
Veniturile înregistrate de Facebook în primul trimestru din 2017 au crescut la 8.03 miliarde de dolari, cu 49% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, potrivit Forbes.
Publicitatea video din mobile, motorul veniturilor reţelei Facebook în primul trimestru
85% din veniturile înregistrate de gigantul digital până la 31 martie au fost generate de vânzările de anunţuri video pe dispozitivele mobile.
Ponderea anunţurilor video de pe dispozitivele mobile, ca principal generator al veniturilor Facebook, a crescut cu 3% faţă de aceeaşi perioadă din 2016.
Profitul înregistrat de Facebook în primul trimestru din 2017 este de 3.06 miliarde de dolari, mai mare cu 76% faţă de profitul din primul trimestru din 2016, care a fost de 1.74 miliarde de dolari.
Facebook a raportat şi cheltuielile pentru primul trimestru: 4.71 miliarde de dolari, cu 40% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Potrivit Forbes, care citează eMarketer, venitul global al anunţurilor Facebook este de aşteptat să ajungă la 36,29 miliarde de dolari în acest an.
Utilizatorii continuă să vină spre aplicaţiile gigantului digital: Facebook, WatsApp, Messenger şi Instagram
Numărul utilizatorilor activi în fiecare lună pe Facebook a crescut cu 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 1.94 miliarde.
Creştere s-a înregistrat şi în ceea ce priveşte numărul utilizatorilor zilnici al reţelei sociale, ponderea în primul trimestru din 2017 fiind mai mare cu 17% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, până la 1.28 miliarde.
Aplicaţiile de mesagerie WatsApp şi Messenger adună lunar, potrivit Forbes, peste 1.2 miliarde de utilizatori activi, în vreme ce Instagram adună peste 700 de milioane de utilizatori în fiecare lună.
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Comentarii