Skip to main content

AUDIENȚE Finala Champions League, Juventus - Real. Un sfert din românii care au stat la TV s-au uitat la meci

 
AUDIENȚE Finala Champions League, Juventus - Real. Un sfert din românii care au stat la TV s-au uitat la meci
Sursa foto: Hepta

AUDIENȚE. Meciul Juventus - Real, din finala Champions League, a ținut românii în fața televizoarelor. Un sfert din românii cu televizoarele deschise au urmărit finala celei mai importante competiții intercluburi. 

De menționat însă că sâmbătă consumul TV a fost mai mic decât de obicei întrucât mulți români au fost plecați în minivacanța de 1 iunie/Rusalii. 

Publicitate

Paginademedia prezintă audiențele de sâmbătă seara, pe intervalul finalei de Champions league, dintre Juventus și Real Madrid, încheiată 1 la 4: 

NAȚIONAL. Partida de fotbal a obținut o medie de audiență de aproape 1,8 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare (10 rating). Pro TV, postul care a transmis partida, a obținut o cotă de piață de 25,4%, ceea ce înseamnă că un sfert din românii cu televizoarele deschise la acel moment era pe Pro TV. Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu finala Te cunosc de undeva. Postul a avut o medie de 1,1 milioane de privitori.  

URBAN. La orașe, finala Champions League a fost urmărită de peste 1,1 milioane de persoane, media pe minut. Antena 1 a fost a doua cu o medie de aproape 690.000 de persoane. 

COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV și pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Peste 560.000 (12,5 rtg) a fost media postului cu finala Champions League. 

Audiența posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus și Real Madrid (21.50-23.40), la nivel NAȚIONAL:

 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.794.000 10.0 25.4
2 Antena 1 1.128.000 6.3 16.0
3 Kanal D 458.000 2.5 6.5
4 National TV 388.000 2.2 5.5
5 Romania TV 321.000 1.8 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus și Real Madrid (21.50-23.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.149.000 11.8 30.9
2 Antena 1 687.000 7.1 18.5
3 Kanal D 188.000 1.9 5.1
4 Antena 3 185.000 1.9 5.0
5 Prima TV 134.000 1.4 3.6


*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul meciului dintre Juventus și Real Madrid (21.50-23.40), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 566.000 12.5 39.7
2 Antena 1 278.000 6.1 19.5
3 Kanal D 65.000 1.4 4.5
4 Prima TV 59.000 1.3 4.1
5 National TV 29.000 0.6 2.1

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Mihai - nu mi-a crescut dar nici nu am fost intrebat daca in numele meu vreau ca rds-ul sa plateasca 1.5 lei. Sa faca pachet suplimentar pentru productiile protv asa cum au facut cu digi film. Similar cu eurosport, discovery si orice alt program pentru care ei platesc pentru mine si eu nu ma uit. As accepta sa-mi scoata protv si eurosport si sa-mi introduca hbo in locul acestor pachete.
  • Cred ca e meciul de Champions League, fara echipa din Romania, cu cel mai mare share pe targetul comercial. @Mircea, Eurosport si Discovery au reclame si incaseaza bani de la cablisti, dar n-am observat sa faci scandal. Ti-a crescut abonamentul la cablu dupa ce ProTV a iesit din Must carry?
  • Reiteteram - Protv-ul a facut audienta din banii mei. Adica eu platind bani ca sa ii am in grila, si-au permis sa cumpere drepturi de difuzare uefa CL. Faptul ca protv a avut rating mare nu se datoreaza mintilor stralucite de la pro, ci se datoreaza banilor pe care ii bag eu in pro platind abonamentul de cablu. Prot v este un HBO obligatoriu. Mi-ar place daca si-ar scoate reclama de pe post daca tot isi iau bani de la mine.
  • Încă o dovadă că aceste măsurători sunt mincinoase :)) aseară toată România era pe Dolce sau ProTv !!! 1,1 milioane de tv pe ProTv ? Cu o medie de patru persoane pe familie faceți voi socoteala !!
  • Ati observat ca de cand "Te cunosc" a devenit mult mai slaba si prezentatorii sunt imbracati doar in bataie de joc? Cred ca producatorii s-au gandit s-o stoarca pe aia mica a lu' Voiculescu de bani cat inca mai are si au angajat numai rude si amici.
    In urma cu 3-4-5 editii parea o reclama buna pentru orice artist sa participe, acum doar disperarea te duce in circul care a ajuns.
    Cel mai tare a fost cand au cantat toti din juriu, scria "live" , dar Andreea Balan facea playback, care si ala era cu Auto-Tune. A fost superb.
  • Antena1 a anuntat ca Te cunosc de undeva incepe si in toamna.

    Oare ce e in capul sefilor? Te cunosc de undeva este o emisiune expirata si fara sa mai faca audienta de acum cateva sezoane.

Trimite un comentariu