Skip to main content

FOTO. Mercedes, cea mai mare campanie de imagine din istoria brandului: peste 100 de clipuri şi o platformă online dedicată

 
FOTO. Mercedes, cea mai mare campanie de imagine din istoria brandului: peste 100 de clipuri şi o platformă online dedicată

Mercedes-Benz anunță lansarea a ceea ce se dorește a fi "cea mai mare campanie de imagine din istoria brandului", cu o componentă puternică pe conținut, cu accent pe video și imagine.

Publicitate

Campania, cu mesajul general "Grow UP" e dezvoltată la nivel global și a fost adaptată și pentru România.

Mesajele din jurul Grow up, dezvoltate în cinci scurtmetraje principale:

  • Be a good parent
  • Start a family
  • Get a job
  • Settle down
  • Spend time with family

Ce presupune și cine s-a ocupat de campanie, în continuare.

De ce este importantă campania?

"Grow up. este prima campanie pentru care a fost reevaluată și rescrisă identitatea de brand a Mercedes-Benz", spune Philipp Hagenburger, CEO & President Mercedes-Benz România.

Componenta de imagine este grupată pe o platformă digitală, Grow Up. Platforma a fost adaptată și pentru România.

- campania cuprinde 100 de clipuri, de la 10 secunde la cinci minute.

- cinci filme principale, de scurt metraj, fiecare în jurul unui model din gama de compacte a Mercedes-Benz - Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA.

Campania pune în scenă și personifică fiecare dintre cele cinci modele din familia compactelor în filme de scurtmetraj. Acestea relatează poveştile contemporane ale unor tineri și adolescenţi, cu toate momentele euforice şi dramatice ale vieții lor.  

- 90 de vizualuri separate, pentru online și digital

- Ținta: generaţiile X (40 - 50 de ani) şi Y (sau Millennials - 20 - 40 de ani).

- o platformă online dedicată, hubul digital Grow Up

- o comunicare până la sfârșitul anului.

- nume internaționale ca vectori de imagine: A$AP Rocky - rapper american, Lucy Walters - actriță. Julia Morrison - actriță și producătoare, Anna Zahn - actriță și regizor, John Rue (actor, House of Cards, Cârtița)

La nivel internațional, agenția digitală este PixelPark A.G. Producătorul de film care a coordonat campania este Iconoclast, iar agenția creație - antoni Gmbh. Muzica a fost luată de la Universal.

În România, de digital s-a ocupat Proximity, în timp ce partea de media se face prin Zenith, iar componenta de PR, prin Golin.

Campania din România este adaptată după modelul campaniei globale, lansată la începutul lunii martie printr-un spot TV, cu rol de trailer pentru cinci filme de scurt-metraj care vor fi difuzate pe parcursul campaniei.

Campania se va întinde pe tot parcursul anului şi se adresează generaţiilor X (40 - 50 de ani) şi Y (sau Millennials - 20 - 40 de ani).

Philipp Hagenburger, Mercedes-Benz România:

"’Grow up.’ este prima campanie pentru care a fost reevaluată și rescrisă identitatea de brand a Mercedes-Benz.

Departe de a fi doar o campanie de promovare, ‘Grow Up.’ este un proiect care oglindește pasiunea pentru inovație a Mercedes-Benz – rescriind regulile, reinterpretând tradițiile, îmbinând modernitatea cu rafinamentul și preocuparea pentru oameni – toate, caracteristici comune Mercedes-Benz și noilor generații.

Ne bucurăm că am dezvoltat și adaptat local această campanie specială, prin care ne vom maximiza impactul comunicării către noile generații.”

Galerie foto

VIDEOBe a good parent

VIDEOStart a family

VIDEOGet a job

VIDEOSettle down

VIDEOSpend time with family

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

  • Hai ***, Mertanu e sa-i dai in blana pe autostrada sa le dai fum la ***. Daca vrei famile i-ati Logan, VW d-astea...

Trimite un comentariu