Skip to main content

FOTO. Mercedes, cea mai mare campanie de imagine din istoria brandului: peste 100 de clipuri şi o platformă online dedicată

 
FOTO. Mercedes, cea mai mare campanie de imagine din istoria brandului: peste 100 de clipuri şi o platformă online dedicată

Mercedes-Benz anunţă lansarea a ceea ce se doreşte a fi "cea mai mare campanie de imagine din istoria brandului", cu o componentă puternică pe conţinut, cu accent pe video şi imagine.

Publicitate

Campania, cu mesajul general "Grow UP" e dezvoltată la nivel global şi a fost adaptată şi pentru România.

Mesajele din jurul Grow up, dezvoltate în cinci scurtmetraje principale:

  • Be a good parent
  • Start a family
  • Get a job
  • Settle down
  • Spend time with family

Ce presupune şi cine s-a ocupat de campanie, în continuare.

De ce este importantă campania?

"Grow up. este prima campanie pentru care a fost reevaluată şi rescrisă identitatea de brand a Mercedes-Benz", spune Philipp Hagenburger, CEO & President Mercedes-Benz România.

Componenta de imagine este grupată pe o platformă digitală, Grow Up. Platforma a fost adaptată şi pentru România.

- campania cuprinde 100 de clipuri, de la 10 secunde la cinci minute.

- cinci filme principale, de scurt metraj, fiecare în jurul unui model din gama de compacte a Mercedes-Benz - Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake şi noul GLA.

Campania pune în scenă şi personifică fiecare dintre cele cinci modele din familia compactelor în filme de scurtmetraj. Acestea relatează poveştile contemporane ale unor tineri şi adolescenţi, cu toate momentele euforice şi dramatice ale vieţii lor.

- 90 de vizualuri separate, pentru online şi digital

- Ţinta: generaţiile X (40 - 50 de ani) şi Y (sau Millennials - 20 - 40 de ani).

- o platformă online dedicată, hubul digital Grow Up

- o comunicare până la sfârşitul anului.

- nume internaţionale ca vectori de imagine: A$AP Rocky - rapper american, Lucy Walters - actriţă. Julia Morrison - actriţă şi producătoare, Anna Zahn - actriţă şi regizor, John Rue (actor, House of Cards, Cârtiţa)

La nivel internaţional, agenţia digitală este PixelPark A.G. Producătorul de film care a coordonat campania este Iconoclast, iar agenţia creaţie - antoni Gmbh. Muzica a fost luată de la Universal.

În România, de digital s-a ocupat Proximity, în timp ce partea de media se face prin Zenith, iar componenta de PR, prin Golin.

Campania din România este adaptată după modelul campaniei globale, lansată la începutul lunii martie printr-un spot TV, cu rol de trailer pentru cinci filme de scurt-metraj care vor fi difuzate pe parcursul campaniei.

Campania se va întinde pe tot parcursul anului şi se adresează generaţiilor X (40 - 50 de ani) şi Y (sau Millennials - 20 - 40 de ani).

Philipp Hagenburger, Mercedes-Benz România:

"’Grow up.’ este prima campanie pentru care a fost reevaluată şi rescrisă identitatea de brand a Mercedes-Benz.

Departe de a fi doar o campanie de promovare, ‘Grow Up.’ este un proiect care oglindeşte pasiunea pentru inovaţie a Mercedes-Benz – rescriind regulile, reinterpretând tradiţiile, îmbinând modernitatea cu rafinamentul şi preocuparea pentru oameni – toate, caracteristici comune Mercedes-Benz şi noilor generaţii.

Ne bucurăm că am dezvoltat şi adaptat local această campanie specială, prin care ne vom maximiza impactul comunicării către noile generaţii.”

Galerie foto:

VIDEO: Be a good parent

VIDEO: Start a family

VIDEO: Get a job

VIDEO: Settle down

VIDEO: Spend time with family

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Hai ***, Mertanu e sa-i dai in blana pe autostrada sa le dai fum la ***. Daca vrei famile i-ati Logan, VW d-astea...

Trimite un comentariu

sus