
S-au iubit până au devenit lideri pe comercial. Antena 1 a avut primul loc în audiențe, pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, cu reality show-ul Insula iubirii. La orașe și la nivel național, postul a fost pe trei, după Kanal D și Pro TV.
Interesantă este proporția de telespectatori tineri, în cazul emisiunii de pe Antena 1. Din 675.000, media de telespectatori la nivel național, aproape jumătate erau tineri cu vârste între 18 și 49 de ani, de la orașe. Pe de altă parte, în cazul Kanal D, la o medie de 1,3 milioane de persoane din întreaga țară, 233.000 erau din publicul comercial, cel de care sunt interesate, în general, companiile care cumpără publicitate.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele de luni seara, pe intervalul reality show-ului de pe Antena 1:
NAȚIONAL. Kanal D a dominat la nivel național, pe intervalul Insula iubirii, cu serialul turcesc Dragoste infinită și prima oră din WowBiz. Postul turcesc a avut o medie de 1,3 milioane de privitori la nivelul întregii țări. Pro TV a avut poziția a doua, la distanță, cu 820.000, media. Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de 675.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare.
URBAN. Kanal D a avut și orașele în cele peste trei ore de Insula iubirii, cu o medie de 668.000 de telespectatori. Pro TV a fost al doilea, iar Antena 1 pe trei, la mică distanță, cu o medie de 430.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Antena 1 a condus pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. Postul a avut o medie de 300.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani. Pro TV a fost pe doi cu o medie de aproape 270.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.304.000 | 7.2 | 20.2 |
2 | Pro TV | 821.000 | 4.6 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 675.000 | 3.8 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 352.000 | 2 | 5.5 |
5 | Prima TV | 347.000 | 1.9 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 668.000 | 6.9 | 18.6 |
2 | Pro TV | 485.000 | 5 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 431.000 | 4.4 | 12 |
4 | Antena 3 | 251.000 | 2.6 | 7 |
5 | Romania TV | 174.000 | 1.8 | 4.8 |
Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 302.000 | 6.7 | 21.2 |
2 | Pro TV | 268.000 | 5.9 | 18.8 |
3 | Kanal D | 233.000 | 5.1 | 16.3 |
4 | Prima TV | 72.000 | 1.6 | 5.1 |
5 | Digi 24 | 42.000 | 0.9 | 2.9 |
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2017/05/audiente-insula-iubirii-15-mai
Deci renunța la obsesiile astea legate de Antena. Știu ca doar o zi pe săptămână mai poți sa scoți capul din vizuina dar sa te iei așa degeaba de oameni doar ca sa te poți certa cu cineva in acea zi e prea mult. Încearcă ți norocul cu altcineva. Eu știu despre ce vorbesc.