Skip to main content

Două agenţii din România, nominalizate la IAB MIXX Awards Europe, cu doua campanii la bere

 
Două agenţii din România, nominalizate la IAB MIXX Awards Europe, cu doua campanii la bere

Agentiile de publicitate V8 Interactive şi First Content Studio sunt nominalizate la premiile MIXX Awards Europe, cu doua campanii la branduri de bere.

Publicitate

Agenţia V8 Interactive a fost nominalizată la categoria “Video Advertising” pentru campania “Give Beautifully” realizată pentru brandul de bere Stella Artois, campanie nominalizata si la editia IAB MIXX Awards Romania 2016.

Agentia First Content Studio a fost nominalizata la categoria “Best Content Marketing Project”, cu campania “Eu sunt 12”, realizata pentru brandul de bere Bergenbier. Aceeasi campanie i-a adus agentiei marele premiu la IAB MIXX Awards România 2016, la aceeasi categorie.

Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 23 mai 2017 în cadrul conferinţei Interact din Amsterdam.

IAB MIXX Awards este o competiţie internaţională care celebrează cele mai creative şi de impact campanii de publicitate din mediul online.

Principalul beneficiu de care agentiile nominalizate la IAB MIXX Awards Europe vor dispune este oportunitatea de a fi recunoscute la nivel internaţional în industria de marketing.

Campaniile premiate vor fi promovate şi prezentate ca studii de bună practică, pentru a inspira alte companii în ceea ce priveşte abordarea şi tehnicile potrivite pentru a dezvolta o campanie de marketing digital, precum şi de a fi în rând cu trendurile din acest domeniu.

Înscrierea la competitia IAB MIXX Awards Europe face parte din pachetul de beneficii pe care il au agenţiile din România care sunt premiate la etapa locala a competitiei, IAB MIXX Awards România.

Anul acesta, Gala IAB MIXX Awards Romania va avea loc pe 15 iunie, sub forma unui eveniment special găzduit în cadrul ICEEFest, cel mai mare festival de internet şi new media din Europa Centrală şi de Est.

In concursul national IAB MIXX Awards Romania 2017 au fost validate inscrierile a 12 agentii, atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale.

Cele mai disputate categorii au fost:

  • “Best Content Marketing Project”
  • “Best Digital PR Campaign”
  • “Most Experimental & Innovative”
  • “Best Interactive Experience”

Agenţiile vor fi evaluate de un juriu format din oameni din marketing, executivi din agenţii de digital, dar şi consultanţi independenţi. Printre membrii juriului vor fi:

  • Cristian Clita - Web & Digital Manager IKEA SEE
  • Adriana Liute - Managing Partner & Senior Brand Strategist STORIENCE
  • Matei Psatta - Head of Marketing VOLA.ro
  • Alex Dona - Owner INFANT MEDIA
  • Emilia Branzan - Industry Manager GOOGLE
  • Eugen Suman - Executive Creative Director MULLENLOWE
  • Tudor Galos - Sr. Consumer Marketing Manager MICROSOFT
  • Vlad Petreanu - Producer & Radio host EUROPA FM
  • Nemanja Djuric - Digital Product Manager COCA-COLA Serbia

Acestia vor evalua si premia inovaţia, creativitatea şi eficienţa campaniilor de marketing online autohtone, desfăşurate în perioada mai 2016 – aprilie 2017.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus