Skip to main content

Mai puţin văzută în familie. Insula iubirii, show-ul cu ispite, a prins la publicul tânăr. Nu şi la cel naţional

 
Mai puţin văzută în familie. Insula iubirii, show-ul cu ispite, a prins la publicul tânăr. Nu şi la cel naţional

AUDIENŢE. Insula iubirii, emisiunea cu "ispite" de pe Antena 1, a prins la publicul tânăr. Show-ul a avut aseară primul loc pe publicul comercial.

Publicitate

La nivel naţional şi la oraşe însă, emisiunea în care ispitele încearcă să destrame cupluri a fost doar pe poziţia a treia.

NAŢIONAL. Emisiunea de pe Antena 1 a avut puţin sub 900.000 de telespectatori media la nivel naţional. A fost pe locul al treilea, după două posturi cu programe cu adresabilitate ceva mai largă decât emisiunea cu ispite: Kanal D, cu serial turcesc (peste un milion şi jumătate medie) şi Pro TV, cu film.

URBAN. Locul al treilea şi la oraşe pentru Temptation Island. Tot după Kanal D şi Pro TV.

COMERCIAL. Emisiunea a stat mai bine pe segmentul comercial 18-49 de ani: o medie de 356.000 de telespectatori pe acest target, cu doar 15.000 mai mulţi decât Pro TV.

Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.559.000 8.7 21.8
2 Pro TV 1.028.000 5.7 14.4
3 Antena 1 895.000 5 12.5
4 Antena 3 373.000 2.1 5.2
5 Romania TV 274.000 1.5 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 834.000 8.6 21.1
2 Pro TV 628.000 6.5 15.9
3 Antena 1 528.000 5.4 13.4
4 Antena 3 276.000 2.8 7
5 Romania TV 157.000 1.6 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul Insula iubirii (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 356.000 7.8 23.1
2 Pro TV 341.000 7.5 22.1
3 Kanal D 286.000 6.3 18.5
4 Prima TV 34.000 0.7 2.2
5 Antena 3 33.000 0.7 2.1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Zici ca Antena si Pro-ul au facut schimb de publicuri: cel tanar s-a mutat la Antena si ceilalti au venit la Pro. Antena s-a protv-izat, iar Pro-ul s-a antenizat.

Trimite un comentariu