 700.000 de telespectatori în fiecare minut la emisiunea prezentată de Cabral și Mihaela Rădulescu. Locul doi pentru Pro TV, tot după Kanal D și 3 pentru Antena 1.

COMERCIAL. Segmentul comercial 18-49 a fost al Antenei 1. Prima ediție Insula iubirii - Temptation Island a fost pe primul loc, cu 340.000 media pe minut.

Locul doi pentru Pro TV cu emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Gigi Căciuleanu, Andreea Marin și Mihai Petre. Media: puțin peste 300.000 de telespectatori pe comercial.

Dacă la nivel național și la orașe Kanal D a fost pe primul loc, cu serialul turcesc, pe publicul comercial a fost pe poziția a treia. 

Audienta posturilor TV luni, 8 mai, pe intervalul de intersecție Uite cine dansează - Insula iubirii (20.30-22.10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 1.546.000 8.6 17.8
2 Pro TV 1.239.000 6.9 14.3
3 Antena 1 860.000 4.8 9.9
4 DigiSport 1 562.000 3.1 6.5
5 Prima TV 453.000 2.5 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 8 mai, pe intervalul de intersecție Uite cine dansează - Insula iubirii (20.30-22.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 768.000 7.9 16.3
2 Pro TV 696.000 7.2 14.7
3 Antena 1 522.000 5.4 11.1
4 DigiSport 1 439.000 4.5 9.3
5 Antena 3 266.000 2.7 5.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 8 mai, pe intervalul de intersecție Uite cine dansează - Insula iubirii (20.30-22.10), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 339.000 7.5 18.9
2 Pro TV 302.000 6.7 16.8
3 Kanal D 227.000 5 12.7
4 DigiSport 1 154.000 3.4 8.6
5 Prima TV 104.000 2.3 5.8

Citește și:

GALERIE FOTO.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Sunt surprins: Insula pe 1 la Comercial. 3 la National si Urban, ce audiente au avut pe intervalul lor (20.30-23.30) ? A1 nu se lauda cu reusita.
  • ma bag si eu in seama aiurea... cu toate ca, inainte sa vad emisiunea cu dansul, eram convins ca zana o sa strice tot, dupa ce am vazut-o (si am fost fan, nu am pierdut niciun episod), nu mi s-a mai parut zana din alt film. ba, chiar am incercat o comparatie cu alte zane de la alte emisiuni si am realizat ca e mult peste Delia sau Loredana in ceea ce priveste eleganta limbajului. si a avut o atitudine foarte ok, fara sa fie plictisitoare vreun moment. asa ca, ce aveti cu ea? nu ea a tras in jos emisiunea, nicidecum, ci mai degraba faptul ca a fost pusa lunea emisiunea si ca nu mai e interesat romanul de dans. plus ca nu era o miza reala (chiar daca au dat 100 de mii de euro, vedetele nu s-au batut pe viata si pe moarte, lor neparvenindu-le banii astia).
  • Multumiti-i zanei esecurilor, Andreaua Marin, ca a tras emisiunea in jos pana spre dezatru. Pentru ca a fost un dezastru financiar acest proiect. Cand investesti milioane de euro si o aduci pe Andreea Marin care transforma in esec tot ce atinge, inseamna ca esti foarte prost!
  • mileu
    "pro tv si kanal , azile de batrani" vezi ba nene ca "public necomercial" nu sunt numai "batranii" de 49+ ani dar si adolescentii de sub 18 ani. Asa ca mai usor cu "tinerii sunt la antena".
  • mareane , si tu o sa te uiti la gospodari , nu comenta de altii, oamenii au dreptul de a urmari ce vor , si la supravietuitorul au fost dezbracati , de ce nu te-ai ingrijorat de asta , emisiunea seamana cu ce a facut pro tv , dansatorii nu prind in romania , deci mastet chef e la fel si fara chefi la cutite , de ce oare
  • Cei care au urmarit aceasta emisiune de ,,,,,,, au crezut ca va vedea un fund de ispita mai acatari , sau un moment de mizerie stiti voi ce ca astia o sa taie comentariul ,oameni precum mile si alti sa vedem deseara cat mai face ,cu film si meci , ,prefer dansul decat o .....
  • Brutus - postac cred că ești tu - și comentezi doar când A 1 este peste Pro TV, la mică diferență. Eu nu mă dezic de comentariile mele însă tu ești sub masă sau pe sub fusta cuiva, de fiecare dată, după ce A 1 o ia la scor de neprezentare de la Pro TV. Mai ales după serile de vineri de Românii au talent.
  • Uite cine dansează și Vocea Junior au fost singurele emisiuni de la Pro care au stat mai slab pe comercial. Au fost ceva gen Te cunosc de undeva, pe vremea cand avea succes. Sincer, cred ca Andreea Marin este un factor în cazul Uite cine dansează. Ideea este ca Protv nu trebuie sa investească în producții din astea.

    Insula iubirii se comporta precum în celelalte sezoane. Este o producție care va sta mereu mai bine pe comercial și e bine ca Antena investește acolo, fiindcă stăteau destul de slab.
  • @Geo: Recitește-ți comentariile în care spuneai că doar comercialul contează când ProTv era lider pe acest segment. Acum o dai în bărci cu national și urban. E clar, ești postac neplătit
  • Pentru Experti, a fost previzibil esecul Dancing With The Stars, dar se putea salva investitia daca cei din managementul ProTV nu s-ar fi incapatinat sa programeze show-ul la bataie cu cel mai urmarit show de la concurenta. Christoph Mainusch, unul din cei doi sefi CME, achizitioneaza formate la pachet pentru toate pietele, fara sa inteleaga preferintele de consum ale telespectatorului din Romania. Acest gen de format ar fi trebuit lasat sa se odihneasca inca 2 3 ani. Inca din 2013, acest gen de format a dat semne de oboseala. Dansez pentru tine, sezonul 14, produs de asa zisa mare producatoare, a obtinut doar 7.3 rating si 19.9% market share, la concurenta cu filmele obosite de pe antena 1.
  • geo, dupa tine kanal d e mai buna decat pro tv , iti dai seama ce ar fi daca ne-am lua dupa acest public , nu s-ar face nimic ca si show , antena se adreseaza numai comercialului, nu poti sa faci programe pt toti , cum sa se se uite babe la insula iubirii, de aceea insula iubirii e de trei sezoane , iar altele dispar
  • Mile, comercialul contează - e adevărat - dar să ai poziția a 3-a pe național și pe urban chiar este penibil. Mai ales la ”debut”, atunci când interesul ar trebui să fie maxim pentru ”nou”.
    Diferența pe comercial între A 1 și Pro TV este una minimă - sub un punct - și este ”în marja de eroare”, ca să te citez.
    Repet, să nu ne îmbătăm cu apă rece și să vedem ce va face ”Insula” lunea ce vine și în săptămînile ce urmează.

Trimite un comentariu