Skip to main content

AUDIENȚE. Insula iubirii, lider pe publicul comercial. Locul trei la orașe și în toată țara

 
AUDIENȚE. Insula iubirii, lider pe publicul comercial. Locul trei la orașe și în toată țara

S-au iubit până au devenit lideri pe comercial. Antena 1 a avut primul loc în audiențe, pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, cu reality show-ul Insula iubirii. La orașe și la nivel național, postul a fost pe trei, după Kanal D și Pro TV. 

Publicitate

Interesantă este proporția de telespectatori tineri, în cazul emisiunii de pe Antena 1. Din 675.000, media de telespectatori la nivel național, aproape jumătate erau tineri cu vârste între 18 și 49 de ani, de la orașe. Pe de altă parte, în cazul Kanal D, la o medie de 1,3 milioane de persoane din întreaga țară, 233.000 erau din publicul comercial, cel de care sunt interesate, în general, companiile care cumpără publicitate. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele de luni seara, pe intervalul reality show-ului de pe Antena 1: 

NAȚIONAL. Kanal D a dominat la nivel național, pe intervalul Insula iubirii, cu serialul turcesc Dragoste infinită și prima oră din WowBiz. Postul turcesc a avut o medie de 1,3 milioane de privitori la nivelul întregii țări. Pro TV a avut poziția a doua, la distanță, cu 820.000, media. Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de 675.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare. 

URBAN. Kanal D a avut și orașele în cele peste trei ore de Insula iubirii, cu o medie de 668.000 de telespectatori. Pro TV a fost al doilea, iar Antena 1 pe trei, la mică distanță, cu o medie de 430.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Antena 1 a condus pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. Postul a avut o medie de 300.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani. Pro TV a fost pe doi cu o medie de aproape 270.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 1.304.000 7.2 20.2
2 Pro TV 821.000 4.6 12.7
3 Antena 1 675.000 3.8 10.5
4 Antena 3 352.000 2 5.5
5 Prima TV 347.000 1.9 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 668.000 6.9 18.6
2 Pro TV 485.000 5 13.5
3 Antena 1 431.000 4.4 12
4 Antena 3 251.000 2.6 7
5 Romania TV 174.000 1.8 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 302.000 6.7 21.2
2 Pro TV 268.000 5.9 18.8
3 Kanal D 233.000 5.1 16.3
4 Prima TV 72.000 1.6 5.1
5 Digi 24 42.000 0.9 2.9
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @ mile : încetează obsedatule. Caută audientele. Nici nu am pomenit de Protv, dar tu probabil vezi lucruri.
  • @ mile : iată cum și sezonul trecut insula era peste protv

    https://www.paginademedia.ro/2017/05/audiente-insula-iubirii-15-mai

    Deci renunța la obsesiile astea legate de Antena. Știu ca doar o zi pe săptămână mai poți sa scoți capul din vizuina dar sa te iei așa degeaba de oameni doar ca sa te poți certa cu cineva in acea zi e prea mult. Încearcă ți norocul cu altcineva. Eu știu despre ce vorbesc.
  • f, aberezi fara numar , pana acum pro tv era peste insula in sezoanele trecute , asta iti spun , consumul de tv e mic vara , dar chiar si asa e un succes in comparatie cu supravietuitorul, a fost buna mutarea emisiunii din ziua de duminica , atunci era sub film , acum nu se mai intampla invidiosule
  • @ mile : nu au fost lideri cu fiecare ediție. Din cate imi amintesc, sezonul trecut faceau mai mult pe comercialm Vorbeam oricum de emisiune. Concurenții nu le oferă ce vor, iar montajul pare inferior sezoanelor trecute.
  • Sezonul ăsta este mai slab. De aici și diferențele astea modeste. Cred ca prinde primul loc prin lungirea asta exagerata. Nu le mai ajung nici 3 ore.
  • Nu stiu de ce urmaresc asa ceva cred ca le lipseste o doaga sa urmaresti serialele astea proaste , fffffffoarte mediocre , dor fiecare cu doctorului lui in afara de aceste mizeri canalul nu are nimic important .
  • Pro TV a fost prins pe picior greșit și nu a avut nimic pregătit - nici măcar filme bune pe care să le redifuzeze - ca să bată Insula Iubirii. Trebuie să recunoaștem, Insula e pe primul loc, doar pe comercial, dar cifrele sunt destul de modeste.

Trimite un comentariu