Skip to main content

AUDIENȚE. iUmor, ușor peste Pro TV pe publicul comercial. Pro TV a avut urbanul, iar Kanal D naționalul

 
AUDIENȚE. iUmor, ușor peste Pro TV pe publicul comercial. Pro TV a avut urbanul, iar Kanal D naționalul

AUDIENȚE. Trei targeturi, trei lideri. Antena 1 a fost ușor peste Pro TV cu a zecea ediție iUmor, Pro-ul a fost lider la orașe, iar la nivel național a dominat Kanal D. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de duminică, pe intervalul iUmor: 

NAȚIONAL. Kanal D a avut naționalul cu emisiunea Roata Norocului. Postul turcesc a avut o medie de 1,3 milioane de privitori, în fiecare minut, cât s-a intersectat cu iUmor. Pro TV a fost pe locul al doilea, la 40.000 de persoane distanță, cu filmul Misiune Imposibilă. Antena 1 a fost a treia televiziune, cu 1,1 milioane de privitori, media pe minut. 

URBAN. Pro TV a avut orașele. Cu filmul de acțiune Misiune imposibilă, Pro TV a avut pe intervalul iUmor o medie de 750.000 de privitori. Antena 1 a avut poziția a doua și o medie de 675.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. antena 1 și Pro TV au fost aproape umăr la umăr, cu un mic avans pentru Antena 1. Media iUmor a fost de 385.000 de privitori pe minut, Pro TV, 382.000, media pe minut. Prima TV a fost, cu emisiunea Schimb de mame, peste Kanal D pe publicul comercial. 

Audienta posturilor TV duminică, 7 mai, pe intervalul iUmor (20.30-22.40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 1.365.000 7.6 15.8
2 Pro TV 1.329.000 7.4 15.4
3 Antena 1 1.165.000 6.5 13.5
4 Prima TV 815.000 4.5 9.5
5 Romania TV 442.000 2.5 5.1

 *Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 7 mai, pe intervalul iUmor (20.30-22.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 749.000 7.7 16
2 Antena 1 675.000 6.9 14.4
3 Kanal D 550.000 5.6 11.7
4 Prima TV 376.000 3.9 8
5 DigiSport 1 273.000 2.8 5.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 7 mai, pe intervalul iUmor (20.30-22.40), pe publicul COMERCIAL

 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 385.000 8.5 21
2 Pro TV 382.000 8.4 20.8
3 Prima TV 191.000 4.2 10.4
4 Kanal D 173.000 3.8 9.4
5 DigiSport 1 88.000 1.9 4.8

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ratingul iUmor este facut in primul rand de catre jurati si de modul in care e "impachetat" formatul. Sunt destul de putini concurenti care chiar au ceva de spus. Exact ca si in cazul "Romanii au talent".
  • iuli, cand ai vazut tu pe 3-4 , zaza sing si best x factor sunt peste kanal d ,pe 2 la comercial , deci si o reluare e peste serialul turcesc, x factor chiar 6 rating , cam cat si premiera , prima tv va face de ras
  • Are și Antena o emisiune mai scurta și trebuie sa o laude mile. Pai lauda și emisiunile mai scurte și de la celelalte posturi. Nu de alta, dar Antena o are doar pe asta. :))
  • @mile, cand ProTV avea si are emisiuni pana la 22.30/30.00 ziceai ca tin prea scurt si Bravo Antenei ca le lungeste, iar acum zici Bravo cale scurteaza. Cine sa te mai inteleaga? Apropo, Romanii au talent este Live, iar orice emisiune Live din prime-time tine mai mult de ora 00.00, cum era X Factor, Vocea. Iar daca tot zici "Kanalul lui Iuli", pai Antena ce face miercuri-vineri pe locul 3/4 la Comercial? Iar de azi cu Insula iubirii o sa fie doar duminica lidera.
  • Diferenta de 0,1 este in ”marja de eroare”, ca sa il citez pe Mile.
    Care nu crede in cifre atunci cand Pro TV depăseste, la limita, A 1.
    Si ne pomeneste de aceasta ”marjă de eroare”.
  • Mile,
    Puteau s-o lungeasca pana la Revelion si tot nu aveau audienta RAT. Iar daca aiumor este "a stand up foarte bun", nici nu ne mai miram de ce are success Las Fierbinti!
    Oricum, te entuziasmezi cam fara motiv: I umor nu este un mare success de public dupa cum poti vedea din masuratorile precedente, iar 0,1 diferenta la rating pe commercial este echivalent cu o egalitate, mai ales ca acest rating nu este o masuratoare reala ci o determinare statistica .
  • se poate si cu emisiuni scurte sa faci audiente bune , emisiunea nu e lungita pana la miezul noptii ca romanii au talent , daca era pana 23.30 nu mai era pro tv niciodata lider , a stand-up foarte bun , concurenti care au ceva de spus in societate , scurt si frumos , bravo prima tv , peste kanalul lui iuli , dezastru

Trimite un comentariu