Skip to main content

RAPORT FINANCIAR DIGI. Veniturile din reclamele de pe posturile Digi, publicate la comun cu vânzarea de decodoare şi telefoane

 
RAPORT FINANCIAR DIGI. Veniturile din reclamele de pe posturile Digi, publicate la comun cu vânzarea de decodoare şi telefoane

Digi Communications, compania-mamă a RCS, a raportat pentru România venituri totale de 164,9 milioane de euro, în primele trei luni ale acestui an. Ţara noastră a adus cele mai consistente venituri pentru compania cu operaţiuni în zona de telefonie, televiziune prin cablu şi DTH şi media.

Publicitate

Per total, Digi Communication a atras în primul trimestru venituri de 226,7 milioane de euro, potrivit raportului financiar depus la Bursă în ţările în care este prezentă: România, Ungaria, Spania şi Italia.

Partea de media a companiei este tratată fugitiv în raportul financiar al Digi. Veniturile din publicitatea posturilor de radio şi TV ale Digi au fost prezentate la comun cu veniturile din vânzarea telefoanelor şi decodoarelor, dar şi a conţinutului propriu.

Astfel veniturile din vânzarea telefoanelor plus veniturile din vânzarea de decodoare şi cele din publicitatea la posturile TV şi radio au rezultat 25,5 milioane de euro în primele trei luni ale acestui an.

Cum s-au împărţit veniturile Digi în România:

  • Televiziune prin cablu - 44,9 milioane de euro venituri
  • Internet - 42,2 milioane de euro
  • Servicii telecomunicaţii mobile - 37 de milioane de euro
  • Telefonie fixă - 6 milioane de euro
  • DTH - 9,3 milioane de euro
  • Alte venituri - 25,5 milioane de euro

În România, Digi a anunţat pentru primul trimestru din 2017 peste 3,5 milioane de abonaţi la serviciile de televiziune, atât la serviciile prin cablu cât şi la satelit.

Abonaţii la televiziune prin cablu de la Digi (CATV). Cât plăteşte fiecare abonat pe lună?

  • În primele trei luni din 2017, compania a raportat aproape 2.9 milioane de abonaţi la serviciul de televiziune prin cablu, cu 5% mai mulţi faţă de aceeaşi perioadă din 2016, când erau 2.752.000 abonaţi.
  • Venitul mediu lunar per abonat al companiei, în trimestrul întâi din 2017, a scăzut la 5.2 euro pe lună, de la 5.22 euro pe lună, în primul trimestru din 2016.
  • Veniturile totale din serviciile de televiziune prin cablu au ajuns la 44.9 milioane de euro în primul trimestru, cu 4.4% mai mari faţă de primele trei luni din 2016, când au fost de 43 de milioane de euro.

Abonaţii la televiziune prin satelit (DTH - Direct To Home). Cât plăteşte fiecare abonat pe lună?

  • Numărul abonaţilor la serviciile de televiziune prin satelit de la Digi, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru din 2016.
  • Digi a raportat 626.000 de abonaţi la serviciile de televiziune prin satelit, în perioada primelor trei luni din 2017. În trimestrul întâi din 2016 erau 666.000 de abonaţi.

Potrivit raportului, “această scădere s-a datorat în principal faptului că un număr de abonaţi DTH au încetat contractele, s-au mutat la concurenţii sau au migrat de la serviciile noastre de DTH la serviciile noastre de televiziune prin cablu.”

  • Venitul mediu lunar per abonat la DTH în 2017: 4.91 de euro, mai mare cu 0.8% faţă de primul trimestru din 2016, când fiecare abonat plătea lunar, în medie, 4.87 de euro.
  • Venituri totale încasate de Digi din serviciile de televiziune prin satelit au fost în trimestrul unu al acestui an de 9.3 milioane de euro, în scădere cu 5.1% faţă de T1 din 2016, când au fost înregistrate încasări de 9.8 milioane de euro.

RCS deţine pe lângă operaţiunile de telefonie, cablu şi DTH şi mia multe posturi TV şi de radio: Digi 24, Digi World, Digi Life, Digi Animal World, Digi Sport 1, Digi Sport 2 si Digi Sport 3 şi Digi Sport 4, Hit Music Channel, UTV, Hora TV. Posturi de radio: Digi FM, Pro FM şi Dance FM.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus