Skip to main content

Cum stau posturile de știri pe publicul comercial? Digi 24, al doilea post seara pe publicul tânăr, după Antena 3

 
Cum stau posturile de știri pe publicul comercial? Digi 24, al doilea post seara pe publicul tânăr, după Antena 3

AUDIENȚE. Cum stau posturile de știri pe cel mai râvnit target de audiență - 18-49 de ani - cel pe care se vinde publicitatea? Ce audiență au avut în iunie pe acest segment "comercial"?

Antena 3 este cel mai urmărit post de știri și pe acest target, dar partea de public tânăr este destul de mică în comparație cu audiența totală a stației.

De altfel, ponderea publicului tânăr în rândul posturilor de știri este în general mică, în patru cazuri din cinci. Antena 3, România TV, Realitatea TV și B1 au un public preponderen "bătrân", peste 50 de ani.

De notat Digi 24, care, cu un public total de câteva ori mai mic decât Antena 3 și România TV, este foarte aproape de aceste stații pe comercial (seara, Digi 24 este chiar peste România TV).

Publicitate

Detalii, în continuare:

ÎN PRIME-TIME:

Antena 3, cea mai urmărită stație de știri seara, este pe primul loc și pe publicul comercial. Postul Intact a avut aproape 40.000 media de telespectatori între 18 și 19 ani în serile de iunie. La nivel național, audiența stației e de zece ori mai mare.

Digi 24 a fost a doua stație de știri după publicul comercial, la diferență de 12.000 de telespectatori în urma Antenei 3. De notat că, la nivelul întregii țări, Antena 3 are o audiență de patru ori și jumătate mai mare decât canlul RCS.

România TV este imediat după Digi 24 (la doar 1.000 de telespectatori, practic este egalitate), deși, la nivel național, RTV are o audiență de peste patru ori mai mare.

DUPĂ MEDIA PE ZI:

Clasament diferit pe publicul comercial după media pe zi. Astfel, cele mai urmărite sunt Antena 3 și România TV (cu 22.000, respectiv 20.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, o pondere mică din totalul audienței lor).

Digi 24 este al treilea canal informativ ziua, în iunie, cu 5.000 de telespectatori mai puțin pe acest target. La fel, se remarcă ponderea mai mare a publicului tânăr în cazul Digi, comparativ cu România TV și Antena 3. 

Audiența posturilor de știri în PRIME-TIME, în luna iunie, pe publicul Comercial (18-49 de ani), Urban și Național:

  COMERCIAL       URBAN       NATIONAL  
Antena 3 38.000 (0,8) Antena 3 253.000 (2,6) Antena 3 352.000 (2)
Digi 24 26.000 (0,6) Romania TV 177.000 (1,8) Romania TV 317.000 (1,8)
Romania TV 25.000 (0,6) Realitatea 71.000 (0,7) Realitatea 103.000 (0,6)
Realitatea TV 15.000 (0,3) Digi 24 64.000 (0,7) B1 TV 94.000 (0,5)
B1 TV 11.000 (0,2) B1 TV 57.000 (0,6) Digi 24 77.000 (0,4)

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Audiența posturilor de știri după MEDIA PE ZI, în luna iunie, pe publicul Comercial (18-49 de ani), Urban și Național:

  COMERCIAL       URBAN       NATIONAL  
Antena 3 22.000 (0,5) Antena 3 133.000 (1,4) Romania TV 212.000 (1,2)
Romania TV 20.000 (0,4) Romania TV 113.000 (1,2) Antena 3 205.000 (1,1)
Digi 24 15.000 (0,3) Digi 24 40.000 (0,4) B1 TV 59.000 (0,3)
Realitatea 8.000 (0,2) Realitatea 37.000 (0,4) Realitatea 57.000 (0,3)
B1 TV 7.000 (0,2) B1 TV 33.000 (0,3) Digi 24 50.000 (0,3)

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Penibil! Sunt bloguri generaliste în România cu trafic mai mare decât audienţa televiziunilor de ştiri. Dacă ne referim doar la "public comercial". Iar un site de ştiri ca hotnews are "public comercial" cât toate televiziunile de ştiri la un loc :))
    Întrebarea logică este "De unde dracului au toţi cioclii ăştia televizaţi bani pentru salarii de multe mii (chiar zeci de mii) de euro?!"
    Cumva nu contează pentru ei publicul tânăr (comercial) ci doar manipularea pensionarilor derutaţi?
  • Doamne ce lume mincinoasa!Lasati oameni buni Digi in pace!Este unul dintre cele mai serioase canale ,nepartinitoare,moderne ,nu lustruiesc pantofii la niciun sef,eu si familia mea de oameni simpli si ca noi multi altii ,ne uitam aproape numai la Digi!Este unul dintre cele mai nepartinitoare canale!Si Pro tv deasemenea!
    Traiasca Stelian Muscalu si toti reporterii ,cei care lucreaza la Digi ca ne incantati si luminati zilele !Sunteti BUNI!Si ceilalti sa fie sanatosi si sa nu mai fie invidiosi ca dauneaza sanatatii!
  • @ABC @GOGU @mile
    din partea mea faceți ce vreți,uitați-vă la ce vreți,dar să nu ziceți că nu v-am avertizat cu antena3
  • Intrebarea este ... cum reusesc aceste televiziuni sa traiasca? Se poate presupune ca exista si alte surse de venit in afara celor din piata. Interesele sunt mari: unele dintre ele sunt pentru manipularea maselor de votanti, unele departamentale, altele sunt doar pentru "elite" si de unde se pot face tot felul de manipulari "subtile", gen #rezist. Este timpul sa se faca o curatenie pe piata televiziunilor de stiri .. poate max. 3 televiziuni de stiri ar fi de ajuns. Poate astfel creste si calitatea programelor oferite. Acum toate (poate cu mici exceptii) sunt get OTV, discutii lungi, neterminabile si fara rezultat. Investigatii in tara asta mai face cineva? ... Hai la curatenie .... ca asteptam de prea mult sa o faca altii pentru noi.
  • cand arati dovezi. concrete si nu bati campii...este normal sa se uite lumea la tine..logic...astia de la a3..intotdeauna au venit cu dovezi..n-au vb aiurea...ca mai sar ei calul...uneori..asta este....dar sa nu uitam ce au patit cu sediile...chipurile, sa se recupereze acel prejudiciu.....doar ca acele cladiri stau goale...iar noi platim 20 de mii de euro chirie aiurea..
  • Mile, explica-ne te rog care organ de media din Romania este libera de corupti. Vreau si eu sa stiu de unde pot sa ma informez de la niste profesionisti curati ca lacrima. Hai, ajuta-ne.
  • Digi 24 e singura televiziune de stiri quality, fara scandaluri, violuri si cadavre in prim plan. Dar ii lipseste putina dinamica. In rest e ok si din punct de vedere grafic

Trimite un comentariu