Skip to main content

Două agenții din România, nominalizate la IAB MIXX Awards Europe, cu doua campanii la bere

 
Două agenții din România, nominalizate la IAB MIXX Awards Europe, cu doua campanii la bere

Agentiile de publicitate V8 Interactive și First Content Studio sunt nominalizate la premiile MIXX Awards Europe, cu doua campanii la branduri de bere.

Agenția V8 Interactive a fost nominalizată la categoria “Video Advertising” pentru campania “Give Beautifully” realizată pentru brandul de bere Stella Artois, campanie nominalizata si la editia IAB MIXX Awards Romania 2016.

Agentia First Content Studio a fost nominalizata la categoria “Best Content Marketing Project”, cu campania “Eu sunt 12”, realizata pentru brandul de bere Bergenbier. Aceeasi campanie i-a adus agentiei marele premiu la IAB MIXX Awards România 2016, la aceeasi categorie.

Publicitate

Câștigătorii vor fi anunțați pe 23 mai 2017 în cadrul conferinței Interact din Amsterdam.

IAB MIXX Awards este o competiție internațională care celebrează cele mai creative și de impact campanii de publicitate din mediul online.

Principalul beneficiu de care agentiile nominalizate la IAB MIXX Awards Europe vor dispune este oportunitatea de a fi recunoscute la nivel internațional în industria de marketing.

Campaniile premiate vor fi promovate și prezentate ca studii de bună practică, pentru a inspira alte companii în ceea ce privește abordarea și tehnicile potrivite pentru a dezvolta o campanie de marketing digital, precum și de a fi în rând cu trendurile din acest domeniu.

Înscrierea la competitia IAB MIXX Awards Europe face parte din pachetul de beneficii pe care il au agențiile din România care sunt premiate la etapa locala a competitiei, IAB MIXX Awards România.

Anul acesta, Gala IAB MIXX Awards Romania va avea loc pe 15 iunie, sub forma unui eveniment special găzduit în cadrul ICEEFest, cel mai mare festival de internet și new media din Europa Centrală și de Est.

In concursul national IAB MIXX Awards Romania 2017 au fost validate inscrierile a 12 agentii, atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale.

Cele mai disputate categorii au fost:

  • “Best Content Marketing Project”
  • “Best Digital PR Campaign”
  • “Most Experimental & Innovative”
  • “Best Interactive Experience”

Agențiile vor fi evaluate de un juriu format din oameni din marketing, executivi din agenții de digital, dar și consultanți independenți. Printre membrii juriului vor fi:

  • Cristian Clita - Web & Digital Manager IKEA SEE
  • Adriana Liute - Managing Partner & Senior Brand Strategist STORIENCE
  • Matei Psatta - Head of Marketing VOLA.ro
  • Alex Dona - Owner INFANT MEDIA
  • Emilia Branzan - Industry Manager GOOGLE
  • Eugen Suman - Executive Creative Director MULLENLOWE
  • Tudor Galos - Sr. Consumer Marketing Manager MICROSOFT
  • Vlad Petreanu - Producer & Radio host EUROPA FM
  • Nemanja Djuric - Digital Product Manager COCA-COLA Serbia

Acestia vor evalua si premia inovația, creativitatea și eficiența campaniilor de marketing online autohtone, desfășurate în perioada mai 2016 – aprilie 2017.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu